• Lol, vage titel
    Ik heb dit schooljaar niet noodzakelijk een agenda nodig omdat mijn nieuwe school bijna alles via internet doet, maar toch vind ik het altijd wel handig. Maar ik heb dus geen zin om er al te veel geld aan uit te geven
    Dus ik ben van plan gewoon een simpele agenda te kopen
    Zo eentje
    En die wil ik versieren dus ik vraag me af of jullie leuke versiertips hebben


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Je kan er stukjes uit liedjesteksten opplakken/opschrijven. Foto's van vrienden of bekende mensen opplakken, kan eventueel ook.


    Ex astris, sciencia

    Ik plak altijd plaatjes of zelf gemaakte tekeningen op mijn agenda. :')


    Il vaut mieux vivre avec des remords qu'avec des regrets.

    Een leuke foto op de voorkant met een tekst of een plaatje, foto van jou, leuke teksten van klasgenoten.


    The odds are néver in our favor.

    Kaftpapiertje er omheen en je favoriete quote met letters uit tijdschriften en kranten er op kleven :Y)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:08 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    In mijn vorige agenda heb ik per twee pagina's drie plaatjes van weheartit geplakt. Het zag er echt heel erg leuk uit + de plaatjes van weheartit hebben allemaal dezelfde grootte. Voor de rest gewoon zinnen uit nummers en tekeningetjes :')

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 13:11 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Als je goed kan tekenen kan je er met watervaste stift iets op maken.


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Je kunt hem ook versieren met foto's van je vrienden. Of er collages van maken.

    Een meisje uit mijn klas had haar agenda gekaft met een oude spijkerbroek, dat zag er ook heel leuk uit.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Rozzy schreef:
    Een meisje uit mijn klas had haar agenda gekaft met een oude spijkerbroek, dat zag er ook heel leuk uit.


    Ja, ik doe dat met leuke plastic tasjes waar leuke plaatjes op staan.

    Je kunt ook dingen uit tijdschriften op plakken. Zomerdingen, bijvoorbeeld. Dan heb je nog een beetje dat gezellige gevoel van de vakantie wanneer de school weer beginnen is (:


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Rozzy schreef:
    Een meisje uit mijn klas had haar agenda gekaft met een oude spijkerbroek, dat zag er ook heel leuk uit.


    Dat idee ga ik stelen :')


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Aurorae schreef:
    (...)

    Dat idee ga ik stelen :')

    Als je hem zo draait dat je de zakken binnen bereik hebt, kan je er trouwens ook nog gewoon dingen indoen, hehe.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ik koop een gewoone en dan bij notities plak ik foto's van mij en van dingen die ik leuk vind glee en 1D dus


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Foto's, quotes, gedichtjes ... Een mix daarvan? :Y)


    Til hug og blod.

    Quotes, kleding, modellen, acteurs/actices, muzikanten, kunst, foto's met je vriendinnen? Ik neem even abo want ik da precies het zelfde doen.


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Rozzy schreef:
    Een meisje uit mijn klas had haar agenda gekaft met een oude spijkerbroek, dat zag er ook heel leuk uit.

    dat klinkt echt heel cool!


    Shit happens but pee happens a lot more.