• Hey everyone,

    Ik heb vijf (voorlopige) covers ontwerpen voor mijn boek. Aan jullie om te kiezen.

    1.



    2.



    3.



    (4,5 in een reactie aangezien je maar drie foto's in een topic kan plaatsen)

    Alvast Bedankt. ^^


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    T0RRES schreef:
    3 en 5 zijn het beste als je het mij vraagt. Die zien er in mijn opzicht het beste uit.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    ik vind 3 het beste!!! go nichtje^^


    als ik zou kunnen dichten, daar kun je vast op aan. Dan zou een stroom van verzen op deze bladzijde staan.

    Ik wil nogmaals benadrukken dat dit voorlopige covers zijn. De uiteindelijke cover wordt door mijn zus ontworpen. Want deze covers zijn voor een boek inderdaad veel te druk.

    Bedankt voor jullie meningen & stemmen.

    Je kan trouwens nog steeds stemmen morgen avond rond zeven uur ga ik stemmen tellen.


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    Ga je het boek echt uitgeven? Want dan mag je wel ideetjes inzenden, maar de uitgeverij maakt de cover zelf. Een auteur die bij mij op school is geweest zei dat ze drie verschillende covers als optie kreeg en dat ze daar maar uit moest kiezen.


    comfort in c h a o s

    1 of 3


    "Wheeeeze" ~ Mizuki, Kamisama Hajimemashita.

    Nummer 3 wordt de voorlopige cover voor mijn boek!
    Iedereen, bedankt voor het stemmen! (:


    - Leef niet in de schaduw van de zon, leef in het hart van haar licht. -

    3/5 Spreken mij het meeste aan.


    Kiwi

    Ik zou voor 1 gaan. Persoonlijk heb ik niet echt veel met de 3e, tot tegenstelling van de rest van de mensen die hier gereageerd hebben(cat)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 21:35 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.