• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Rider schreef:
    (...)

    (Je zou naar de leerlingenkamer toe kunnen komen. Daar zitten Jen en Adelaine te praten)


    Oke^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    WillNotLearn schreef:
    {Ben even eten}

    -eet smakelijk ;3-


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Harry

    Ik stond weer op om te kijken of er nog iemand in de leerlingenkamer was. Ik liep een trap op en zei het wachtwoord. Ik liep naar binnen en zag daar twee meisjes zitten. Jenny en Adelaine volgensmij. Ik ging zitten. 'Hoi.' mompelde ik en ik keek ze aan. 'Konden jullie ook niet slapen?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Volunteers for Hermione?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ga zo naar de stad, maar dan reageer ik op mn mobiel, wat best langzaam gaat '-.-]


    The expert in anything, was once a beginner.

    SerpentEyes schreef:
    Sylver Athalia Ephira Riddle

    "Maar wat ga je-" Verbijsterd bleef Sylver toe kijken hoe Pansy richting het raam renden. "Pamsy wacht!" Sylver holde achter haar vriendin aan, en kwam uiteindelijk naast haar staan, haar handen op haar knieën en licht hijgend van het rennen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Draco Malfoy

    Pansy keek me woedend aan en wees naar de hoek waar Astoria achter verdween "Wie was dat?!" het was even stil, niet veel later stond Sylver naast Pansy, buitenadem. "relax ik stuurde iemand naar de slaapzaal" ik keek haar luchtig aan, pansy zou het niet moeten weten. Opeens schoot me iets te binnen "Hoe weet jij dat ik hier was?" vroeg ik niewschierig

    Pansy Parkinson

    Draco deed er heel luchtig over net of het niks was, ik kon het niet geloven! Opeens kwam hij met een vraag waar ik ook niet zo het antwoord op wist "Hoe weet jij dat ik hier was?" vroeg hij nieuwschierig "ik...i..ik" ik kwam niet uit me woorden wat moest ik nou zeggen want op dit tijdstip mochten we niet buiten zijn "Ik zocht je..." dat was niet geloofwaardig en ik werd zenuwachtig "DAT DOET ER NU NIET TOE!" riep ik kwaad, het was stil "ik ga naar de slaapzaal" mompelde ik bedroefd, elk meisje wist dat als je zo tegen je vriend was uitgevallen, dat de realtie niet lang meer ging duren, of het terecht was of niet terecht...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    SerpentEyes schreef:
    [Ik ga zo naar de stad, maar dan reageer ik op mn mobiel, wat best langzaam gaat '-.-]


    {okeey veel plezier!!! ik ben even de hond uitlaten dus ik reageer even niet maar ik ben er zo wel weer}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver keek van de een naar de ander, en voor ze het wist werd ze weer meegetrokken door Pansy, terwijl ze achter haar aan hobbelden. "Pansy?". Geen antwoord. "PANSY!?" Sylver keek haar aan en zuchtte. "Ik denk dat...i-ik...ik denk niet dat het nog lang zal duren voor...nou ja...je weet wel". Sylver wende haar ogen even af naar de grond, en keek pansy toen weer aan. "Het spijt me..."


    The expert in anything, was once a beginner.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    {okeey veel plezier!!! ik ben even de hond uitlaten dus ik reageer even niet maar ik ben er zo wel weer}


    [Ghehe thnx ;D Haha okeey]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik grinnikte even.
    ''Dat zou inderdaad ook op prijs worden gesteld, ja,'' grijnsde ik.
    Ik haalde automatisch een hand door mijn donkere lokken, en leunde tegen de muur aan.
    ''Enig idee hoe laat het is?'' vroeg ik hem, aangezien ik het echt niet zou weten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Aragog schreef:
    Madison
    Ik grinnikte even.
    ''Dat zou inderdaad ook op prijs worden gesteld, ja,'' grijnsde ik.
    Ik haalde automatisch een hand door mijn donkere lokken, en leunde tegen de muur aan.
    ''Enig idee hoe laat het is?'' vroeg ik hem, aangezien ik het echt niet zou weten.


    George Weasley

    'Dat zou inderdaad ook op prijs worden gesteld, ja,' Zei ze grijnzend, 'Enig idee hoe laat het is?' Vroeg ze vervolgens, 'Geen idee' Andwoorde ik,
    'Waar zijn je vrienden? Of ben je niet zo bevriend met draakje?' Vroeg ik haar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik kijk op als Harry de leerlingenkamer binnenkomt en ons begroet. 'Hoi. Konden jullie ook niet slapen?' Ik schud mijn hoofd.
    'Nee, Ginny viel als een blok inslaap, maar ik kon maar niet lekker liggen,' antwoord ik hem. Ik begin expres over Ginny. Misschien reageert hij wel op haar naam of zo. Ginny is altijd tien keer leuker dan Cho en ik gun haar Harry echt. Al lijkt het er nu op dat ze hem liever vergeet.


    Happy Birthday my Potter!

    Madison
    ''Overal en nergens.'' antwoordde ik simpel, en haalde lichtjes mijn schouders op.
    ''Draco interesseert me niet zo.'' gaf ik toe. Hij was een prima gesprekspartner, maar soms..
    ''En die van jou, dan?'' vroeg ik hem, met een kleine grijns die mijn lippen sierde.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Overal en nergens. Draco interesseert me niet zo.' Andwoorde ze shouderophalend, 'En die van jou, dan?' Vroeg ze vervolgens, 'Overal en nergens' Andwoorde ik hetzelfde als zij net zei. 'De meeste in de leerlingenkamer'


    Don't be like the rest of them, darling