• Ik heb zonet mijn dagboek van in 2005 gevonden.. Echt zo grappig wat ik daar op mijn 7 / 8 jaar allemaal in schreef, alles vol met spelfouten enz. Zo leuk om dat nu terug te lezen, dus ben terug begonnen in een dagboekje, voor later. :'D Waarschijnlijk hou ik het niet vol, maar ja xd
    Hebben jullie ook een dagboek (gehad)?


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Nee, ik heb een paar pogingen gedaan, maar ik begin het al snel te verwaarlozen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik heb er in totaal drie gehad en schrijf er nu nog maar af en toe in.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb er een, sinds vorig jaar ergens, maar daar schrijf ik bijna nooit in.


    Ex astris, sciencia

    Floyd schreef:
    Ik heb het nog steeds. Ook al schrijf ik er niet in zoals in een dagboek, dus niet elke dag wat er gebeurd is, maar meer gedachten en random dingen die er uit moeten.


    Ik vond laatst ook een dagboek van vroeger. Idd super grappig ...


    Life is full of fake people

    Ik heb er ook een stuk of .. 3 ofzo? Alleen daar staat zoveeel onzin in. :') En zoveel schaamtevolle dingen hahaha. dus die wil ik het liefst verbranden. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Rond mijn tiende hield ik best wel serieus een dagboek bij. Als ik het terug lees schaam ik me waarschijnlijk kapot, haah.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Haha (: Ik heb ook allemaal oude dagboekjes en een jaar geleden hield ik nog één bij, maar heb alles verbrand als een soort van ritueel, omdat ik me niet meer druk wou maken over hetgeen dat speelde. (:


    You are beautiful, you are love.

    Ik had er een aantal, maar schreef er in één, en dan héél af en toe :')


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Ik heb er duizenden gehad, maar nooit één volgeschreven. Ik denk dat ik er nu nog eentje ga kopen en er af en toe iets in te schrijven, volgens mij is dat echt geweldig om later te lezen. c:

    Laswell schreef:
    Ik heb er duizenden gehad, maar nooit één volgeschreven. Ik denk dat ik er nu nog eentje ga kopen en er af en toe iets in te schrijven, volgens mij is dat echt geweldig om later te lezen. c:

    Ja dat denk ik ook, daarom ga ik het deze keer proberen volhouden (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Floyd schreef:
    Ik heb het nog steeds. Ook al schrijf ik er niet in zoals in een dagboek, dus niet elke dag wat er gebeurd is, maar meer gedachten en random dingen die er uit moeten.


    Dat doe ik ook.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Vroeger had ik een dagboek waar ik af en toe wat ik schreef.
    Maar allang niet meer mijn leven is niet spannend genoeg om het op papier te zetten.


    "never let anyone dull your sparkle"

    Ik ben daar mee begonnen toen ik een jaar of 9-10 was. Heb er zo'n stuk of 4 halfvol geschreven. Toen ik jonger was schreef ik erin wat ik die dag gedaan had, eenmaal wat ouder was dat al meer over mijn gedachten en ook mijn dromen schreef ik erin op. Dit was een goed alternatief voor mij omdat ik een moeilijke prater was(en soms nog altijd ben).
    Nu heb ik ook nog een soort van 'dagboek', maar dat is eerder om even al mijn gedachten,frustraties,... in op te schrijven. (cat)


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon

    Ik heb een dagboek gehad toen ik nog op de basisschool zat, ik heb hem ook een keer teruggelezen en ik lachte me echt rot. Ik schreef er echt álles in.
    Sinds vorig jaar ben ik ook in een dagboek gaan schrijven omdat mijn moeder toen echt ziek werd, toen het wat beter ging schreef ik ook minder maar sinds haar dood schrijf ik er weer iedere dag in. Gewoon om mijn gevoelens te kunnen uiten omdat ik gewoon niet zo gauw met iemand erover praat, tenminste wel met vriendinnen maar die kan je natuurlijk niet altijd lastigvallen xd


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Ik heb een dagboek gehad toen ik nog op de basisschool zat, ik heb hem ook een keer teruggelezen en ik lachte me echt rot. Ik schreef er echt álles in.
    Sinds vorig jaar ben ik ook in een dagboek gaan schrijven omdat mijn moeder toen echt ziek werd, toen het wat beter ging schreef ik ook minder maar sinds haar dood schrijf ik er weer iedere dag in. Gewoon om mijn gevoelens te kunnen uiten omdat ik gewoon niet zo gauw met iemand erover praat, tenminste wel met vriendinnen maar die kan je natuurlijk niet altijd lastigvallen xd

    Wow.. Dat vind ik echt erg voor je, in jouw situatie zou ik dat ook in een dagboekje schrijven (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley