• Heeey mensjes!
    Ik ben normaal altijd heel regelmatig ongesteld. Altijd standaard om de drie weken op vrijdag, en als niet dan op zaterdag. Altijd 5 à 6 dagen lang. Nu ben ik al zevenenhalf week niet meer ongesteld geweest, en ik vraag me af hoe dit kan. Ik ben nog nooit onregelmatig ongesteld geweest, dus ik weet niet hoeveel het kan verschillen, en ik vraag me dus af of dit normaal is? Ik zweer het, ik ben 100% maagd en heb geen jongen naakt gezien de afgelopen maanden, dus dat kan het niet zijn. Ik eet ook gewoon normaal en leid niet aan ondergewicht. Er zijn niet veel andere symptomen en ik lijd geen pijn. Het enige rare dat er nog speelt is dat ik veel vaker in de ovulatie kom. Minimaal 1 keer in de week. Of nou ja, ovulatie, dat is het waarschijnlijk niet :W Iemand een verklaring? x

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 10:13 ]


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Hoe lang menstrueer jij al? In het begin menstrueerde ik ook heel regelmatig, maar na een jaar begon het ook vrij onregelmatige te worden.

    Laswell schreef:
    Hoe lang menstrueer jij al? In het begin menstrueerde ik ook heel regelmatig, maar na een jaar begon het ook vrij onregelmatige te worden.


    Tweeënhalf jaar..


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Geen flauw idee; bij mij was het juist andersom. Van onregelmatig naar regelmatig.
    Misschien naar een (vrouwelijke) dokter? Of het eerst aan je moeder vragen?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    PercyWood schreef:
    Geen flauw idee; bij mij was het juist andersom. Van onregelmatig naar regelmatig.
    Misschien naar een (vrouwelijke) dokter? Of het eerst aan je moeder vragen?


    Mijn moeder wist het ook niet, en als er niks anders op zit denk ik dat ik inderdaad maar na een dokter ga, maar ik houd niet zo van dokters :'] Niks persoonlijks hoor, die mensen zijn -meestal- heel aardig, maar gewoon..


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Oh, ik kan 't mijn moeder misschien vragen? Zij heeft geneeskunde gestudeerd. Ze is dan wel geen huisarts, maar misschien weet ze het antwoord wel. Als ze straks terug thuis is, vraag ik het haar.

    Laswell schreef:
    Oh, ik kan 't mijn moeder misschien vragen? Zij heeft geneeskunde gestudeerd. Ze is dan wel geen huisarts, maar misschien weet ze het antwoord wel. Als ze straks terug thuis is, vraag ik het haar.


    Bedankt! ^^


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.

    Ze zegt dat dat normaal is, aangezien je nog niet zo heel lang ongesteld bent. Heb je misschien onlangs niet genoeg of onregelmatig gegeten? Want daar zou het dan ook aan kunnen liggen volgens haar.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 10:57 ]

    gewoon ff bij de doktor langs gaan, die weet er wel meer over.


    ailoveejoee.

    Laswell schreef:
    Ze zegt dat dat normaal is, aangezien je nog niet zo heel lang ongesteld bent. Heb je misschien onlangs niet genoeg of onregelmatig gegeten? Want daar zou het dan ook aan kunnen liggen volgens haar.


    Oké, gelukkig. Niet dat ik weet, maar het zou best eens kunnen :Y)


    You can better regret things you have done, than regret things you haven't done in life.