• Ik heb zonet mijn dagboek van in 2005 gevonden.. Echt zo grappig wat ik daar op mijn 7 / 8 jaar allemaal in schreef, alles vol met spelfouten enz. Zo leuk om dat nu terug te lezen, dus ben terug begonnen in een dagboekje, voor later. :'D Waarschijnlijk hou ik het niet vol, maar ja xd
    Hebben jullie ook een dagboek (gehad)?


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Monkeyslut schreef:
    Nee, ik heb een paar pogingen gedaan, maar ik begin het al snel te verwaarlozen.


    He says: "Live fast and die young, forget the past and move on. What's done is done."

    Het is verleidelijk Mirai Nikki opmerkingen te gaan maken maar ik doe het niet omdat ik waarschijnlijk toch de enige ben die het zal snappen.
    Fail. :')

    Ik schrijf vanaf m'n negende al in dagboeken, en dat is inderdaad echt zó leuk om terug te lezen, zelfs wat ik vorig jaar dacht (:
    Ik schrijf er dan ook bijna dagelijks in, dus ik heb wel een archiefje vol boeken staan in mijn kamer.


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nooit een dagboek maar momenteel heb ik wel een blog/online reisdagboek die ik even bijwerk.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dragneel schreef:
    Ja, maar daar deed ik na een paar dagen niet veel meer mee. :')
    Ik weet nog wel dat ik bij een verhaal een tekening maakte van een jongen in mijn klas die ik haatte. Ik begroef hem daar levend. .__.
    Ik was toen iets van 7.



    Oh, en ik heb ook ooit geschreven dat ik verliefd was op 2 jongens en dat ik dan in een dilemma zat.
    Dat was helemaal niet waar, ik wilde gewoon de kans krijgen het woord "dilemma" te schrijven in een zin. :"D

    Hahahaha, hilarisch!


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik denk niet dat ik écht een dagboek zal bijhouden, want oh, zoals het er nu uitziet, zal er alleen maar depressieve shit in staan. :P En nee, ik denk niet dat ik mijn gevoelens van dit moment daar wil opschrijven, zodat ik het binnen tien jaar er schamend naar terug kan kijken.
    Maar toch zal ik er morgen eentje kopen.
    En ook zal ik een boekje kopen waar ik mijn dromen in kan neerpennen. Een 'nachtboek' of 'dromenboek'.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Laswell schreef:
    Ik heb er duizenden gehad, maar nooit één volgeschreven. Ik denk dat ik er nu nog eentje ga kopen en er af en toe iets in te schrijven, volgens mij is dat echt geweldig om later te lezen. c:

    Ichiya schreef:
    Ik heb een dagboek, en daar schrijf ik best wel vaak in. Leuk voor later, leuk voor nu. ^.^


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    gehad maar steeds als ik schrijf vind ik t zo dom en haal ik t papier weg -.- en dan schrijf ik er niet meer in xd


    I Love You

    Ik heb er eentje ^^. IS best wel leuk hoor =)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ik hield dat nooit langer dan een dag vol...


    Bad decisions make good stories.

    Ik heb het nog steeds, maar ik ken mezelf en waarschijnlijk is de laatste keer dat ik er in geschreven heb 3/4 maanden geleden of zo. Haha. (:
    Ik hou nooit echt precies een dagboek bij, maar nu ik dit topic lees heb ik eigenlijk wel zin om er weer in te schrijven. (:

    Ik heb een schriftje waarin ik schrijf waarvan ik elke dag blij werd (: Een soort van dagboek kan je het dus wel noemen.


    The truth may be orange!

    ik heb er wel eens een gekregen in mijn schoen voor sinterklaas, heb er zeker drie keer in geschreven en dan lees je dat terug, echt puur humor


    ©1998

    Ik schrijf iedere dag in mijn dagboek (:


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...