• Ik heb zonet mijn dagboek van in 2005 gevonden.. Echt zo grappig wat ik daar op mijn 7 / 8 jaar allemaal in schreef, alles vol met spelfouten enz. Zo leuk om dat nu terug te lezen, dus ben terug begonnen in een dagboekje, voor later. :'D Waarschijnlijk hou ik het niet vol, maar ja xd
    Hebben jullie ook een dagboek (gehad)?


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik heb ook net wat terug gevonden van twee/ drie jaar terug, een verhaal. En ik heb wel een paar keer dagboeken bijgehouden, maar ik houd het nooit lang vol.


    If only humans could have vertical asymptotes ~ Quinn

    Floyd schreef:
    Ik heb het nog steeds. Ook al schrijf ik er niet in zoals in een dagboek, dus niet elke dag wat er gebeurd is, maar meer gedachten en random dingen die er uit moeten.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Partyhard schreef:
    (...)
    Wow.. Dat vind ik echt erg voor je, in jouw situatie zou ik dat ook in een dagboekje schrijven (:


    Bedankt (: Alleen ja, ik meot een dagboek met een slot kopen anders komt er een één of andere mongool en die leest alles wat ik erin schrijf. Zoals mijn broerdie wil weten als ik niet met jongens afspreek -.-''


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Bedankt (: Alleen ja, ik meot een dagboek met een slot kopen anders komt er een één of andere mongool en die leest alles wat ik erin schrijf. Zoals mijn broerdie wil weten als ik niet met jongens afspreek -.-''

    Oneeh! Mijn zusje zou dat ook doen, dus bij mij hangt er ook een slotje aan.. Maar ik was superlang de sleutel kwijt xd


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik heb een tijdje geleden een dagboek van mij gevonden, van toen ik in het tweede jaar zat, gevonden en eens gelezen. Serieus, ik heb mezelf echt voor kop kunnen slaan, want destijds had ik heel het schooljaar liefdesverdriet en schreef ik altijd in dat dagboek hoe ik de jongen miste in de vakanties, hoe knap hij was.
    Over die jongen gesproken: ik heb hem, sinds ik van school ben veranderd, één jaar niet meer gezien en dat wil ik ook zo houden. Enfin ja, op een paar weken geleden na dan, toen was ik hem toevallig tegengekomen in de Bershka.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 20:43 ]


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Shirlinson schreef:
    Ik heb een tijdje geleden een dagboek van mij gevonden, van toen ik in het tweede jaar zat, gevonden en eens gelezen. Serieus, ik heb mezelf echt voor kop kunnen slaan, want destijds had ik heel het schooljaar liefdesverdriet en schreef ik altijd in dat dagboek hoe ik de jongen miste in de vakanties, hoe knap hij was. Over die jongen gesproken: ik heb hem, sinds ik van school ben veranderd, één jaar niet meer gezien en dat wil ik ook zo houden.

    Ocharme, ik heb ook ontdekt dat ik blijkbaar 3 jaar lang op dezelfde jongen verliefd was. Ik was dat al helemaal vergeten, en die jongen zit nu terug bij mij op school, zo beschamend xd


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Partyhard schreef:
    (...)
    Ocharme, ik heb ook ontdekt dat ik blijkbaar 3 jaar lang op dezelfde jongen verliefd was. Ik was dat al helemaal vergeten, en die jongen zit nu terug bij mij op school, zo beschamend xd


    Tja..dat heb ik ook gehad..echt verschrikkelijk. Ik heb alles opgeschreven en dan van die dingen van. 'Oh, hij was zo knap.' en dan weer. 'Godver ik haat hem voor hoe ik me nu voel.' Alleen, bij mij was het m'n ex -.-'' Vandaar het slotje !


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ik heb ergens een dagboek liggen waar ik vroeger soms eens in schreef, maar dat is ondertussen al heel lang geleden. Misschien moet ik het maar eens gaan terug zoeken. :p


    Take me to wonderland

    Partyhard schreef:
    (...)
    Ocharme, ik heb ook ontdekt dat ik blijkbaar 3 jaar lang op dezelfde jongen verliefd was. Ik was dat al helemaal vergeten, en die jongen zit nu terug bij mij op school, zo beschamend xd

    Ik was ongeveer 2 jaar lang verliefd op dezelfde jongen en had enkele keren een blauwtje gelopen. Natuurlijk had ik er heel erg onder geleden.
    Het is gewoon vreselijk als je niet weet wat je ooit in hem gezien hebt, die vraag had ik mezelf gesteld toen ik mijn ex-vlam toevallig in de Bershka tegen was gekomen >.<


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    Ik wilde er eentje aankopen, geen dagboek maar een dromenboek. Waar ik al mijn dromen in schrijf.
    Een echt dagboek... Ik weet niet... Ik weet niet of ik mijn gedachten van nu over pakweg tien jaar ga willen weten.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Shirlinson schreef:
    (...)
    Ik was ongeveer 2 jaar lang verliefd op dezelfde jongen en had enkele keren een blauwtje gelopen. Natuurlijk had ik er heel erg onder geleden.
    Het is gewoon vreselijk als je niet weet wat je ooit in hem gezien hebt, die vraag had ik mezelf gesteld toen ik mijn ex-vlam toevallig in de Bershka tegen was gekomen >.<

    Dat had ik ook bij de jongen waar ik vorig jaar op was, hahaha xd


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    xxlilixx schreef:
    ik heb een dagboek alleen ik schrijf er nooit in


    Pain is weakness leaving the body.

    Ja lol. Ik schreef vaak alleen "die mag ik niet, die mag ik niet en ik heb gevoetbald"(cat)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 2:31 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ja, maar daar deed ik na een paar dagen niet veel meer mee. :')
    Ik weet nog wel dat ik bij een verhaal een tekening maakte van een jongen in mijn klas die ik haatte. Ik begroef hem daar levend. .__.
    Ik was toen iets van 7.



    Oh, en ik heb ook ooit geschreven dat ik verliefd was op 2 jongens en dat ik dan in een dilemma zat.
    Dat was helemaal niet waar, ik wilde gewoon de kans krijgen het woord "dilemma" te schrijven in een zin. :"D

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:28 ]

    Ik heb een dagboek waar ik al 3 maanden trouw in schrijf c: Ik heb ook iets van drie volle dagboeken van vroeger teruggevonden, dat is altijd wel leuk.


    To love is to destroy.