• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 12:43 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eeron Edward Night

    Gezellig, aangezien het duidelijk was dat ze nu ook wist wat ik was, was ik niet vanplan te blijven plakken, en aangezien ik niet helemaal zeker wist wat ik zou doen wilde ik haar alsnog geen pijn doen. Ze was wat ze was, en net zoals ik kon ze dat niet veranderen, en bij die gedachten draaide ik me om, om vervolgens weer door de bomen door weg te lopen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine | demon
    Ik sloot even mijn ogen en leunde tegen een boom aan.
    Ik zuchtte even.
    Opgelucht?
    Beschaamd?
    Ik wist het niet, maar ik wist wel dat we er beiden niks aan konden doen. Op hoge snelheid rende ik het bos weer in, op zoek naar meer. Het gevoel van steeds sterker en krachtiger worden was heerlijk, ik wou niet dat het stopte. Wat had ik dit gemist.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik loop voorzichtig door het bos en probeer niet te vallen. Als ik hier mijn benen breek moet ik hier zeker tot morgen blijven liggen voor er hulp komt en ik overleef dat niet.

    [moet weg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Je zegt steeds monsters, niet iedereen is een monster hoor,' zegt Will op een beschuldigende toon. 'Zijn geesten monsters? Elfen? Engelen? Halfbloeden'. Hij schudt zijn hoofd en sist. 'Typisch stervelingen, clichés tot en met'.
    'Nou, ik denk dat je geesten in principe wel tot monsters kan rekenen maar goed, je hebt gelijk,' geeft ik toe. 'Jij lijkt me trouwens ook geen monster,' glimlach ik dan. 'Je bent dan wel een vampier, maar geen monster naar mijn mening'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Madeleine Price

    Na het eten liep ik weer terug naar mijn kamer. Het viel me op dat er steeds meer kinderen naar buiten gingen. Elena was niet in de kamer, dat verbaasde me wel. Het was niet verstandig om buiten te zijn als er weerwolven en vampiers zijn. Dat deed me er aan denken dat ik een berichtje aan Noah moest sturen.
    Ben je in je kamer? - Mailde ik. Na een paar minuten kreeg ik wat terug.
    Ja, hoezo? Bezorgd? xd
    Mooizo. Jij moet binnen blijven met volle maan. Slaap lekker.
    Ik manifesteerde een kop chocolademelk en een bubbelbad in de badkamer en deed de deur op slot.


    If we burn, you burn with us. <3

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    Net als ik verder wil rennen ruik ik een mens, en zonder daar verder over na te denken loop ik er naar toe. Volgens mij heb ik haar wel voorbij zien lopen maar ik zou niet weten wie het was, en aangezien ik er best zeker van was dat ik me kon inhouden bleef ik een eindje van het mens staan.

    {Het mens is Elena als dat nog niet duidelijk was :')}

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 15:39 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Catherine | demon
    Het lijk zakte met een doffe klap op de grond, en ik zuchtte.
    Klaar voor vandaag.
    Ik rende snel terug naar school, klom mijn kamer binnen via het raam aangezien die kamergenoot er toch nooit was, en kleedde me om omdat mijn kleding compleet onder het bloed zat.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Rylie – sterveling.
    “Wazzup?” hoor ik opeens in mijn oor en omdat ik zo in gedachten was, schoot ik bijna een meter de lucht in waarna ik me tegen de muur aan nestelde en opzij keek.
    Fuck, het was Tyson. Hij vond het vast erg vermakelijk dat hij mij aan het schrikken had gemaakt want die grijns was wel altijd op zijn gezicht te zien zeg, jezus.
    “Heb jij ooit een andere gezichtsuitdrukking?” mompelde ik geïrriteerd, terwijl ik weer normaal ging staan en mijn armen over elkaar deed. “Trouwens, kom niet meer zo dichtbij me. Je bent irritant.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [hoe laat is het?]


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    [Ongeveer 12 uur, denk ik.]


    If we burn, you burn with us. <3

    WillNotLearn schreef:
    Eeron Edward Night || Weerwolf

    Net als ik verder wil rennen ruik ik een mens, en zonder daar verder over na te denken loop ik er naar toe. Volgens mij heb ik haar wel voorbij zien lopen maar ik zou niet weten wie het was, en aangezien ik er best zeker van was dat ik me kon inhouden bleef ik een eindje van het mens staan.

    {Het mens is Elena als dat nog niet duidelijk was :')}


    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik zucht en ga dan maar zitten. Ookal stikt het nu hier van de wolven en weet ik veel wie er van school hier rondloopt, ik kan niet meer. Ik weet 100% dat ik verdwaalt ben. Yeey tof? Dus op 1 dag tijd ben ik van een trap geduwd, bijna aangevallen door een wolf, verliefd geworden op een demon -dat is waarschijnlijk het ergste wat ik gedaan heb omdat het duidelijk niet wederzijds is en hij Madeleine wil-, en nu ben ik verdwaalt. Toffe dag.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    Aan haar gezicht kan ik duidelijk zien dat ze verdwaald was, en daarbij was de plek die ze had uitgekozen om verdwaald te raken niet de beste plek ooit. Aangezien ik zeker wist dat ik me in kon houden liep ik naar haar toe, eerst kijken hoe ze zou reageren voordat ik haar besloot te helpen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    Ik hoor gekraak naast me en kijk naar de plek naast me. Mijn ogen zijn al gewend aan het donker. Er staat een wolf naar me te kijken maar verschillend met de wolf die ik vandaag zag, gromt deze niet. 'Ben je iemand van school?' vraag ik zachtjes.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Eeron Edward Night || Weerwolf

    'Ben je iemand van school?' Hoorde ik haar zachtjes vragen, ik knikte kort en drukte toen ik vlakbij haar was zacht mijn snuit tegen haar rug als tegen dat ze op moest staan aangezien het niet slim was om hier te blijven staan waarna ik een paar passen bij haar vandaan deed.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 20:29 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Elena Yana Bennett |sterveling|
    'Oke ik versta het.' zucht ik en sta op. Ik kijk om me heen op zoek naar iets herkenbaars maar alles lijkt hetzelfde. 'Welke richting is school?' vraag ik hem zachtjes en kijk hem hulpeloos aan. De volgende keer blijf ik bij Nath slapen als ik nog eens zo laat wegga.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'