• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:29 ]

    Jessiiicaa schreef:
    (...)

    [oops! *kijkt onschuldig* Dessie schoot No ook neer hoor ;O en ik wil verder posten maar Freya is er niet! *kijkt zielig*]


    Uit zelfverdediging !!! Ghehe maar ik ga naar het strand.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    (...)

    Uit zelfverdediging !!! Ghehe maar ik ga naar het strand.


    [ja vette kutzooi, ik zou ook gaan zwemmen maar vriendin van me laat me zitten en de rest kan niet of is op vakantie -.-'


    edit; toch nog met iemand gaan zwemmen! En ik ga zometeen weer trainen, pff veel te warm joh.]

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 18:40 ]

    [Haha, sorry peops, work work work...
    Freya lijkt best op Noëmi, als je ziet hoe ze aan Daniël begint te sleuren...]
    Freya Aprilynne, district 11

    'Probeer hem maar gewoon wakker te schudden, of nee, als zijn ademhaling okay is, kan je hem laten slapen...
    Ben jij okay?' vroeg ik zacht. Ik had ze alleen gestuurd, dat deed ik dus nooit meer...

    Frederick Smith, district 12

    Verdoofd bleef ik maar kijken, ik wist nu ongeveer hoe dit moest, ik had het eerder gezien, maar ik bleef maar nutteloos tegen No praten, het kalmeerde mezelf waarschijnlijk beter dan haar...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Artemis Sapphire Stone || Dsitrict 7

    Onthoud Artemis, je bent en blijft in de spelen. 'Ik loop wel voorop, maar Steef. Ik sta écht bij je in het krijt.' Ik keek meneertje arrogant aan en klim moeizaam langs hem in. Ik verstap me bijna weer waardoor mijn hart even te keer gaat maar herstel me snel. Rustig blijven Artemis, je bent en blijft een Stone. Die bewaren hun kalmte.
    Ik werd een blik achterom om te kijken hoe het met de andere staat. Ik glimlach even kort en loop dan weer verder. 'Rechtdoor, dan zijn we er zo. Hóóp ik.' Ik zucht en hou me vast aan de bovenste tak waarna ik me rustig voor beweeg op de onderste. Het zweet staat me nu tot op mijn nek en ik slik. Mijn angst was gewoon verschrikkelijk groot.
    Artemis, stop. Doe niet als een lafaard. Hetzelfde stemmetje als net popt iedere keer weer op in mijn hoofd en ik zucht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Hee schattekepatattkes (L)!!! I'm back ;P
    Sorry voor de cliffhanger, hihi]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Destiny - seriously?' Ik nam niet eens de moeite om schuldbewust te kijken of iets in die richting. Iets in me nam de besturing van mijn lichaam en hersens over. Hangend aan Esmee zocht ik naar mijn broek die ergens boven in de boom hing. Eenmaal gevonden greep ik hem mee, terwijl ik me losrukte van mijn districtsgenote en begon te zwemmen, richting de helling van de bergen.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Noëmi Crowe || District 12

    'Ik voel me prima,' mompelde ik terug naar Freya. Ik haatte die hulpeloosheid: normaal gesproken was ík juist degene die de anderen hulp bood. Zelf in de problemen zitten vond ik een stuk minder.
    Ik trok mezelf via Fred overeind, die tegen me bleef praten in een poging me te geruststellen. Onwillekeurig glimlachte ik: waarschijnlijk stelde het hem meer gerust dan dat het mij gerust stelde.
    Ik merkte dat de ergste pijn af begon te nemen. Ik was blij dat ik alleen in mijn schouder was geraakt en dat Freya's bladeren er waren om het gif eruit te halen.
    'Dank je,' zei ik met een dankbare glimlach rond mijn lippen tegen Freya. 'Ik voel me al veel en veel beter.'



    [yaaay!]

    Esmee McCane || District 4

    Hij negeerde me, terwijl hij hangend aan mij zijn kleren uit de boom viste. Vlug kopieerde ik zijn bewegingen en toen hij een duik nam richting zijn Districtgenote, dook ik erachter aan.
    'Ik ga met je mee, Rowan.'

