• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Mabel Jovita
    'Hermione, Hermione rustig aan Fred heeft nou eenmaal niet zo'n heel hoog iq dus beschouw het als een compliment.'
    aan Dawns reactie te merken was ze best oke ik glimlachte naar haar en Marcel terwijl ik nog een glas pompoensap inschonk.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Hermione
    Ik keek mabel dankbaar aan en schonk haar toen een glimlach.
    Fred daarentegen kreeg een boze blik omdat hij me zojuist uitlachte. Hij was netzoals Ron..

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 22:53 ]


    Little do you know

    Fred
    'He soms ben ik best wel slim!' zei ik verontwaardigd en ik gooide een toast met jam in haar gezicht. 'RAAK!' riep ik enthousiast.


    Remember to be ridiculous.

    Lololol die zin was droog, Oh, nee, de waternimfen, ze hebben me. :'DDD
    Elisàbeth
    Waar bleef hij nou..?
    Ik keek omlaag, en zag dat Ray werd meegetrokken door waternimfen. Ik vloekte, en zwom naar de kant om mijn toverstok te pakken.
    Zo snel als ik kon zwom ik zijn richting op.
    Ik pakte stevig zijn hand vast, en richtte mijn stok naar boven.
    ''Ascendio!'' riep ik, tot zover dat kon onder water, en met veel kracht werden we omhoog getrokken. Onder water werden we opgelicht door de flits, maar ik hoop, dat Ray door de situatie the Mark niet heeft gezien.
    We belandden op het gras met een harde klap, en ik hoestte door het zuurstoftekort van net.
    Ik zette mijn arm zo, dat Ray mijn linker onderarm niet kon zien.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Dawn
    Ik moest lachen om Fred's actie.
    "He maar Fred.. Apen zijn niet zo heel slim.. En die gooien ook met eten" Zei ik grinnikend toen ik uitgelachen was om de Slytherins en om Fred.


    Little do you know

    Fred
    'En ik begon jou te mogen,' zei ik en ik gooide haar ook een toast met jam in haar gezicht. 'Ik kan met eten blijven gooien hoor,' waarschuwde ik Marcel alvast.


    Remember to be ridiculous.

    Mabel Jovita
    de toast met jam druipte van mijn gezicht. 'gelukkig ben ik slimmere' zei ik tegen Fred 'sanitato!' en mijn gezicht was weer schoon. 'maar jij bent nog niet van mij af' gromde ik.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:01 ]


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Ray

    Ik keek omhoog en zag Elisábeth ik stak mijn hand naar haar uit en ze pakte hem vast. Ze riep wat een spreuk en we vlogen omhoog.
    Hard komen we op de harde grond terecht. Ik hoest het uit en spuug ook water uit. Ik kijk naar Elisábeth en haal onregelmatig adem.
    Wat ik net had gezien was niet echt! Nee, echt niet. Ik zag gewoon waanbeelden. Ik hoest weer en ga op mijn rug liggen waarna ik mijn ogen sluit en regelmatig probeer adem te halen.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Marcel
    Ik genoot van alle grapjes die gemaakt werden, iedereen leek het uitstekend met elkaar te kunnen vinden.
    Zeker nu iedereen die ik niet mocht in het roze was kon deze dag niet meer stuk.
    "sorry Fred, maar inderdaad je hebt iets weg van een aap' zei ik lachend, Fred gedroeg zich nou eenmaal zo aapachtig. Ik kon nog snel wegduiken voor een stuk toast dat werd gegooit

    [ik moet gaan, bye morgenavond ben ik er weer:)]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 23:03 ]


    Can't control my second personality

    Elisàbeth
    ''Gaat het?'' vroeg ik met een hese stem door het hoesten, en keek hem aan. Ik hoestte nogmaals, terwijl ik Ray bezorgd bekeek.
    Ik veegde mijn natte haarslierten uit mijn zichtsveld, en ademde diep in en uit om mezelf te kalmeren.

    [Ik ga zometeen Deathly Hallows P1&2 kijken, ik doe nog een paar reacties ;D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik heb P 2 nog niet gezien D:]

    Ray

    "J-Jah..." Zeg ik en zucht een keer. Zucht geeft lucht.
    "Ik schrok me te pletter." Zeg ik, niet alleen op het vast gegrepen worden door zo een nimf, nee ook dat andere.
    Ik hoest weer even en open mijn ogen dan ik kijk naar Elisábeth. "Gaat het met jou?" Vraag ik dan terug en kijk haar aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Fred
    Ik glimlachte naar Mabel. 'Gelukkig zit ik een jaar hoger en ik heb dus ook al veel meer geleerd,' zei ik en toen ik Marcels opmerking hoorde gooide ik een toast met jam naar hem gooide maar hij ontwek hem handig. 'Zelfs de onhandige Marcel kan mijn toast ontwijken Mabel dus dan ligt het aan jou dat je hem i je gezicht kreeg.'


    Remember to be ridiculous.

    Dawn
    "Lekker, Toast met jam" Zei ik droog waarna ik de jam van mijn gezicht haalde doormiddel van het broodje. Ik gebruikte dezelfde spreuk als Mabel zojuist had gebruikt en deed nog wat extra jam op mijn toast.
    "Time for Revenge!" Roep ik lachend waarna ik mijn toast met, gewoon teveel, jam in zijn gezicht druk.
    "BAM!" Roep ik dan hard door de zaal "Girlpower!" Zeg ik lachend.

    Hermione
    Ik kijk het stel raar aan maar lach als Dawn de toast in Fred's gezicht drukt. Ze leek me eigenlijk best aardig.. Ik wachtte lachend af wat Fred nu zou doen. Maar ik zag hem er wel voor aan om een Food Fight te beginnen..


    Little do you know

    [HOW! die móet je zien, really. I cried, so hard.]
    Elisàbeth
    ''Ja, prima.'' zei ik, en glimlachte kleintjes.
    Ik ging op mijn rug liggen, en sloot even mijn ogen.
    Mijn hart bonkte nog steeds in mijn keel, en ik probeerde me een beetje te ontdoen van de schrik.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Grom, ik moet hem dan maar even downloaden dan xD Ik wil hem zo graag zien!]

    Ray

    Ik ga weer op mijn rug liggen en kijk naar boven.
    "En ik wilde nog wel de gehele dag in het water blijven." zeg ik zeurderig en zucht even.
    Daar gaat mijn plannetje, ik durf er de eerste paar uur niet meer in, dat kan ik je garanderen. Ik ril even en ga overeind zitten waarna ik mijn handdoek pak en hem om me heen sla. Boven water is het wel erg koud en dat is niet lekker.
    "Koud hé?" Ik kijk Elisábeth vragend aan. Of ik ben gek geworden natuurlijk.


    Ich liebe dich 27.12.23