• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    Dit is even snel gedaan, later zorg ik dat de linkjess het ook doen!

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 11:22 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Hmm.. Waar is Harry?


    Don't be like the rest of them, darling

    In de hal bij de grote zaal^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aragog schreef:
    Hermione
    Ik hoorde voetstappen, en ruw veegde ik de tranen weg.
    Ik wou hier niet om huilen, het sloeg nergens op..
    Ik haalde even trillerig adem, en keek toen om om te zien wie er aan was komen lopen.
    ''Oh- Jen.'' glimlachte ik, hopend dat ze niet kon zien dat ik gehuild had.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jen
    "Hey," groette ze opgelaten. Hermione maakte nu nog sterker de indruk van streek of niet helemaal op haar gemak te zijn.
    "Wat is er? Je.. Lavender heeft je toch niet gekwetst hoop ik?" vroeg ze aarzelend. Andere meisjes konden dit doorgaans veel tactvoller oplossen. Jen was niet zo tactvol; ze was oprecht, eerlijk en redelijk empathisch, maar niet bijster tactvol.


    Don't run away this time and die like a man.

    {mijn topics}


    On wednesdays we wear black

    [Oh God, in een horrorstemming zijn en dan buiten een cirkelzaag horen is niet fijn ;__;]


    Don't run away this time and die like a man.

    Hemione
    Ik schudde mijn hoofd.
    ''Nee, alles is oké.'' loog ik, en glimlachte even.
    Ik frunnikte wat aan de zoom van mijn blouse, en keek naar mijn handen om haar blik te ontwijken.

    [lolol, dat kan ik begrijpen :"D}


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Colt45 schreef:
    [Oh God, in een horrorstemming zijn en dan buiten een cirkelzaag horen is niet fijn ;__;]


    Ik hoorde ook een cirkelzaago_O


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    Belinda/Lavender

    Ik keek toe hoe Hermione wegliep. Ik veegde mijn tranen weg en stond op. 'Ik ben dus gestoord.' mompelde ik terwijl ik ook weg liep. De andere kant op. Ronnieponnie zou zoiets nooit toelaten. Ik dwaalde door de gangen. Waar moest ik heen? Zo gestoord was ik nou toch ook niet? Ik ging midden op de trap zitten en leunde op mijn handen.


    George Weasley

    'Heey Belinda-pinda, wat is er? Heeft Ronnieponnie weer iets gedaan?' Vroeg ik grijnzend, ze zat op het midden van de trap waar ik langs moest en ik kon het niet laten om het te vragen.


    Don't be like the rest of them, darling

    SerpentEyes schreef:
    (...)


    Draco Malfoy

    Als we een eindje verderop staan stop ik met lopen "H-het...het spijt me" zegt Asoria met watterige ogen. Even haald ze haar hand van haar neus en gelijk komt een stroompje bloed naar beneden zakken die ze weer snel verbergt met haar hand "M-misschien is het w-wel b-beter als we n-niet meer m-met elkaar om gaan..." ik schud mijn hoofd "waarom moeten wij dan niet meer met elkaar omgaan? Pansy is mijn ex nu en zij heeft dus niks meer te zeggen" wat Asoria had gezegd deed me raar genoeg pijn "en trouwens jij hoeft geen sorry te zeggen dat had zei moeten doen!" ik schudde mijn hoofd, hoe kon een meisje nou zo ver gaan. Ik keek weer naar Asoria, inmiddels was haar hele hand bebloed "wacht even hoor" en ik ging naar de dichtbijzijnde toilet en pakte een beetje wc-papier "hier, voor je neus".


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    [saws.. THEY'RE EVERY-FUCKING-WHEREEE ;-;]

    Jen
    Ze aarzelde even maar besloot toen niet verder aan te dringen; als er iets was en Hermione het met haar wilde delen zou ze dat waarschijnlijk wel doen en ze wilde het meisje zich niet nog ongemakkelijker laten voelen.
    "Oh, ok, gelukkig maar," zei ze daarom met een glimlach.
    "Hoe lang denk jij trouwens dat die twee nog bij elkaar zullen zijn?" vroeg ze na een poosje skeptsich.


    Don't run away this time and die like a man.

    Belinda

    Ik kijk op als een van de Weasleytweeling me aanspreekt. George volgens mij. Ik schud mijn hoofd 'Hermione en Jen zeiden dat iemand gestoord was en ik hoorde dat dus ging ik vragen over wie ze dat hadden. Eerst dacht ik Ronnieponnie maar toen zei Hermione dat ze mij gestoord vonden. ik haalde uit en sloeg op haar wang. Na een tijdje vroeg ik of ze mij echt gestoord vonden en Hermione zei van wel en ik zei waarom in gister boos weg liep. Toen ging ze weg en ik ging hier zitten.' ratelde ik. Ik haalde diep adem. 'Vind jij me gestoord?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek Draco na, en zag hem verdwijnen, de dichtsbijzijnde wc wist ze. Haar groene ogen vielen op het beetje toilet papier in de handen van Draco, er verscheen een kleine glimlach op haar lippen waarna ze het beetje papier over nam, en dit tegen haar neus aanield inplaats van haar hand. "M-misschien heb j-je wel gelijk j-ja...". Astoria keek Draco aan, maar zij wist echter dat Pansy het hier niet bij zou laten zitten. Nee, integendeel het zou nog veel erger kunnen, was als ze haar zou vervloeken of nog erger, doden. Ja, Astoria zag Pansy daar wel voor aan. Astoria sloeg haar vrije arm om Draco heen waarna ze haar gezicht in zijn borstkast verberde, zomaar ui het niets, maar ze was bang en had iemand nodig die haar hopelijk zou geruststellen. Het was stil...maar die stilte verdween al snel door Astoria haar gesnik, wat even later overliep in gehuil.


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'Vind je me gestoord?' Vroeg ze vervolgens, oke.. Slimste vraag die je kan stellen aan één van de Weasley tweeling, of ze je gestoord vinden. Want waarschijnlijk is het andwoord dan ja. 'Je praat teveel, mischien moet je mensen niet meer slaan?' Opperde ik terijl ik een manier bedacht om langs haar te komen, waarschijnlijk zou vragen ook wel helpen maar het moest sowiezo snel voordat McGonnagall besluit in de toren van griffindor te gaan kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Belinda/Lavender

    'Zoveel praat ik toch niet? En ik heb op vandaag na nog niemand geslagen! Weet jij waar Ronnieponnie is?' vroeg ik vervolgens en keek hem aan. 'Waar is Geo.. Uhh Fred eigenlijk?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!