• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.

Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy

Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn

Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic

Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12

Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

[ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:43 ]

'Doubt kills more dreams then failure ever will'

Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas zei niks meer en dacht na over een ander onderwerp. "Wat vind je van je broodje?" vroeg hij en forceerde een glimlach.

kindness is never a burden.

LostMagic schreef:
    (...)

Tyler Jacob Loghwood
    Ik trek haar tegen me aan. 'Ze waren dan allemaal te stom en te blind om te zien hoe prachtig je bent. Ze hebben dan niet geprobeerd je te leren kennen, Adora. Ik kan niet meer zonder je. Daardoor ga ik ook zo door het lint als je van het dak springt.' Ik glimlach zachtjes en veeg haar tranen weg.

Adora Witchsinner
    'Bedankt,' fluisterde ik. Ik keek naar het raam en probeerde me te herstellen, maar het werd alleen maar erger. Uiteindelijk legde ik mijn hoofd op zijn benen en liet alle tranen van eeuwen stromen. Het boeide me niet dat Arthur nu kon komen. Ty was de eerste die echt van me hield.

It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

Avelin Cyrille June

Avelin was opgelucht dat Lukas over iets anders begon, want het deed hem duidelijk zeer, zijn verleden. Ze grinnikte en legde haar handen op haar buik. "'T is al op" zei ze grinnikend en wees naar het lege bord voor haar neus. "En het smaakte beter dan het hert" Er verscheen een kleine grijns op haar gezicht waarna ze grinnikte.

The expert in anything, was once a beginner.

Tyler Jacob Loghwood
    Ik speel zachtjes een beetje met haar haren en fluister zachtjes lieve woorden tegen haar. Ze is prachtig en perfect. Behalve dan haar grapjes die bezorgen me nog eens een inzinking maar voor de rest... Ze is lief, heeft een prachtige glimlach en is bijna de ganse tijd vrolijk.

Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas schonk Avelin een klein lachje en tikte met zijn nagels op het tafelblad. "Wat zullen we nou eens doen?" vroeg hij en keek de kantine in alsof hij opzoek was naar iemand wat duidelijk niet zo was.

kindness is never a burden.

Adora Witchsinner
    En jahoor, natuurlijk verscheen Arthur weer.
    'Daar zijn we weer Evangeline.' 'Arthur, rot op!' Ik trok mijn zwaard en hakte in op Arthur. Natuurlijk vocht hij terug. Ik doodde hem, maar hield zelf ook een aantal sneden over. Een op mijn rechterarm, een op mijn been en een op mijn rug. Ik werd wakker en keek. Ik lag nog steeds op Ty's schoot, maar ik bloedde natuurlijk weer.

[Aangezien de lieftallige Tyson weg is, waar kan ik heen met Skyler?]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Tyler Jacob Loghwood
    Ik doe mijn t-shirt weer uit en scheur hem. We hebben hier geen verband. 'Arthur?' vraag ik en verbind haar arm en haar been. 'Ben je nog ergens geraakt?' vraag ik haar ongerust.

[@Dashed wil je met Virgo reageren plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz? xd]

Stiles schreef:
    [Aangezien de lieftallige Tyson weg is, waar kan ik heen met Skyler?]

{Met nadruk op "Lief" (a)}

On wednesdays we wear black

Adora Witchsinner
    'Inderdaad, het was Arthur en hij is nu dood. En nog op mijn rug.' Ik voelde me warm worden, ondanks mijn koude huid. 'Je moet niet steeds je T-shirt kapot scheuren, dat ben ik niet waard.'

LostMagic schreef:
    [@Dashed wil je met Virgo reageren plzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz? xd]

{Sorry zat net alle afleveringen van gossip girl terug te kijken ;x
    waar is ze ongeveer?}

LostMagic schreef:
    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Kan ik je helpen?' vraagt er plots iemand achter me. Ik draai me om en zie een man van middelbare leeftijd achter me staan. 'Wat bedoelt u?' vraag ik verwart. Hij lacht en wijst naar mijn arm, spreekt een paar woorden uit en mijn gips verdwijnt net als de breuk in mijn arm. Ik kijk even naar Virgo als de man weg is. 'Moesten we daarom inbreken in het EHBO lokaal?' Ik schud lachend mijn hoofd en pak mijn dienblad nu met 2 handen vast.

Tyler Jacob Loghwood
    'Ik kan je moeilijk laten doodbloeden he.' zeg ik met een glimlach. 'Draai je om.' bevel ik en aarzel even. 'Adora mag ik je rits opendoen van je kleedje? Anders kan ik niet aan je wonde.' Ik bloos lichtjes en wacht op een antwoord.

Vigro Dules
    'Achja, het was toch leuk?' Ik grinnikte en pakte alleen een appel en een pakje crackers van de stapel. als demon hoefde ik niet veel te eten en vanmiddag had ik ookal een pak chips en chocoladekoekjes op, dusja. Ik had eigenlijk al genoeg gegeten voor vandaag. Ik liep naar een lege tafel ergens achterin en verwachtte dat Elena wel zou volgen.