• Gisteren heb ik best hard een bal op mijn pink gehad en het deed toen erg veel pijn. S'avonds had ik er last van en nu nog. Ik heb met vingers en tenen dt ze best snel gekneusd zijn. Op het einde van een vingerkootje is het beetje blauw, maar dat kan ook een gezwollen ader zijn ofzo.

    Wat kan ik nu het beste doen? Even naar de dokter, het zo laten, aankijken of met tape steun geven aan mijn ringvinger?
    Ik weet niet of het info is maar ik heb dit jaar aan die hand twee keer een vinger zwaargekneusd en een keer dat het uit de kom schoot en terug.
    En als ik hem buig of krachtin zet komt er echt zon steek

    Ik zie net dat bij het okndetste vinger kootje een blauwe vlek zit dusja.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 8:15 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Gewoon even een steunverbandje om je pink en ringvinger. En gewoon proberen te blijven gebruiken. Dat doe ik altijd. Ik heb het ook echt heel vaak dat mijn vingers kneuzen...


    Believe in yourself.

    Belikov schreef:
    Gewoon even een steunverbandje om je pink en ringvinger. En gewoon proberen te blijven gebruiken. Dat doe ik altijd. Ik heb het ook echt heel vaak dat mijn vingers kneuzen...


    Ik had dat laatst ook .., op schoolkamp. Dat is nu ongeveer twee maanden geleden en ik heb er nog last van. Ik heb mijn middelvinger aan mijn ringvinger vast getapt (let op .., doe wel een gaasje tussen je vingers. Watje kan ook). Daarom heen heb ik weer tape gedaan. Het duurt ook nog wel weer even voor dat het over is. Blijf het erg zeer doen kan je altijd nog naar de dokter gaan. Ik had dat bijvoorbeeld wel weer moeten doen. Ik denk dat er bij mijn iets gescheurd is geweest ..
    Ik leef nog hoor.


    Life is full of fake people

    xShadowGirlx schreef:
    (...)

    Ik had dat laatst ook .., op schoolkamp. Dat is nu ongeveer twee maanden geleden en ik heb er nog last van. Ik heb mijn middelvinger aan mijn ringvinger vast getapt (let op .., doe wel een gaasje tussen je vingers. Watje kan ook). Daarom heen heb ik weer tape gedaan. Het duurt ook nog wel weer even voor dat het over is. Blijf het erg zeer doen kan je altijd nog naar de dokter gaan. Ik had dat bijvoorbeeld wel weer moeten doen. Ik denk dat er bij mijn iets gescheurd is geweest ..
    Ik leef nog hoor.

    Ja klopt het kan nog behoorlijk pijn doen... En naar de dokter gaan is altijd wel handig, dan weet je zeker water nou precies aan de hand is. Mijn ringvinger is een keer gebroken geweest maar ik dacht dat hij gekneusd was. Hij is scheef terug gegroeid... Hahaha xd


    Believe in yourself.

    Gewoon vasttapen
    Ik heb twee jaar gekorfbald en die tijd vier vingers gebroken/zwaar gekneusd en ik ben 1 keer naar de dokter gegaan
    Gewoon blijven gebruiken


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Belikov schreef:
    (...)
    Ja klopt het kan nog behoorlijk pijn doen... En naar de dokter gaan is altijd wel handig, dan weet je zeker water nou precies aan de hand is. Mijn ringvinger is een keer gebroken geweest maar ik dacht dat hij gekneusd was. Hij is scheef terug gegroeid... Hahaha xd


    Auwtsch ...., mijne staat nu ook scheef. Ik hoop dat die weer recht groeit. Anders heb ik een leuke herinnering aan kamp. ._.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 13:07 ]


    Life is full of fake people

    Oh ik heb mijn vingers ook zo verschrikkelijk vaak gekneusd gehad. Ik zat dan ook op een balsport. Maar goed, gewoon even een verbandje er omheen doen. Voor de rest moet je hem gewoon blijven bewegen.


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Ik heb nog nooit mijn vingers gekneusd, als ik iets kneus/breek is het meestal mijn hele pols meteen. Maar idd zoals hierboven al is geschreven, een verbandje omheen doen. Sterkte iig!


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben geen dokter maar degenen hier boven mij lijken het wel te weten (:
    veel... beterschap?


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik zou naar de dokter gaan. Dat klinkt misschien heel overdreven, maar twee maanden geleden overkwam mij hetzelfde en zei iedereen dat het 'maar gekneusd' was en na een bezoekje aan het ziekenhuis bleek dat hij op twee plekken gebroken was.


    Searching heavens for another earth

    haah iedereen bedankt. het domme is ik heb in 1 jaar 3 vingers aan 1 kant gekneusd en ik heb dus in heel mijn leven nog nooit 1 ding gebroken.xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb zelf mijn vingers vaak en zwaar geneust gahad (door korfbal :$).
    Maar je moet zorgen dat je vinger koud blijft dus vaak koelen anders wordt hij heel dik. En als de pijn en eventuele dikheid na een week niet weg is zal ik als ik jou was effe langs de dokter gaan.
    En als je het fijn vind kan je tape met sport tape maar dat hoeft niet.


    Never be afraid to try something new. Remember, amateurs built the ark. Professionals built the Titanic.

    Ga naar de dokter. Beterschap!(flower)


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.