• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Ik moet maar weer eens gaan' Zei ik waarna ik opstond en aangezien ik geen zin had in vragen liep ik zonder op een andwoord te wachten de kamer uit, alleen niet richting mijn kamer maar naar buiten naar het bos.


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine | Demon
    Ik keek naar buiten.
    Donker, en de volle maan scheen helder aan de hemel, op een paar wolkjes na.
    Het was tijd, en hoe meer ik er aan dacht hoe meer honger ik kreeg. Het was nu alleen afwachten tot Eeron weg zou gaan, want in principe had ik de hele nacht.
    Toen hij zei dat hij moest gaan, voelde ik me opgelucht.
    Ik zei gedag, en toen hij de deur achter zich had dichtgetrokken, sprong ik behendig uit het raam.
    Ik voelde me al veranderen. Mijn ogen werden pikzwart, mijn huid werd grauwer.. en mijn honger had controle over me.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 12:02 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Avelin Cyrille June

    Avelin liep met Lukas richting de bibliotheek. "Vanwaar die glimlach?" Ze keek hem aan over haar schouder, en trok een wenkbrauw op. Avelin keek weer voor zich uit, en duwde de deuren van de bieb open waarna ze naar binnen liep of nou ja strompelden, opzoek naar de boekenselectie over draken en monsters. Avelin liep een gang met boeken in, en begon wat te zoeken, ze haalde boeken uit de schappen maar tot nu toe was er niet echt iets dat van pas zou komen. "Tot nu toe heb ik nog niet echt iets"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Catherine | Demon
    Ik rende het bos in, op zoek naar eventuele wandelaars, toeristen, of iets anders.
    Ik rook bloed, overal. Het maakte me gek, ik had zó'n honger.
    Ik moest oppassen voor de eventuele weerwolven hier, want zo geweldig was mijn timing niet in combinatie met de volle maan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    Aangezien ik bij volle maan niet helemaal controle had over hoe snel of waneer ik verandere schopte ik mijn schoenen uit waarna ik al snel veranderde in een witte wolf waarbij mijn t-shirt en mijn broek in iedergeval in vlarden op de vloer lagen en ik zo snel mogelijk dieper het bos in rende.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 12:08 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    LostMagic schreef:
    Tyler Jacob Loghwood
    Ik ga naast haar liggen zo voorzichtig mogelijk en trek haar zachtjes tegen me aan zodat haar hoofd op mijn borstkast ligt. 'Slaap maar.' zeg ik zachtjes en streel zachtjes door haar haren.

    Adora Witchsinner
    'Oké.' Ik liet mijn ogen dichtzakken en viel in slaap. Beetje vroeg, maar dan nog.


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Virgo Dules
    'Ik weet het.' Ik knipoogde naar haar en stond op, het was tijd om mijn vleugels uit te klappen want ik wist hoe het voelde als ik ze te lang in geklapt had zitten. Dat was heel pijnlijk. 'Ik ga er maar weer eens vandoor.'


    On wednesdays we wear black

    Catherine | demon
    Een persoon.
    Ein-de-lijk.
    Ik sloop er naartoe. Een man van rond de 30, zag er prima uit. Gelukkig geen junk of zo, dat proefde je wel.
    Ik liep naar hem toe, duwde hem hardhandig tegen een boom aan en zijn schreeuw werd afgebroken door mij, terwijl ik mijn tanden in zijn vlees zette.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will liep de school weer in en zag Skyler staan bij de aula. "Jij ziet er verveeld uit," grinnikte hij. "Geen zin in eten of zo?"

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas schudde zijn hoofd,"Binnenpretje." legde hij grinnikend uit. Avelin leek niet te vinden wat ze zocht dus vroeg Lukas,"Wat zoek je eigenlijk?" en leunde tegen een boekenrek.

    Naya Wednesday, Weerwolf.
    Naya werd zich plots bewust van de volle maan die scheen en raakte in paniek. Ze rende de school uit het bos in en stopte niet tot ze ver genoeg was geraakt. Daar deed ze haar kleren uit en liet ze op een hoopje achter. De transformatie ging van start. Ze veranderde naar de bruine wolf die ze was en rende nog een stuk door.


    kindness is never a burden.

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Bye, ik ga maar terug naar de kamer.' zeg ik en drink mijn cola uit. Ik sta op met mijn dienblad in mijn handen die ik op de band zet die naar de afwassers leid. Even bedenk ik me en grits vlug een belegd broodje en een fles cola nog mee. Ik loop naar mijn kamer en steek die in mijn tas samen met mijn schetsblok en potloden. Ik loop terug naar beneden en baan me een weg door het bos naar de rotsen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Aragog schreef:
    Catherine | demon
    Een persoon.
    Ein-de-lijk.
    Ik sloop er naartoe. Een man van rond de 30, zag er prima uit. Gelukkig geen junk of zo, dat proefde je wel.
    Ik liep naar hem toe, duwde hem hardhandig tegen een boom aan en zijn schreeuw werd afgebroken door mij, terwijl ik mijn tanden in zijn vlees zette.



    {oe lekker, hahah xd}


    On wednesdays we wear black

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Lieverd, ik doe wat ik wil,' knipoogt de vampier.
    'Trouwens, als je dat tegen elk monster ga zeggen - luisteren ze toch niet. Zeker niet naar een mensenmeisje,' vervolgt hij waarna hij wegloopt.
    Ik zucht en voordat ik ook maar iets anders kan doen kom Will er aan gelopen.
    'Jij ziet er verveeld uit,' grinnikt hij. 'Geen zin in eten of zo?'
    Ik haal mijn schouders op. 'Hmmm, niet echt nee en ik vraag me af of je hier überhaupt iets normaals te eten kan krijgen'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Dashed schreef:
    (...)

    {oe lekker, hahah xd}

    [Ghehe yes -wbw-]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will grinnikte. "Waarschijnlijk wel." zei hij,"En anders moet je maar verhongeren." Will grijnsde en bedacht zich dan dat hij zelf nog niet gegeten had. Als je dat konijn niet meetelde. Maar nu het bos ingaan zou ook niet erg slim zijn met die volle maan. Dan morgen maar... Hopelijk overleeft Skyler de nacht.


    kindness is never a burden.

    Vigro Dules
    Ik loop naar het meer en kijk even naar het heldere water, het leek net een diamanten zee met die maan die erop scheen,Ik deed mijn shirt uit klapte daarna mijn vleugels uit. Ik wist dat ze gigantische en oogverblindend waren, en soms maakte ik van dat feit gebruik. Ik grinnikte even, ging door mijn knïeen en vloog met veel vaart weg.


    On wednesdays we wear black