• Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.

    Bestaande personages: (zeg het maar als ik iemand vergeten ben)
    - Ginny Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Argus Vilder Hogwarts
    - Cho Chang Ravenclaw
    - Loena Leeflang Ravenclaw Courteous
    - Bellatrix van Detta dooddoener Higgings
    - Hermelien Griffel Gryffindor ScenexLover
    - Fleur Delacour Bauxbatons
    - George Wemel Gryffindor Swagnipp
    - Fred WemelGryffindor Squib
    - Severus Sneep Hogwarts
    - Harry Potter Gryffindor Silvanaa
    - Draco Malfidus Slytherin Silvanaa
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Blaise Zabini slytherin Colt45
    - Gabrielle Delacour Bauxbtons
    - Pansy Parkison Slytherin
    - Marcel Lubbermans Gryffindor Elly4ever
    - Viktor Kruml Klammfels linde24
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klamfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort


    Zelfverzonnen personages:
    - Elion Aron Vitae Slytherin Colt45
    - Alize Faye Bellamy Beauxbatons TheseWords
    - Dawn Melodie Harmonie SlytherinScenexLover
    - Audrey Lynn Prewett Slytherin Silvanaa
    - Alexys Chay Romano Slytherin Sebtana
    - Mary Camp Hufflepuf Colt45
    - Axelle Bernette Beaumonde Beauxbatons Squib
    - Mabel Zaria Jovita Gryffindor Junah
    - Merle Eve Jovita Gryffindor Junah
    - Elisàbeth Cassie Lestrange Slytherin Aragog
    - Stephany Selfira Dellany Slytherin Courteous
    - Ray Enquest slytherin Klaine4Ever
    - Rose Lileas Somerled Slytherin SerpentEyes
    - Lisanne Kerly Jenson Gryffindor Higgins

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 17:38 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Serieus zeggen mensen dat? omy...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mabel Jovita
    'gaat het wel?' Fred stond ,met een pijnlijk gezicht over zijn arm te wrijven. ik had gedacht dat een drijver wel tegen een stootje kon maar het zag eruit alsof ik net de cruciatus curse over hem had uitgesproken.
    'zullen we dan maar gaan ontbijten?' vroeg ik toen ik geen antwoord kreeg.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Fred Weasley
    'Goed idee,' zei ik. 'En ja het gaat wel, ik speel Quidditch hoor.'
    Ik wees naar het portretgat. 'Ga jij maar even eerst, ik volg je.'
    Mabel zat een jaar lager als mij maar zij en Merle waren de enige andere tweeling waarvan beide helften in Gryffindor zaten dus die kende ik wel.


    Remember to be ridiculous.

    Klaine4Ever schreef:
    [Serieus zeggen mensen dat? omy...]

    [Yep --'
    I really was like..
    ._. .. -__- .. *facepalm*]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ray

    "Klaar, ukkie?" Hoor ik Elisábeth's stem door de deur van de badkamer heen vragen.
    "Bijna!" Roep ik terug, ik trek het t-shirt over mijn hoofd en kijk even in de spiegel. Mijn zwembroek had ik al aan gedaan. Ik pak een handdoek en hang die om mijn nek en loop dan de badkamer uit. "Ja, klaar. Wat doe je eigenlijk hier?" Ik kijk haar aan en dan naar de deur. "Jongenszaal." Zeg ik lachend naar haar.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aragog schreef:
    (...)
    [Yep --'
    I really was like..
    ._. .. -__- .. *facepalm*]


    [Dan lezen ze onze stukjes toch niet en onthouden ze welke bladzijde ze waren of zo of vragen ze een samenvatting. we zijn toch neit te beroerd om dat te geven? Of dan zeggen ze het tegen ons... Omg... *FP* Of ze zijn vaker online of kijken hier vaker ;')]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:25 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Mabel Jovita
    'waar is je wederhelft?' je zag Fred bijna nooit zonder George of andersom hoe zou het zijn als ze zouden daten? Merle en ik waren heel anders we hadden andere intresse maar toch konden we goed met elkaar overweg... opeens voelde ik een ruk aan m'n arm waardoor ik stilstond.


