• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 21:45 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    |Naya heeft er nog geen denk ik... :/ Ik ben het vergeten... |


    kindness is never a burden.

    LostMagic schreef:
    [@primrose12 wil je alsjeblief niet schrijven hoe Elena reageert? Ze zag je namelijk nog niet ze keek door het raam? :P Niet kwaad bedoelt ]


    [Sorry! Ik schreef het zonder na te denken. xd]


    If we burn, you burn with us. <3

    [niet erg]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Elena Yana Bennett
    Ik blijf door het raam kijken en na een tijdje word ik het staren beu. Ik draai me om en zie een meisje in de kamer staan. 'Ehm sorry ik had je niet horen binnenkomen.' mompel ik geschrokken en loop naar de stereo om de muziek uit te zetten en pak mijn gsm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Virgo Dules
    Ik stond voor mijn kamerdeur en liep naar binnen,Madeline was daar al en dat andere meisje had een beetje een geschokte blik in haar ogen. Ik knikte naar Madeline en keek met spleetogen naar dat andere meisje, zonder iets te zeggen liep ik naar de kast en begon mijn spullen uittepakken.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 13:22 ]


    On wednesdays we wear black

    LostMagic schreef:
    Tyler Jacob Loghwood |halfbloed|
    Er komt een meisje de kamer binnen. 'Eh-, hai. Ik ben Lily.' zegt ze glimlachend. 'Tyler.' grijns ik en concentreer me weer op het uitpakken van mijn spullen. Ik leg mijn kleren in stapels in de kast. Benieuwd hoelang mijn kant netjes zal blijven.

    Lily - Veela
    Ik keek even naar de nette kast. Wauw, oké, zelfs ik kreeg dat niet voor elkaar. Ik was een rommelig persoon.
    Ik sleepte de koffer mee, en legde die onder mijn bed. Uitpakken kwam later wel.
    Het enigste wat ik er uit pakte was een fotolijstje, met een foto van mijn overleden vader. Mijn moeder heb ik overigens nooit gekend, ik werd opgevoed door mijn oma.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Tyler Jacob Loghwood
    Tevreden kijk ik naar mijn kast en ga op mijn bed liggen. 'Kan ik je met iets helpen?' vraag ik. Mijn verlegenheid bij meisjes geldt hier niet. Dit is mijn terrein... en ook het hare maar in mijn kamer weiger ik verlegen te zijn.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Poeh schreef:
    |Naya heeft er nog geen denk ik... :/ Ik ben het vergeten... |


    {is dat verstandig? francina is vampier ^^}


    On wednesdays we wear black

    Elena Yana Bennett
    Ik negeer mijn 2 kamergenoten en ga terug op mijn bed zitten. Ik verstop mijn gezicht achter mijn haar en steek mijn oortjes in mijn gsm en luister zo verder naar de muziek. Ik zucht zachtjes. Ik weet nu al dat ik hier niet snel vrienden zal vinden maar dat is iets waar ik me altijd al heb bij neergelegd.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Madeleine Price

    Ze had me niet binnen horen komen. Natuurlijk niet.
    "O, maakt niet uit hoor. Ik ben Madeleine, manifesteerder. Jij?" Ik probeerde Virgo te negeren terwijl hij zo koel deed, maar ik werd er wel kwaad om.


    If we burn, you burn with us. <3

    Dashed schreef:
    (...)

    {is dat verstandig? francina is vampier ^^}


    |Dat brengt wat leven in de brouwerij. XD Als je niet wil mag je dat gerust zeggen hoor|


    kindness is never a burden.

    Skyler Noëlle Haynes ~ Sterveling
    'Ja blijkbaar,' knikt Will. ;Ik ga nooit naar de welkomspraatjes,' zegt hij dan terwijl hij in zijn boek blijft kijken. 'Dat is enkel voor nieuwe leerlingen'.
    'Voor mij dus,' grinnik ik.
    Ik heb nu al ongeveer de helft van die inhoud van mijn koffer in de kast gelegd wat ik eerst wel genoeg vind, de rest komt later wel. Ik haal mijn mobiel uit mijn broekzak om mijn broer snel een sms'je te sturen waarna ik naar Will kijk. 'Welk boek lees je?'

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 13:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Elena Yana Bennett
    'Elena.' antwoord ik gewoon en kijk nog even naar buiten. 'Ehm ik denk dat ik jullie maar alleen laat om rustig uit te pakken. Ik ga wandelen.' zeg ik dan. Ik ben lange gesprekken niet gewoon. Ik knik glimlachend naar Madeleine en loop naar buiten met mijn gsm.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Lily - Veela
    Ik keek op, en glimlachte even. Ik trok mijn koffer onder mijn bed vandaan, en ritste die open. Niks opgevouwd; gewoon alles er in gepropt.
    ''Jij bent netter dan ik.'' grinnikte ik, en het boeide me niet dat hij de inhoud van mijn koffer te zien kreeg. Ik had niks te verbergen, het was aan hem of hij alles wou zien of niet.
    ''Als je wilt mag je me helpen met uitpakken, maar daar ben je vrij in.'' lachte ik, en begon langzaamaan met uitpakken. Ik had toch niks te doen.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 13:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Poeh schreef:
    (...)

    |Dat brengt wat leven in de brouwerij. XD Als je niet wil mag je dat gerust zeggen hoor|


    {nee haha het is goed hoor :)}


    On wednesdays we wear black