• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het mij altijd vragen of CarrotLouis

    (naamveranderingen graag melden)

    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen: (als ik personages ben vergeten graag melden^^)
    Harry Potter~ Moonly
    Ron Weasley~ Melite
    Hermione Greanger~ Aragog
    Ginny Weasley~ Moonly
    Fred Weasley~ CarrotLouis

    George Weasley~ WillNotLearn
    Luna Lovegood~ Dashed

    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom~
    Cho Chang~
    Cedric Diggory~
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Draco Malfoy~ MrsBrittain

    Pansy Parkinson~ MrsBrittain

    Blaise Zabini~ Dashed

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall~
    Albus Dumbledore~
    Bellatrix Lestrange~


    Onbekend:
    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle

    Aragog~ Madison Serena Riddle

    Melite~ Chantay Marvella Lestrange

    Colt45~ Elion Aron Vitae

    Colt45~ Jenny Bux

    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood

    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)

    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape

    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    WOW jullie gaan veel te hard joh ik kan het bijna niet meer bijhouden...maar jullie zijn wel awesome!!!

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 18:47 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Caty Cecilia Love
    Ze was kalm de trein uitgestapt en had maar een voorbeeld genomen aan Madison's oplossing; ze wilde geen loodzware koffer met zich meezeulen; dat overleefden haar nagels nooit en ze zou eruitzien als een huiself.
    Ze schudde haar donkere haren naar achter en liep naar de koetsen. Ze had gehoord dat dezen door Terzielers werden getrokken, waarvan ze alleen door afbeeldingen wist hoe die eruitzagen. Ze rilde. Ze vond het vrij smerig; neem dan volbloeden of zo, die waren tenminste mooi.

    Jen Bux
    Ze keek op toen ze Belinda hoorde en grijnsde even.
    "Coming!"
    Ze pakte haar spullen. Haar hutkoffer viel mee in gewicht, vergeleken die van de meesten, maar was desondanks alsnog erg zwaar. Misschien had dat skateboard er niet meer bijgemoeten. Then again; nú kon ze er lekker mee experimenteren en hem misschien... magisch upgraden.
    Ze grijnsde. Ja, dat zag ze wel zitten.

    Elion
    Met een diepe zucht pakte de jongen met het ravenzwarte haar zijn koffer. yay, sjouwen.
    Hij zuchtte en deed zonder verder klagen wat hij moest doen.
    Sowieso dat hij uitkeek naar het feestmaal; het karretje was niet langsgekomen en hij had honger als een paard.
    Snel verliet hij daarom ook de trein.


    Don't run away this time and die like a man.

    [ik ben eten]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    I AM CONFUSED
    Trein, koetsen, afdelingstafels op Zweinstein; like, iedereen is al ergens anders of zo :C


    Don't run away this time and die like a man.

    {heb ik iets gemist?]


    The expert in anything, was once a beginner.

    ja idd ik heb geen idee ik loop nu naar hogwarts ;S maar ik ben eten


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    You know what? Volgende post flikker ik al mijn chars naar hun afdelingstafels, dan zie ik wel wanneer iedereen daar is xD


    Don't run away this time and die like a man.

    Aileen

    "Weet ik en ook dat ik daar niet over moet zeggen tegen andere aangezien ik dan problemen heb, maar jij weet dat dat andersom ook is" zeg ik lachend.
    Onderweg naar Hogwarts verteld hij verder. "Ja dat klopt inderdaad wel, maar je had natuurlijk ook niets kunnen zeggen en dan dat ik er later zelf achter moet komen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Melite schreef:
    Chantay Marvella Lestrange
    "Ik weet je achternaam, maar zelfs die heb ik niet nodig om iemand te volgen hoor."
    Hij was duidelijk een Weasley, het werd duidelijker met de minuut. Op het eerste gezicht had ik de conclusie al getrokken, maar toen hij ook geen hoge pet op leek te hebben van me werd het alleen maar leuker.
    "Maar stil maar, het is puur toeval," zei ik met een halfzachte stem, begeleid met een kort, verleidelijk glimlachje.
    De trein kwam schokkend tot stilstand. "Ik denk dat we er zijn, mister Weasley."


    George Weasley

    'Ik weet je achternaam, maar zelfs die heb ik niet nodig om iemand te volgens hoor. Maar stil maar, het is puur toeval.' Zei ze met en kort glimlachje. 'Ik denk dat we er zijn, mister Weasley' Vervolgde ze toen de trein tot stilstand kwam. Tuurlijk, mijn achternaam raden was ook niet zo moeilijk, zonder iets terug te zeggen liep ik de trein uit. Toen ik in de grote zaal was aangekomen ging ik naast Fred zitten, 'Heb je het vuurwerk bij je? Ik kon je net niet vinden maar Snape zal het vast waarderen als we vuurwerk afsteken in de grote zaal' Zei ik grijnzend.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik zag de jongen van net lopen, waar ik zijn naam nog niet van wist.
    Ik grijnsde toen hij zijn koffer achter zich aan sjouwde, terwijl die van mij gewoon achter me aan zweefde.
    Oh, logica.. Niet iedereen was zo slim als ik, volgens mij.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Iedereen loopt nu toch gewoon richting Hogwarts? Wat doen mensen in de Great Hall? ._.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Met het gesprek van Pansy was nog niets terrecht gekomen, nee integendeel, ze hadden nog geen woord kunnen zeggen of de trein was al gestopt. Sylver stond op en haalde haar bagage uit het rek, waarna ze wat kinderen uit de weg duwde, en de trein uit liep. Op weg naar Hogwarts.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Aragog schreef:
    Iedereen loopt nu toch gewoon richting Hogwarts? Wat doen mensen in de Great Hall? ._.


    {I don't know.. Ik dacht dat we daar heen moesten en anders verander ik mn post (A)}


    Don't be like the rest of them, darling

    Ok, fuck it; Elion, Caty en Jen zijn nu ook in de grote zaal.

    Elion
    hij was aan de tafel van Zwadderich gaan zitten en speelde met zijn mes. Hopelijk schoten ze een beetje op met de sorteerceremonie dit jaar; hij had honger en was niet geïnteresseerd in eerstejaars. At all.
    Hij gaapte en rekte zich behaaglijk uit, afwachtend.

    Caty
    Nou, haar koffer had ze weggebracht. Nu naar de zaal.
    Op haar high-heels liep ze naar de tafel van Zwadderich, waar ze maar vast ging zitten, zover mogelijk bij de oppertafel vandaan. Ze draaide een lok van haar haar om haar slanke wijsvinger en leunde met haar elleboog op tafel.

    Jen
    Ze plofte neer aan de tafel van Griffoendor en leunde vermoeid over de tafel. Ugh.. hutkoffer? Fuck it, kutkoffer.
    Ze hoopte wat leuke mensen van haar afdeling te treffen, om even weer een beetje wakkerder te worden dan ze nu was.


    Don't run away this time and die like a man.

    Anyone: Voel je vrij naast een van de drie te gaan zitten; I am bored as fuck


    Don't run away this time and die like a man.

    Fred

    'Heb je het vuurwerk bij je? Ik kon je net niet vinden maar Snape zal het vast waarderen als we vuurwerk afsteken in de grote zaal' Zei George grijnzend als hij naast me kwam zitten.
    Ik keek hem aan. "Jij was ineens verdwenen ik niet, maar om terug te komen op dat vuurwerk dat ik bij me heb" zei ik lachend.
    "Snape zal het inderdaad geweldig vinden en waarderen net als de rest van de school"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer