• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Elisàbeth
    Lachend spatte ik teug.
    ''Het gaat.. verbazingwekkend goed.'' glimlachte ik, en zwom naar hem toe.
    Ik zette mijn hand -rechter, of course- op zijn hoofd, en duwde hem zachtjes naar beneden zodat hij onder water kwam.
    Lachend zwom ik van hem weg.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Hermione
    "Ze nam het voor je op? Dat is niet echt iets voor een Slytherin.." Ik fronste mijn wenkbrauwen even "Misschien is ze wel zo aardig als Marcel zei. Laten we haar gewoon een kans geven?" Vroeg ik dan.
    "Een echte Slytherin zal het neit opnemen voor een Gryffindor.. Dat weten we allemaal al wel.." Voegde ik er nog aantoe..


    Little do you know

    Marcel
    Lachend liepen Dawn en ik richting de great hal.
    Vanaf een afstandje zag ik Hermione al zitten bij een paar andere mensen.
    Maar toen ze me aankeek, zag ik in haar gezicht een vleug van afkeuring. Ik trok me er niks van aan en sleurde dawn mee naar hermione.
    "Hermione dit is Dawn, ze is mijn beste vriendin en ze is echt geen bitch" zei ik tegen haar, wachtend op een reactie.

    {Ik moet effe van computer naar ipod wisselen, dus het kan even duren voordat ik weer reageer :)}

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:22 ]


    Can't control my second personality

    Mabel Jovita
    'hee, ik ben Mabel wat vind je van de verandering van je afdelingskleur?' even testen hoe pro-Slytherin ze was. 'Fred heb je ondertussen nog niet genoeg gegeten' zei ik toen ik zag dat hij al voor de vierde keer zijn bord aan het volscheppen was.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:27 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Fred
    'Hi Marcel,' zei ik en ik kee naar Dawn. 'Ik ben Fred, ik geloof dat ik je nog niet bedankt heb voor je hulp van gisteren dus hierbij: bedankt.'
    Ik hoopte dat ze nie over de crusiatus curse zou beginnen want dan zouden ze hier net iets te heftig reageren maar oké. 'En ja Mabel, ik heb bijna genoeg.'

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:28 ]


    Remember to be ridiculous.

    Marcel
    "heey fred" zei ik terwijl ik me afvroeg waar de rest over ging. Maar toen herinnerde ik me weer het verhaal dat dawn verlamd was geraakt door een stel slytherins en fred had daar blijkbaar iets mee te maken. Maar ik was allang blij dat fred haar accepteerde misschien zou de rest ook bij draaien.



    [ oke correctie straks wissel ik pas van computer]


    Can't control my second personality

    Ray

    Ik beland onder water, en wanneer ik boven kom zie ik Elisábeth vooruit zwemmen. Ik zwem achter haar aan en pak haar been.
    "Mislukte ontsnapping." Grijns ik en trek haar terug. Dan pak ik haar polsen en trek haar onder water, ik trek haar meteen weer omhoog.
    "Lekkere duik gehad?" Grinnik ik en trek haar weer onder. Nu iets langer en trek haar dan weer omhoog. Ik laat haar los en verdwijn ver onder water.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Dawn
    Een glimlach kwam op mijn gezicht te staan toen ik merkte dat ze me iniedergeval probeerden te leren kennen voor ze me afkeurden om de kleuren die ik droeg.
    "Wat bedoel je met verandering van mijn afdelingskleur?" Vroeg ik niet-begrijpend aan Mabel.

    Hermione
    "Hoi, Ik ben Hermione maar dat wist je geloof ik al" Zei ik zachtjes
    "Sorry dat ik net zo'n vooroordeel over je had.." Zei ik een beetje beschaamd.


    Little do you know

    Marcel
    Ik zag nu pas dat mabel er ook was, ik kende haar niet zo heel goed maar ik zei toch maar hoi tegen haar, anders was het zo onaardig. Toen ik rond keek zag ik pas wat ze bedoelde. Alle slytherins waren in het roze. Ik moest er wel om lachen. Eigenlijk was ik in een top humeur, ze leken dawn langzamerhand te accepteren


    Can't control my second personality

    Fred
    'Dit is een bijzonder moment, Hermione Granger die toegeeft dat ze een fout had,' zei ik theatraal. 'Maar wat vind je er nou van.'


    Remember to be ridiculous.

    Mabel Jovita
    'vreetzak!' zei ik terwijl ik Fred een klap op zijn schouder gaf. 'ooh Dawn sommige Slytherins vonden het een goed idee om dit jaar in het roze te gaan inplaats van in het groen ik moet zeggen dat deze verandering niet echt fashionable is, maar ik vind dat het Malfoy toch goed staat.'


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Elisàbeth
    Ik schrok toen hij mijn polsen vastpakte, bang dat hij het Teken zou zien.
    Gelukkig was dat niet zo en zwom hij onvermoedelijk verder, met de gedachten mij hier zo achter te kunnen laten.
    Oh nee, mister Enquest, hier kom je niet mee weg.
    Eerst mij een halve hartverzakking bezorgen, laten verdrinken en doodleuk wegzwemmen.
    Ik grijnsde en zwom achter hem aan, pakte zijn enkels vast en trok hem mee, diep onder water. Vervolgens zwom ik zelf terug naar het oppervlakte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn
    Ik draaide me vragend om waarna ik keihard in de lach schoot.
    "Wahaha! Marcel ze passen nu wel heel goed bij Snape!" Ik lach echt dubbel van het lachen.
    "Ja het staat Malfoy best sexy eigenlijk" Zei ik lachend waarna ik iedereen bekijk "En Bij Blaise staat het helemaal perfect, mijn tante zei me ooit dat bruin en roze de perfecte combinatie was" Zei ik lachend.

    Hermione
    "Ik geef geen fout niet toe" Ging ik meteen tegen fred in "Ik verontschuldig me van mijn vooroordeel! Dat is niet toegeven dat ik fout zat" Snauwde ik boos.


    Little do you know

    Fred
    Ik schoot in de lach bij haar boze reactie. 'Dat houd eigenlijk hetzelfde in,' bracht ik hikkend uit. 'Je geeft toe dat het fout van je was om je door een vooroordeel te laten lijden.'
    Jaaa, soms ben ik heel slim....


    Remember to be ridiculous.

    Ray

    Elisábeth trok me verder onder water en zwom zelf terug omhoog.
    Ik wilde ook omhoog zwemmen toen ik ineens verder naar beneden getrokken werd. Ik wil om hulp roepen maar kom tot de conclusie dan juist lucht te verliezen.
    Ik kijk naar beneden maar zie niets dan belletjes. Oh, nee de waternimfen[? Hoe heten ze anders?] ze hebben me. Ik probeer omhoog te zwemmen maae het lukt niet.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.