• Ja ik ben een outfit aan het maken voor mijn story maar ik kan dus echt niets bedenken (Ben niet zo crea)
    Dus zou iemand me willen helpen met een outfit
    Hopelijk wel

    xx


    I want to feel your love

    wat voor iets zoek je?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    idd wat voor iets zoek je want ik wil graag helpen, vind het leuk om te doen


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik zou even op Polyvore kijken als je dat van plan bent. Daar staan altijd wel ideeën op die je kunt gebruiken. ^^


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Jah het is een meisje dat echt verwend is het moet een jurkje zijn met een jas en al die dingen voor nieuwjaar ik heb voor haar vriendin wel al iets maar voor haar nog niet. :( kunnen jullie me helpen. :)


    I want to feel your love

    Ik snap eigenlijk het nut er niet van.


    Life is full of fake people

    Omdat de meeste mensen het denk ik leuk vinden om te weten hor het er uit ziet


    I want to feel your love

    Diamond4Love schreef:
    Omdat de meeste mensen het denk ik leuk vinden om te weten hor het er uit ziet



    Dat is ook zo, maar persoonlijk vind ik het wat overbodig, maar heb je al wat? Anders kan ik nog wel ff voor je gaan zoeken.


    Life is full of fake people

    Diamond4Love schreef:
    Jah het is een meisje dat echt verwend is het moet een jurkje zijn met een jas en al die dingen voor nieuwjaar ik heb voor haar vriendin wel al iets maar voor haar nog niet. :( kunnen jullie me helpen. :)

    wat bedoel je met dingen voor nieuwjaar?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."



    Voila.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    dat is een lang bericht0-0


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Wel het is een verhaal over een meisje dat Plannen heeft voor het nieuwe jaar maar eerst moet nieuwjaar nog komen dus gaan ze daar voor shoppen zij is 16 en heeft kastanje bruin haar voor haar heb ik nog niks maar voor haar vriendin Olivia heb ik wel al iets http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=56356413


    I want to feel your love

    Diamond4Love schreef:
    Wel het is een verhaal over een meisje dat Plannen heeft voor het nieuwe jaar maar eerst moet nieuwjaar nog komen dus gaan ze daar voor shoppen zij is 16 en heeft kastanje bruin haar voor haar heb ik nog niks maar voor haar vriendin Olivia heb ik wel al iets http://www.polyvore.com/cgi/set?.locale=nl&id=56356413

    hoe heet ze(:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    oke ik heb iets geprobeerd..
    outfit
    ik kan er nog een paar maken als je wilt?


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Emma Elizabeth Swan en haar vriendin Olivia Rosemarie Humprey :) Emma en Olivia komen uit Londen mar zijn geen familie


    I want to feel your love

    Wow die is goed maar zou je en andere kleur willen gebruiken. Maar hij is echt goed ik wil alleen niet zo graag dezelfde kleuren snap je :| sorry


    I want to feel your love