• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Colt45 schreef:
    (...)
    [Ik heb Jenny Bux ^_^]


    (Ik vind het best. Adelaine zit te lezen in de leerlingenkamer)


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een blos kleurde de wangen van Astoria roze/rood. "Draco...zoals ik al eerder zei...je kent me amper". Astoria beet even op haar onderlip, en staarde iet wat bedenkelijk voor zich uit. Het was waar, ze kende elkaar amper, maar toch...ze voelde zich op een vreemde manier speciaal. Astoria haalde haar hoofd van Draco's schouder en keek hem aan. "Ik...denk dat ik naar bed ga"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Allrighty then, komt Jen daar ook heen]


    Don't run away this time and die like a man.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver draaide zich om. "Ja wat is-" Maar ze zag Pansy niet, pas toen ze een geluidje hoorde, keek Sylver naar de grond waar Pansy met een bol gras in haar mond lag, ze grinnikte en hielp haar om hoog. "Gaat het?" vroeg ze grinnikend, en veegde wat plukken gras uit haar haar. Er was niet veel te zien geweest in het verboden bos, behalve duisternis en geluiden. "Kom dan gaan we weer terug"


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik ga even douchen]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Jen
    Vol van het eten en moe van de reis verliet ze de Grote Zaal.
    Terwijl ze door Zweinsteins lange gangen liep voelde ze zich weer wat wakkerder worden. Immers; dit was de plaats waar het gewoon gebeurde. Zweinstein wist je immer te verrassen en had iets Mysterieus.
    Bij het portret van de Dikke Dame hield ze stil en mompelde ze gehaast het wachtwoord.
    Ze klom naar binnen en liep de leerlingenkamer in waar ze naar Adelaine toe liep. Ze plofte in de stoel naast haar.
    "Hai! Wat lees je?" vroeg ze opgewekt aan het meisje. Ok, misschien was het niet erg tactvol om een lezend iemand te storen, maar hey; wie kon Jen er nou in vredesnaam van beschuldigen tactvol en diplomatiek te zijn?


    Don't run away this time and die like a man.

    [Waar blijft Geoooorge? 8D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik schrik als er plots iemand naast mij komt zitten, maar glimlach al snel als ik zie dat het Jen is. Ik houd mijn boek wat omhoog.
    'Bezweringen vijfdejaars. Ik kon niet slapen,' zeg ik simpelweg. Ik mag Jen wel. Ze is soms wel een beetje vechtlustig, maar over het algemeen is ze zo slecht nog niet.


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    'Ik zie je zometeen wel weer' Zei ik tegen Fred waarna ik zonder uitleg de leerlingenkamer uitliep en door de gangen begon te lopen, veel zin had het echter niet en aangezien ik verder niets te doen had liep ik gewoon verder terwijl ik mijn wand in mijn rechterhand rond liet draaien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Verveeld liep ik rond, tot ik een Weasley zag. Mijn mondhoeken krulden omhoog.
    Dag, verveling.
    ''Hallo, Weasley.'' glimlachte ik liefjes. Ik kon die verdomde tweeling nooit uit elkaar houden, en Weasley was lekker makkelijk.
    Er is overigens nooit extreme vijandigheid geweest tussen ons, enkel de rivaliteit tussen Slytherin en Gryffindor. Maarja, dat bleef je houden.

    [Haar schuilnaam is Evans dacht ik, haha :'D Dat je 't even weet 8D]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jen
    "Een schoolboek? Woah, dat je daar de discipline voor hebt man," grinnikte ze; zijzelf zou zich daar absoluut niet op kunnen concentreren. Nu had ze sowieso wat dat betreft geen lange aandachtsboog, maar dat was dan weer een ander verhaal.
    "Ik zie mezelf nu ook nog niet echt in slaap vallen," merkte ze op. Ze nam Adelaine even op.
    "Hoe was jouw vakantie?" vroeg ze nieuwsgierig.


    Don't run away this time and die like a man.

    George Weasley

    'Hallo, Weasley' Hoorde ik plots en toen ik opkeek stond er een meisje, deze ook overduidelijk van Zwadderich, 'En jouw naam was?' Vroeg ik haar, ik had het niet zo op Slytherins, al was het iriteren van somigen wel leuk. En daarbij, zo te horen wist ze mijn naam niet eens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Bezweringen vind ik wel leuk. De meeste andere vakken ga ik ook niet echt voor mijn plezier lezen,' zeg ik lachend. 'Maar mijn vakantie was wel oké. We gingen met alle kinderen van het weeshuis naar de kust, dus dat was wel leuk. Hoe was jouw vakantie?' Ik klap mijn boek dicht en leg hem op de tafel. Aan lezen kom ik nu toch niet meer toe. Niet dat ik dat erg vind.


    Happy Birthday my Potter!

    Draco Malfoy

    Licht verbaast keek ik Astoria aan "okeey jammer" was dat wel handig wat ik had gezecht? "ik bedoel doe maar, zometeen wordt je betrapt" met moeite stond ik op "ik denk dat mijn rond ook is afgelopen, ik ga denk ik ook maar..."


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Madison
    ''Madison.'' antwoordde ik simpel.
    ''Madison Evans.'' ik trok een kleine grimas bij 'mijn' achternaam, maar trok mijn gezicht weer in de plooi.
    ''En jij? F.. V..'' ik dacht even na.
    ''Fra- Fred? Of die andere? George?'' vroeg ik hem, met een kleine grijns. Ja, ik had wel van die etters gehoord. Volgens mij was dat vuurwerk ook afkomstig van hen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''