    "I like storms. They let me know that even the sky screams."

    Elisàbeth
    Ik haalde nonchalant mijn schouders op.
    ''Ik ben hier wel vaker geweest, hoor.'' grinnikte ik, wiebelde even met mijn wenkbrauwen en liep toen met Ray richting the Great Lake.
    Ik legde mijn handdoek op het groene gras, en genoot even van het zonnetje dat mijn huid verwarmde.
    Vervolgens trok ik mijn vestje uit, trok het jurkje over mijn hoofd en hield mijn arm op zo'n manier dat Ray the Dark Mark niet kon zien.
    Vervolgens dook ik in het koele water.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Klaine4Ever schreef:
    (...)

    [Dan lezen ze onze stukjes toch niet en onthouden ze welke bladzijde ze waren of zo of vragen ze een samenvatting. we zijn toch neit te beroerd om dat te geven? Of dan zeggen ze het tegen ons... Omg... *FP* Of ze zijn vaker online of kijken hier vaker ;')]

    [Indeed.. Hahaha, waarschijnlijk denken ze dat ik net zo arrogant en evil ben als Elisàbeth. Alhoewel.. (duivel)
    Want hey, Ray heeft geluk, je bent de enige tegen wie ze een beetje aardig doet :'D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Fred Weasley
    Ik sloot mijn hand om haar arm om haar te stoppen en ging naast haar lopen. 'Ik weet het niet,' gaf ik eerlijk toe.
    Integenstelling tot Merle en Mabel wareb ik en George vrijwel altijd samen dus de momenten dat we niet samen te vinden waren waren zeldzam. Behalve als we allebei bij een andere docent straf hadden wt trouwens ook zeldzaam was want iedereen wist dat wij altijd samenwerkten dus als ik iets uithaalde dee George dat dus ook.


    Remember to be ridiculous.

    Ray

    Ik liep met Elisábeth naar de Great Lake en leg net als haar mijn handdoek neer. Ik trek mijn t-shirt uit en duik achter Elisábeth het water in.
    "Heerlijk!" Zeg ik wanneer ik boven kom.
    Nee, echt het is heerlijk. Ik geniet er gewoon van, het is ook wel lekker voor de hoofdpijn. Ik laat me even op mijn rug drijven en kijk naar boven.
    Het water is niet te koud noch te warm, het is lekker. "Wat een mooie dag." Zeg ik als ik met mijn hand naar boven rijk. Het ís een mooie dag.
    Ik laat me onder water zakken en maak een achter waartse salto onder water, dan kom ik boven en kijk naar Elisábeth.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aragog schreef:
    (...)
    [Indeed.. Hahaha, waarschijnlijk denken ze dat ik net zo arrogant en evil ben als Elisàbeth. Alhoewel.. (duivel)
    Want hey, Ray heeft geluk, je bent de enige tegen wie ze een beetje aardig doet :'D]

    We weten nu dat we julli gewoon om een samenvatting moeten vragen maar jullie spammen dit vol dus kappen.


    Remember to be ridiculous.

    Aragog schreef:
    (...)
    [Indeed.. Hahaha, waarschijnlijk denken ze dat ik net zo arrogant en evil ben als Elisàbeth. Alhoewel.. (duivel)
    Want hey, Ray heeft geluk, je bent de enige tegen wie ze een beetje aardig doet :'D]


    [Jup, volgens mij denken ze dat ;')

    Awn dat vind ik lief van Elisábeth :P]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Squib schreef:
    (...)
    We weten nu dat we julli gewoon om een samenvatting moeten vragen maar jullie spammen dit vol dus kappen.


    [Wij 'spammen' helemaal niets vol, wij RPG'en ;')]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Klaine4Ever schreef:
    (...)

    [Wij 'spammen' helemaal niets vol, wij RPG'en ;')]

    ik heb het over dat wij zouden zeuren over dat wij niet moeten zeggen dat jullie et vol zouden spammen, we weten nu dat jullie dat niet vinden.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:33 ]


    Remember to be ridiculous.