• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Waarschijnlijk wel,' grinnikt Will. 'En anders moet je maar verhongeren,' grijnst hij er achteraan.
    Ik grinnik even en rol met mijn ogen. 'Een mens kan eigenlijk heel lang zonder eten dus ik overleef het vast wel'. Het eten hier lijkt me niet echt betrouwbaar. 'Waarom moest je eigenlijk ineens weg net?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Nath? Ik ben het!' roep ik en al snel staat er een jongen achter me die me een knuffel heeft. 'Nu al weer terug?' lacht hij. 'Ik heb eten voor je.' glimlach ik en loop met hem naar zijn grot. Ik geef hem het broodje en de cola. 'Dat is lang geleden dat ik dat gedronken heb.' zegt hij kijkend naar de cola. 'Drink maar.' glimlach ik en hij kijkt me aan. 'Moet jij niet drinken?' Ik schud mijn hoofd en laat me in een houten stoel vallen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [hoe laat is het nu?]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ik denk 12uur ofzuo? want het is volle maan xd}


    On wednesdays we wear black

    [fuck en zij is in de grotten? oh ow]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Neh rond 9/10 uur gok ik, haha. Anders gaat de tijd wel heel snel!]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will grinnikte,"Ik moest eten." zei hij en sloeg zijn armen over elkaar. Hij leunde tegen de muur en ging even met zijn hand door zijn haar. "Hoe laat is het?" vroeg hij met een frons op zijn voorhoofd.


    kindness is never a burden.

    Catherine | demon
    Goed, mijn maag was weer gevuld. Het bloed droop langs mijn kin, en heel mijn kleding was besmeurd met bloed.
    Ik wou meer.
    Schichtig keek ik rond, en hield mijn oren gespitst. Waar hingen die mensen uit? Een nachtwandeling is toch niet zó vreemd?

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 12:39 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Ik moest eten,' grinnikt Will en hij slaat zijn armen over elkaar waarna hij tegen de muur leunt. 'Hoe laat is het?' fronst hij.
    Ik haal mijn schouders op. 'Rond een uur negen denk ik,' antwoord ik. 'Hoewel, dan zouden ze hier wel erg laat eten maarja, ik weet niet hoe het zit met monstergewoontes natuurlijk'.

    [Moet even snel boodschappen doen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Aragog schreef:
    [Neh rond 9/10 uur gok ik, haha. Anders gaat de tijd wel heel snel!]


    {pfff, wist ik wel (a)}


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik observeer Nath even als hij van zijn cola drinkt. Plots zie ik kleine littekens over zijn borst lopen. 'Nath hoe kom je daaraan?' vraag ik hem.
    'Gevecht met Wolga. Die wolf die je aanviel.' zegt Nath en haalt zijn schouders op. 'Ze genezen snel.' Hij kijkt even ongerust naar buiten. 'Wees wel voorzichtig als je teruggaat oke? Er zitten vreemde wezens in de bossen 's nachts.' Ik knik en pak mijn schetblok. 'Mag ik je tekenen?' vraag ik en hij knikt terwijl hij verder eet. Ik begin te schetsen en na een halfuurtje is de tekening helemaal af. 'Klaar.' Hij komt kijken en grijnst. 'Perfect.' Ik grinnik en geef hem dan een knuffel. 'Ik moet terug.' zeg ik en hij knikt. Ik pak mijn tas op en loop naar buiten. Fuck het is donker en niet zo'n beetje ook. Ik pak het zakmes uit mijn tas en houd hem dicht in mijn handen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Oké. ^^ |
    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will glimlachte,"Je zegt steeds monsters, niet iedereen is een monster hoor." zei hij beschuldigend. "Zijn geesten monsters? Elfen? Engelen? Halfbloeden." Hij schudde zijn hoofd en siste. "Typisch stervelingen, clichés tot en met."


    kindness is never a burden.

    [xEques -> Styx]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    Toen ik bloed rook kon ik mezelf niet tegehouden om te kijken waar het vandaan kwam, al trof ik op de plaats waar ik verwacht had een vampier te zien iets aan wat er helemaal niet naar rook. En na een vampier was volgens mij het enigste wat mensenbloed dronk een Demon, en op die manier weet ik nu ook wat Catherine is, aangezien ze een eindje verderweg helemaal onder het bloed zit.


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine | demon
    Ik veegde het bloed weg van mijn mond, en hoorde voetstappen.
    Nee, het waren poten..
    Ik draaide me om, en merkte dat ik langzaamaan weer mezelf werd. Het was een weerwolf.
    Verdomme.
    Maar wacht, die ogen..
    Het was Eeron. Eeron was een weerwolf.
    Ik slikte even, niet wetende tot wat hij tot toe in staat was. En eerlijk gezegd vertrouwde ik mezelf ook niet helemaal, wetend dat ik zo weer kon veranderen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''