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 16:31 ]

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Ik loop wel voorop," beslist ze. "Maar Steef, ik sta écht bij je in het krijt," voegt ze er nog aan toe met een lichte arrogante blik en klimt iet wat onhandig langs me.
    Ik kan nog nét zien dat ze bijna haar evenwicht verliest en hou me in. Als ze nou even had gevraagd of ze er langs kon, had ze meer ruimte gehad. Maar ach, dat is Artemis. De eigenwijze Artemis.
    Behendig en voorzichtig klim ik achter haar aan. Hier en daar zijn de takken wat glad, dus ik kan me lastig vasthouden. Op die momenten moet ik rekenen op mijn evenwicht en zorgen dat ik op mijn voeten blijf staan.
    "Rechtdoor, dan zijn we er zo. Hoop ik," meldt ze en zucht even.
    Ik kom een stuk dichter bij Artemis in de buurt en zie de druppeltjes zweet op haar voorhoofd schitteren. "Wees niet bang, als het mis gaat, help ik je," verzeker ik haar en grijp een andere tak vast, omdat de tak die ik zojuist vast had begon te kraken.

    [ Ghehe Yeaahh ^^ Je bent er weer ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Ghehe Yeaahh ^^ Je bent er weer ]


    [Here I am. ;D
    Helaas zit ik wel onder de muggenbeten.. S:]

    [ Ahh ;[ goodluckk ;d]

    Artemis Saphhire Stone. || Dsitrict 7

    "Wees niet bang, als het mis gaat, help ik je," Zegt Steef dan en ik knik. Bij iedere krak die ik hoor staat mijn hart even stil en slaat hij een keer over. Ik slik even wanneer de tak onder ons beweegt.
    Hou je rustig, als er wat gebeurd is Steef er.
    Die mantra ging heel de tijd door mijn gedachte en ik werd er lichtjes rustig van maar ook weer niet. Ik kuchte even en haalde diep adem toen we weer moesten springen. 'Help me help me.' Zeg ik en land gewoon perfect. Ik slik. 'We zijn er bijna.' deelde ik mee en zuchtte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    TAMTAMTAAM ;d

    Ja, ik heb enorme Issues. Ik ga even een heel zielig berichtje van Des plaatsen.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    Ik voel me zwakker worden en ben lijkbleek. Wat moet dit nou weer voorstellen?
    De arena veranderd in een tunnel en aan het einde zie ik een wit licht.
    Wacht? Een wit licht? Was dat niet zo'n cliché van een oude film?
    Wat zeiden ze nou altijd over het witte licht, dat je er nooit naar toe mocht toch?
    Ik schud mijn hoofd, het witte licht betekent dit dan het einde of wat?


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [What happened?
    I here and now promise to come more often online in august...]

    Freya Aprilynne, district 11
    'Blijf stil zitten,' zuchtte ik tegen Noëmi, jep, dat ging niet gebeuren, maar ik moest het nu eenmaal zeggen... Ik zou ook niet stilzitten, ik haastte me naar de plek waar Daniël zei dat Jonah was en sleurde hem mee. Ik schudde hem zachtjes wakker en luisterde naar zijn ademhaling, die was oké, hij was gewoon in slaap gevallen van pure vermoeidheid...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Ik ga met je mee, Rowan.' Haar boodschap kwam half binnen, maar de betekenis werd niet echt duidelijk. Ik bleef zwemmen, zo hard als ik kon, terwijl de stem van mijn vroegere coach door mijn hoofd klonk.
    'Linkerarm! Doorsteken! Rechterarm! Doorsteken! Goedzo. Benen! Harder!
    Elke keer weer herhaalde dat zich. Tot ik eindelijk met mijn knie tegen iets hard stootte. Ik begon de berg op te klimmen. Echter bleef ik al snel weer staan om mijn broek aan te trekken. Okay hoe ging ik haar vinden.
    'Des?!'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    Esmee McCane || District 4

    Ik volgde hem op de voet. Hij zwom precies zoals ik. Ergens stelde me dat wel gerust: het deed me aan thuis denken.
    Plotseling kwam hij op zijn voeten en terwijl ik de grond aftastte, merkte dat ook ik kon staan. Ik kwam overeind, deed halverwege mijn kleren goed en trok een sprintje naar Rowan, die 'Des?' riep.
    'Het geluid kwam daar vandaan.' Ik wees naar een groepje bomen.


    Noëmi Crowe || District 12

    'Maar ik moet echt even zitten,' zei ik met een vertrokken gezicht tegen Freya en ik leunde tegen Fred aan. Ik sloot mijn ogen voor een moment om de pijn buiten te sluiten en drukte een hand tegne mijn hoofd.
    'Volgensmij stijgt de pijn naar mijn hoofd in plaats van mijn schouder,' grinnikte ik zwakjes en ik wierp een blik op Luca.
    'Nog steeds alles goed?'

    [ Wauw, Esmee helpt Rowan xd ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguéz || District 1

    In de verte hoorde ik mijn naam. 'Des!?' Het was een mannelijke harde stem.
    De stem van Rowan.
    Ik wou schreeuwen, terug roepen waar ik was maar ik kon het niet. Mijn lichaam was futloos en niet bij bewustzijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.