• I'M SOOOO EXCITED!
    Om kwart over drie ga ik naar de kapper en krijg ik een sidecut!
    Voor mensen die niet weten wat het is, dit.
    Wie van jullie heeft/wilt er een?

    -Resultaat (I'm sorry about the crappy quality, nieuwe foto, omdat die andere een heel slecht beeld gaf van hoe het er in het echt uitziet)

    [ bericht aangepast op 9 juni 2012 - 13:55 ]


    There's power in the words you whisper.

    Ik niet. Het is gewaagd en niet iedereen staat er mee
    Plaats je een foto van het resultaat?


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik niet, maar een meisje in mijn klas had het. (:


    Tears are words the heart can't say.

    Oh, ik vind dat zó mooi hè. Als het me zou staan, had ik het zeker gedaan. :3.
    Wel een foto posten, ik ben nieuwsgierig haha!


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    ik heb een ;D paar week terug ook nog figuurtjes in laten maken x]
    succes! wel foto showen! -nieuwschierigheid- :m


    state of love and trust <3

    Ik vind het heel mooi. Totdat je het gaat bij laten groeien, dan is het lelijk (vriendin van mij heeft dat probleem).


    To infinity and beyond •

    Bij sommigen mensen staat het wel leuk, maar ik zou het zelf niet doen. Volgens mij wordt dat heel erg lelijk als je het weer aan wil laten groeien.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ahhhh, ik vind dat zo mooi he. (:


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean

    Oh dat is best vet, alleen zou het bij mij niet staan.

    Wel een foto maken!!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Bij sommige mensen vind ik 't wel leuk staan. Hoe moet dat eigenlijk als je je haar weer normaal wil? Lijkt me nogal vreemd om 't te laten groeien x'D.


    i put the fun in funeral

    Ik wil wel een undercut, maar ik ben bang dat het me niet zal staan, want bij veel mensen is het gewoon marginaal. Dus doe ik het maar niet.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Errin schreef:
    Ik wil wel een undercut, maar ik ben bang dat het me niet zal staan, want bij veel mensen is het gewoon marginaal. Dus doe ik het maar niet.

    + mama slaat me dood.

    Ooh, ik ben benieuwd. Foto als je terug bent? :3


    Let the Night embrace you

    Ik ben terug! Foto is een beetje onduidelijk, maar ik heb al van veel mensen gehoord dat het leuk staat, dus ik geloof ze maar, haha. En natuurlijk vind ik het zelf ook SUUUUUPER.


    There's power in the words you whisper.

    Nou, De foto is niet zo duidelijk. (: Maar als je er zelf blij mee bent: goed!


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Oh nee ik kijk wel uit :o. Ik vind het maar bij heel weinig mensen mooi staan.


    No growth of the heart is ever a waste