• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Stiles schreef:
    Don't you dare to make her a dancer


    Ghehe dat was ik al niet van plan ;P Don't worry


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik heb veel gemist :')

    Even het topic/story aanpassen, ik kies gewoon de eerste 5 die vroegen om een jongen voor die rollen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Oke, de rol van Stiles moet nog worden uitgebreid en we hebben nog drie jongens nodig :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Melite schreef:
    Oke, de rol van Stiles moet nog worden uitgebreid en we hebben nog drie jongens nodig :')


    Ik zal bezig gaan, maar ik wil graag dat de details kloppen dus dat kan wel even gaan duren+ik ga zo naar de bios dus het is waarschijnlijk pas morgenmiddag ergens af

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 15:58 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Naam: Alciono Manuel Salomao
    Geslacht: Man
    Leeftijd: 23
    Afkomstig uit: Faro (Portugal)
    Droom: Regisseur. Al van jongs af aan was Alciono geboeid door films, en dan meer in hoe dat in elkaar werd gezet. Doorbreken als regisseur is alleen erg lastig, en hij wordt vooral de deur gewezen omdat hij net al een tikkeltje te arrogant kan zijn en er vaak wordt gezegd dat hij eerst maar eens een paar jaar voor de camera's moet gaan staan in plaats van erachter.
    Baan: Barman. Het was de eerste baan die Alciono tegen kwam, en hij werd meteen aangenomen. Het verdient niet denderend, maar genoeg. Daarbij probeert z'n vader hem zoveel mogelijk te helpen, maar omdat hij ook alleen is, is dit niet altijd veel.
    Woonplaats: Alciono heeft een contact waardoor hij aan een anti-kraakpand in het midden van de stad is gekomen, dichtbij de bar waar hij werkt. Het is goedkoop, maar niet groot, en er bestaat altijd kans dat hij er zomaar uit wordt gezet.
    Uiterlijk:



    Alciono is rond de 1.85 meter lang, wat in Portugal een gemiddelde lengte was maar in Amerika blijkbaar als "groot" wordt bestempeld voor een man. Hij heeft het altijd belangrijk gevonden om een gezond lichaam te hebben, en is dus ook minstens twee keer per week in een sportschool te vinden wat zijn van nature brede bouw alleen maar accentueert.
    Zijn gezicht heeft felblauwe ogen en altijd een waas van stoppels, simpelweg omdat hij te lui is om zich elke keer weer goed te scheren.
    Innerlijk: Alciono is een charmeur. Of het nu een mooi meisje van twintig of een oud besje van tachtig is, hij zal zijn charmes in de strijd gooien, alleen zullen de bedoelingen anders zijn.
    Het is een sociaal iemand, die snel contacten legt. Het probleem is alleen dat hij niet zo goed is in het onderhouden van die contacten, waardoor zijn vriendenkring altijd een stuk kleiner blijft dan zijn kennissenkring. Zijn nonchalantie kan wel eens overkomen als arrogantie, en dit kan hij ook wel zijn.
    In liefde gelooft hij niet, omdat hij weet dat zelfs de sterkste band ter wereld verbroken kan worden. Het is een nuchtere jongen, die met beiden benen op de grond staat. Hij deinst niet naar achteren voor een woordenwisseling, en heeft maar één zwakte: vrouwen.
    Extra: Alciono heeft een drinkprobleem. Het is niet heel ernstig, maar hij drinkt te vaak te veel. Hij is ook een fanatieke roker, heeft ook een tijdje drugs gebruikt maar had dat al snel weer gezien.
    Zijn vader woont alleen in Faro, en de twee hebben minstens drie keer per week contact. Op zijn zeventiende verloor Alciono zijn moeder en sindsdien heeft hij zijn tweelingbroer Amercio ook niet meer gezien. Dit is iets waar hij niet graag over praat.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ik ben niet helemaal tevreden met mijn droom dus daar denk ik nog even over.

    Edit - Mister Damon Salvatore ;p

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 16:16 ]


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Nog een Portugees (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Ik ken hem alleen als Ian Somerhalder, heb die hele serie nooit gevolgd :')


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Ach in de serie drinkt hij ook veel. Ben je wel van plan ooit te gaan kijken?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik vond die gif op Weheartit, zo kwam ik op dat drinkprobleem :') Nee, niet van plan, maar misschien ga ik 't eens doen als het weer een week regent of zo.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Een week, misschien kun je er beter een maand vooruit trekken! Ze beginnen aan het vierde seizoen en elk seizoen heeft 22 afleveringen van elk 45 minuten. ;')


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Dan gaat het me alweer veel te lang duren allemaal :3


    "Do you believe monsters are born or made?"



    Ja ik volg de serie al vanaf het begin. Anders was ik er ook niet aan begonnen.


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik heb de droom alvast uitgebreid ;p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Ik heb de droom alvast uitgebreid ;p

    Dat is al wat :')


    "Do you believe monsters are born or made?"