• [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 31 aug 2012 - 22:16 ]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Songwriter en schoonmaker, dus..


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Hebben jullie ideetjes?
    Die van mij woord een straatmuzikant of ze speelt in verschillende dingetjes, maar ik heb een ander beroep erbij nodig omdat ze het anders niet red ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Wat wil ze worden dan?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Nja. denk gitarist of zo ben er nog niet zeker van, vandaar straatmuzikant als haar ene baantje ;d
    Maar het andere beroep hoeft er niks mee te maken hebben.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:55 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Putjesschepper ;p lol no.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Putjesschepper ;p lol no.


    Of vuilnisman ;p


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Stiles schreef:
    Putjesschepper ;p lol no.


    geheh xd ik dacht aan schoonmaakster @ Theater


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Het moet wel beetje vrouwelijk wezen D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Putjesschepster hehe

    Even denken... Hondenuitlaatster :D


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vuilnisvrouw, maar goed dat is geen vrouwelijk beroep. Je kan langs de deuren gaan voor goede doelen. (of is dat vrijwillig?) Of huishoudster voor een of ander wel rijk gezin. I don't know?


    “Do what I do. Hold tight and pretend it’s a plan!” - The Doctor

    Ik heb al een oplossing gevonden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Naam: Angelina Bianchi
    Geslacht: Meisje.
    Leeftijd: 18.
    Afkomstig uit: Florence, Italië.
    Droom: Echt zeker over haar droom is ze niet, maar ze wilt wel heel graag ver schoppen in iets. Ze wilt zich graag bewijzen tegenover haar familie dat ze niet waardeloos is. Ze heeft verschillende dingen geprobeerd, maar ze miste telkens iets waardoor het net niet lukte. Nu probeert ze fotografie en film. Na haar vorige mislukte pogingen werkt ze nu liever achter de schermen/camera.
    Baan: Ze is straatmuzikant, maar is door geldgebrek heeft ze een betere baan nodig.
    Woonplaats: Ze slaapt illegaal in een afgekeurde appartement. Ze is hard aan het sparen voor een fatsoenlijker appartement waar ze legaal kan blijven.
    Uiterlijk:

    Angelina is klein, zo rond de 1.65. Ze heeft een hele bleke huid met wit haar. Ze is een beetje vergelijkbaar als een engel. Haar naam betekent dan ook in het Italiaans 'Kleine Engel'. Haar ogen zijn donker en heeft ze een tongpiercing. Ze heeft hem alleen genomen zodat ze ermee kon spelen. Angelina heeft ook een tattoo, ze heeft er één achter haar oor. Een veer van een pauw. Verder is ze een beetje aan de dunne kant. Al een tijdje heeft ze geld te kort voor voedsel. Straatmuzikant verdient niet meer zo veel als in het begin en is ze dringend op zoek naar een baan extra.
    Innerlijk: Angelina is koppig. Ze wilt geen hulp vragen en wilt alles zo veel mogelijk zelf doen. Af en toe heeft ze wel eens last van stemmingswisselingen. Zo is ze aardig, of boos, maar dat kan ook omslaan in het tegenovergestelde.
    Extra: Ze heeft zichzelf een slechte gewoonte aangeleerd door te roken. Niet zo slim aangezien ze in geldnood zit. Niemand uit haar familie weet dat ze hierheen is verhuisd. De enige die het weet is haar opa. De enige die tenminste niet dacht dat zij waardeloos is. Af en toe belt ze nog wel eens met haar opa om te vertellen hoe het met haar gaat.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 21:51 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nóg een -halve- zangeres. Dafuuuuq.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Nóg een -halve- zangeres. Dafuuuuq.


    Kan nog veranderen bij mij.. Ik wist eventjes geen betere droom..


    Oh ik zie dat ze al de 4e is.. Oké, nu weet ik wel zeker dat ik het nog ga veranderen xd.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:59 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Don't you dare to make her a dancer


    To the stars who listen — and the dreams that are answered