• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Madeleine Price

    Hij sloeg het kopje uit mijn hand. "Niemand speelt met mij." Hij kwam heel dichtbij met zijn hoofd. In zijn ogen zag ik wat hij was. Een demon. Maar dat kon ik wel aan.
    Ik duwde hem van hem af. "Wie denk je wel niet dat je bent, grote zak." Ik manifesteerde een nieuwe kopje thee, en smeet het naar zijn hoofd.


    If we burn, you burn with us. <3

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'In de grote aula. Gelijksvloers, linkervleugel,' glimlacht hij terwijl hij opstaat en zijn boek aan de kant legt. 'Ik kan met je meegaan als je wil? Één keer kan geen kwaad'.
    'Als je dat niet erg zou vinden dan graag,' glimlach ik terwijl ik ook op sta. 'Mij kennende verdwaal ik anders, ik heb niet zo'n goed richtingsgevoel,' lach ik daarna.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eeron - Weerwolf

    'Ik ben Catherine.' Stelde ze zichzelf voor met een kleine glimlach waarna ze haar knieën optrok, 'Ik ben Eeron' Stelde ik mezelf voor, 'Waar was je naar opweg?' Vroeg ik haar vervolgens aangezien ik toch iets moest zeggen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Vigo Dules demon
    'Iemand die jouw zo kan vermoorden met meer dan een theekopje.' Maak dat bad nouw maar gewoon,' ik sloeg mijn armen zwijgend over elkaar.


    On wednesdays we wear black

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will lachte,"Is goed hoor. Ik dacht dat-ie binnen 10 minuten zou beginnen." zei Will na een blik op zijn horloge. "Wil je een rondleiding?"


    kindness is never a burden.

    Lily - Veela
    Ik lachte zachtjes. ''Dat komt me bekend voor.'' grinnikte ik, aangezien het soms wel leek alsof ik alle problemen aantrok. Van struikelen over mijn eigen voeten tot aangehouden worden voor iets wat ik niet had gedaan.. Yep, ik had het allemaal meegemaakt. Erg handig als Veela-zijnde, niet dus.

    Catherine - Demon
    Ik haalde mijn schouders op.
    ''Ik besloot even te gaan wandelen in het bos, raakte verdwaald en kwam hier terecht.'' zei ik, en lachte eventjes.
    Ik wist zeker dat er nog wel momenten komen dat ik weer ga verdwalen, en anders wel op school.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler Jacob Loghwood
    'Wil je mee? Dan kan je bewijzen tegen hem dat ik niet in levensgevaar bij je ben.'
    Ik kijk haar even aan. 'Of wel?' ik haal mijn wenkbrauwen op.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Madeleine Price

    "Is al gedaan. En nu alsjeblieft opfukken, dan kan ik een keer mijn thee drinken zonder dat een debiel met het woord LOZER op zijn hoofd het ergens naar toe smijt." Prachtige manifestatie. Met een watervaste stift heb ik dat op zijn voorhoofd gemanifesteerd. Toen draaide ik mijn rug naar hem toe en dronk uit mijn nieuwe kopje.


    If we burn, you burn with us. <3

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Is goed hoor. Ik dacht dat-ie binnen 10 minuten zou beginnen,' zegt Will nadat hij even lachte en op zijn horloge had gekeken. 'Wil je een rondleiding?'
    'Dat zou wel handig zijn ja,' glimlach ik. 'Dan wordt de kans dat ik verdwaal ook wat kleiner,' vervolg ik terwijl ik naar de deur loop. 'So, where do we start?' vraag ik. Misschien komen we onderweg wat meer mensen tegen, die hopelijk meer zijn zoals Will en niet zoals die andere jongen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lily - Veela
    ''Oh, dat ligt er maar net aan.'' grijnsde ik mysterieus.
    Nee, mij moest je niet boos krijgen; dan had je een groot probleem. Ik was mezelf dan niet echt, en mijn woede kon ik niet onderdrukken.
    ''Maak je maar geen zorgen.'' glimlachte ik uiteindelijk maar, voordat ik de arme stakker echt zou afschrikken.
    ''Waar is hij, denk je?'' vroeg ik hem.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Elena Yana Bennett
    Ik zucht en leg mijn boek aan de kant. Hoe laat zou het al zijn? 11u. Binnen een halfuur begint de introductie. Ik pak mijn spullen bijeen en loop op mijn doodgemak terug naar de rand van het bos. Ik heb nog geen zin om terug naar mijn kamer te gaan.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    {ben er over halfuur weer :)}


    On wednesdays we wear black

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will knikte en lachte even kort,"Wel de school is redelijk groot, dus ik zou je eerst de gelijkvloers tonen." Will sloot de deur achter hem en Skyler en liep de gang uit naar het secretariaat. "Dit," zei Will en wees grappend naar het secretariaat. "Is het secretariaat."


    kindness is never a burden.

    [kga ff zwemmen]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Rylie Jazlyn Salome – Sterveling.
    Voordat de jongen ook maar iets terug kon antwoorden, als hij dat al wilde, antwoordde de andere – Micael genaamd – al voor hem. Hij zuchtte even en schraapte zijn keel. ‘Gaan jullie nu echt de eerste dag al gelijk ruzie maken?’ Grinnikte hij en ik haalde verveeld mijn schouders op. Hij vroeg er om, dan sta ik in mijn recht en mag ik dit van mijzelf doen.
    ‘Maar goed,’ Hij keek naar mij, wat bij mij een reactie opwekte dat hij mij de les wilde lezen, dus trok ik mijn wenkbrauw op. ‘Hoe raar het ook klinkt, hij heeft gelijk. Je kan beter niet bij iedereen zo’n gewaagd antwoord geven. De meeste hier zijn nou niet bepaald lieverdjes en ik weet zeker dat je ze niet aan kan. Maakt niet uit of je nou wel of niet een paar karatelessen hebt gehad.’
    Beledigd kijk ik hem aan en snoof even, als teken dat ik het niet pikte. Ik sloeg mijn armen over elkaar en deed mijn mond open om gelijk terug te antwoorden, ‘Dat klinkt inderdaad raar, ja,’ begon ik, met een snijdende stem. ‘Jullie zijn gewoon seksisten,’ Gromde ik geïrriteerd, terwijl ik eerst naar Micael keek en toen naar de jongen voor me en weer terug naar Micael, ‘Dat ik een meisje ben, betekend niet dat ik niet voor mezelf kan zorgen.’ Ik boorde mijn nagels in mijn armen en drukte mijn lippen zo stevig op elkaar dat het een streep werd.
    ‘Ik ben weg hier, niet geloven.’ Ik mompelde een paar scheldwoorden, draaide me om en beende met gebalde vuisten naast me weg.


    Quiet the mind, and the soul will speak.