• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Jen
    "Dat proberen we ook te vermijden, want dan je wordt je doorgaans op zijn minst in elkaar geslagen," zei ze schouderophalend. Ze was er zelf geen fan van om het uit te lokken of iemand aan te vallen die alleen over straat ging, maar iemand die aan haar of haar vrienden kwam kon het krijgen, zonder meer.

    [G2g :< ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Harry

    'Ja, Ginny kan volgensmij overal slapen. Vorig jaar viel ze aan tafel in slaap. Toen was het wel erg laat.' ik dacht na. Dat was aan het Grimboutplein 12. Die was toen nog van Sirius. Nu van mij. 'Jij bent toch een vriendin Ginny?' vroeg ik aan Adelaine. Ik keek even naar mijn handen. De littekens van Omber stonden er nog op. 'Wie hebben jullie liever, Omber of Sneep?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Colt45 schreef:
    Jen
    "Dat proberen we ook te vermijden, want dan je wordt je doorgaans op zijn minst in elkaar geslagen," zei ze schouderophalend. Ze was er zelf geen fan van om het uit te lokken of iemand aan te vallen die alleen over straat ging, maar iemand die aan haar of haar vrienden kwam kon het krijgen, zonder meer.

    [G2g :< ]


    (Harry is er nu ook hè )

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 14:14 ]


    Happy Birthday my Potter!

    WillNotLearn schreef:
    George Weasley

    'Overal en nergens. Draco interesseert me niet zo.' Andwoorde ze shouderophalend, 'En die van jou, dan?' Vroeg ze vervolgens, 'Overal en nergens' Andwoorde ik hetzelfde als zij net zei. 'De meeste in de leerlingenkamer'


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik knikte. ''Oké, en.. Waarom ben je hier precies?'' vroeg ik hem, en ik keek hem afwachtend aan.
    Ik veegde wat denkbeeldige stofjes van mijn rokje af, en tikte verveeld met mijn hak -ondanks dat die verboden waren, ik vond ze mooier en comfortabeler- op de vloer.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Oké, en.. Waarom ben jij hier precies?' Vroeg ze vervolgens, 'Om de reden die ik net ook al zei, uit pure verveling' Andwoorde ik schouderophalend, Fred was in de leerlingenkamer gebleven en Daan kon ik nergens vinden.. En verder.. Tsja.. Verder was er voor mij niet veel te doen dan rondlopen om te kijken of er nog iets uit te halen viel. 'En jij?'


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Zo ongeveer hetzelfde.''
    ik was eigenlijk van plan om naar de Common Room te gaan, maar dit vermaakte me net een tikkeltje meer dan zitten voor de haard en niks doen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    SerpentEyes schreef:
    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver keek van de een naar de ander, en voor ze het wist werd ze weer meegetrokken door Pansy, terwijl ze achter haar aan hobbelden. "Pansy?". Geen antwoord. "PANSY!?" Sylver keek haar aan en zuchtte. "Ik denk dat...i-ik...ik denk niet dat het nog lang zal duren voor...nou ja...je weet wel". Sylver wende haar ogen even af naar de grond, en keek pansy toen weer aan. "Het spijt me..."


    Pansy Parkinson

    "Het spijt me..." ik schudde mijn hoofd het isjouw schuld niet... ik zuchte, het leek net of we elkaar aanvoelden, dat was raar. Ik zuchte nog een keer "ik weet niet wat jij doet maar ik ga naar de slaapzaal" ik kijk weer naar Sylver, de tranen staan in mijn ogen "ik kom er wel achter wie zij is" ik was me er van bewust dat ik me erg had laten meeslepen met mijn gevoelens voor draco, maar ik was er zo trots op dat ik wat met hem had...en dat wou ik nooit meer kwijt...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Bluejay

    Harry zegt wel iets over Ginny, maar lijkt duidelijk aan iets anders te denken. Zijn vraag over Umbridge en Snape komt dan ook geheel onverwacht. Ik bestudeer hem en kom tot de conclusie dat de vraag in hem op moet zijn gekomen, toen hij zijn hand zag. Daar staat het litteken van die vreselijke pennen van Umbridge. Die dingen doen echt zeer en ze heeft Harry er veel langer mee gemarteld dan ons.
    'Ja ik ben een vriendin van Ginny en ik heb liever Snape. Hij martelt zijn leerlingen tenminste niet fysiek.'


    Happy Birthday my Potter!

    Sylgver Riddle

    Sylver knikte "Hetis goed, ik kom ook" er verscheen een glimlach op haar lippen en samen met Pansy liep Sylver naar de slaapzalen. "I-ik...ik snap ergens wel hoe je je voelt...Toen...toen Draco mij inruilde voor jou, ik voelde me precies hetzelfde"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Sylver knikte "Hetis goed, ik kom ook" ik glimlachte en we liepen richting de slaapzalen "I-ik...ik snap ergens wel hoe je je voelt...Toen...toen Draco mij inruilde voor jou, ik voelde me precies hetzelfde" het is even stil..."misschien is dit wel mijn verdiende straf voor alle jaren dat ik jouw heb gepest..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Harry

    'Ja, inderdaad. En Omber zag er niet uit in die roze kleding.'
    mijn gedachte dwaalden weer af naar de nieuwe lerares. Ik kon het ze natuurlijk ook gewoon vertellen. Ik praatte namelijk nooit met hun.
    'Ik moet even iets kwijt. Oke, ik praat eigenlijk nooit met jullie maar ik moet het gewoon even zeggen.'
    ik haalde de foto's weer uit mijn zak. 'Zoals jullie weten is Sirius Zwarts vorig jaar vermoord.' ik wacht even 'Hij was mijn Peetvader en ik hield van hem zoals mensen van hun vader houden.'
    ik pakte de foto van mijn ouders. 'Dit zijn mijn ouders. Lily en James.' ik liet de foto zien en wees hun aan. 'Hebben jullie de nieuwe lerares gezien? Ze lijkt precies op mijn moeder. Daarom kon ik niet slapen.' ik haalde diep adem.
    Ze zouden me wel voor gek beschouwen! Wie verteld dat nou zomaar aan iemand?
    Ik stond op. 'Sorry. Ik moest het even aan iemand vertellen.'

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 14:56 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    George Weasley

    'Zo ongeveer hetzelfde.' Zei ze schouderophalend, gezellig.. Waarschijnlijk zat ik op dit moment liever in de leerlingenkamer dan te praten met een Slytherin die voor een Slytherin nog best aardig deed of in iedergeval redelijk.

    {Verder geen inspriratie om iets te zeggen.. Sorry.. Mischien jij wel? (A)}


    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 14:51 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik zuchtte.
    ''Als ik moet gaan, moet je het zeggen, hoor.'' mompelde ik, en probeerde mezelf over te laten komen alsof ik een tikkeltje gekwetst was, wat aardig goed lukte.
    Ik sloeg mijn ogen neer, en wachtte op een antwoord.

    [ahaha, die foto, genius :'DDD]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylver Riddle

    Sylver keek Pansy aan met een blik vol medelijde. "H-het geeft niet, even goede vrienden" ze glimlachte en sloeg haar armen om pansy heen. De volgende dag zat sylver al in the great hall zonder pansy omdat ze haar niet wakker wou maken.


    The expert in anything, was once a beginner.