• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:29 ]

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Artemis komt zo ver mogelijk uit het water en probeert het touw te grijpen. Helaas mist ze tot twee keer aan toe. Ik hoop dat de derde keer scheepsrecht is en gelukkig is het waar. Artemis grijpt het touw met beide handen vast.
    Vrijwel direct hijs ik haar een stuk uit het water, zodat ze genoeg lucht kan krijgen om bij bewustzijn te blijven. Vanuit de boom van ik zien dat ze hoest en braakt.
    Ik gebaar naar Jens dat we haar omhoog moeten trekken. "Hou je goed vast!" schreeuw ik en daarna beginnen we beiden te trekken. Het is behoorlijk zwaar, niet omdat Artemis zwaar is, maar omdat we beiden uitgeput zijn en het weer vreselijk slecht is.
    Gelukkig krijgen we haar terug de boom in. Ik hou haar bij d'r arm vast en veeg wat haren uit haar gezicht.
    "Gaat het?" vraag ik voorzichtig.

    Artemis Saphhire Stone || District 7

    Ik voel dat ik bij mijn arm wordt vastgepakt. Hij haalt mijn haar uit mijn gezicht en ik hoor zijn stem. Ik probeer mijn ogen te openen maar tranen gaan er langs, de tweede keer een bijna dood ervaring door water. Ik leun tegen zijn borstkas aan en hijg. 'Het gaat wel.' komt er moeilijk uit en ik hijg even uit. De storm wordt steeds maar erger en ik zucht. Ik kom heel moeilijk uit mijn worden en probeer zo snel mogelijk weer op adem te komen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Zo terug op telefoon.]

    [ Okee ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'Het zou geweldig zijn als we de Spelen zouden winnen. We maken veel kans: we zijn nog met zijn tweeën.' Gelijk duwde ik mijn lippen weer op de hare en trok haar nog dichter tegen me aan, voor zover dat ging. Weer begon ik langzaam kusjes drukkend naar haar nek toe. Mijn ene hand bleef achter haar rug liggen, terwijl de andere naar beneden afgleed. Ik rukte me los, toen in de verte een gil klonk, het even stil was en toen een tweede schreeuw. Wat gebeurde daar?


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Ja, wat gebeurd daar ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    'Nee!' riep ik toen luid. Het beeld van Josh en Rowan die beiden voor me neervielen bleef zich maar herhalen. Ik ijlde denk ik en ik viel weer neer toen ik even bij bewustzijn leek te zijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steef || 2.

    Ze laat haar hoofd tegen mijn borstkas zakken en hijg luid. "Het gaat wel," stamelt ze en ik merk dat ze haar ademhaling regelmatig probeert te krijgen.
    Ik verdwijn langzaam in gedachten door de stemmen in mijn hoofd. Het ene stemmetje schreeuwt; 'Waar ben je in godsnaam mee bezig, Rogers?!' Terwijl de andere veel vriendelijk tegen me is. "Werk samen met Jens en Artemis, zodat je er niet langer alleen voor staat.'
    Ik schud mijn hoofd en veeg een paar tranen van Artemis gezicht. "Probeer rustig adem te halen, ik wil niet dat je gaat hyperventileren," zeg ik zacht. Ondertussen haalt Jens het touw binnen en rolt deze op.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Weer een roep. Zou ik er heen gaan? Waarom eigenlijk? Ik was nou niet echt in een goede positie om te gaan kijken. En bovendien kon het me echt niet schelen als er weer iemand het leven liet. Alleen maar makkelijker. Toch zei iets me dat ik moest gaan. Ik zat echt in tweestrijd met mezelf. Gaan of blijven?

    [Morgenochtend ga ik naar een vriendin op een camping aan het strand voor 2 nachtjes, dus ik kan pas donderdagavond/vrijdagochtend weer reageren tenzij er op wondere wijze opeens een computer met internet tussen de koeien en kippen staat.


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Omg, ik merk nu pas dat Steef Lisa had ontvoerd ahahahhahahahahahahaa klinkt zo sick eh ahaha ]

    Artemis Sapphire Stone || District 7

    Ik luister naar zijn ademhaling en richt me erop. "Probeer rustig adem te halen, ik wil niet dat je gaat hyperventileren," Ik kijk hem aan als ik mijn ademhaling al wat onder controle heb. 'Oh echt joh, waarom dan? Kan je me wel gelijk uitschakelen.' zei ik, het klonk eigenlijk heel dom. Als hij dat zou had hij me gemakkelijk in het water kunnen halen, want nog één tel langer in dat vervloekte water en ik hield het niet meer.
    Als ik merk dat ik tegen zijn borst aanleun wil ik me weer wegtrekken, maar op dit moment voelde het fijn.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Cresseyde schreef:
    [Laten we het meisje een week openlaten, als niemand haar dan neemt, mag ik der dan? Ik heb mijn personages, dus ik laat de anderen eerst de kans...]
    Frederick Smith, district 12
    'No? Wat heb jij gedaan?!' riep ik geschrokken, ik rende naar haar toe en bekeek het gat van een pijl, dit leek veel te veel op Mats wonde...
    'Help, iemand! Het komt allemaal goed, No!'


    Noëmi Crowe || District 12

    Door Fred's stem leek ik weer even bij mijn positieven te komen.
    'Destiny,' mompelde ik en ik probeerde mezelf omhoog te trekken. 'Destiny,' herhaalde ik schor en ik gebaarde moeizaam naar de pijl in mijn koker.
    Opnieuw verloor ik voor een moment mijn bewustzijn.

    Zachte lokken kriebelden mijn gezicht. Toen ik mijn ogen open deed, zag ik dat het Matt's haar was. Ik hief mijn hoofd een stukje en zag dat hij stervende was in mijn armen. Zoals al eerder gebeurd was. Yoëlla zat naast me, geknield, terwijl de tranen geruisloos over haar wangen liepen.
    'Blijf bij ons,' schreeuwde ik hem toe, maar er kwam geen geluid over mijn lippen.
    'Blijf mij me!'
    Opnieuw geen geluid. Ik sloeg mijn armen om de stervende jongen heen en drukte een kus in zijn haar. 'Je mag niet doodgaan...'


    Ik dwong mezelf om mijn ogen te openen, waar ik een rode vlek voor zag dansen. Na een seconde of wat besefte ik dat het Fred was.
    'Ze schoot me neer,' mompelde ik en ik probeerde overeind te gaan zitten. 'Dat kutwijf schoot me neer!'
    Ik kreunde vermoeid en drukte een hand tegen mijn wond aan.
    Ik had al mijn wilskracht nodig om niet opnieuw flauw te vallen.



    [sorry guys, Ive been busy!]

    Esmee McCane || District 4

    Hij hief zijn hoofd met een ruk op toen er uit de verte een gil klonk. Verstoord draaide ik mijn gezicht ook naar het geluid, maar na een korte stilte besloot ik mijn lippen weer op de zijne te drukken.
    Rowan was er echter niet met zijn hoofd bij. 'Hé,' zei ik zacht.


    Y0L0 schreef:


    [Morgenochtend ga ik naar een vriendin op een camping aan het strand voor 2 nachtjes, dus ik kan pas donderdagavond/vrijdagochtend weer reageren tenzij er op wondere wijze opeens een computer met internet tussen de koeien en kippen staat.


    [neeeeeeeeeeeeeeee! *kijkt heel zielig*]
    [ik ben trouwens kapot moe dus ik gaa! Ik hoopte eigenlijk dat jullie gelijk zouden posten na mijn post x'D maar ik hou het echt niet meer uit, ben te moe! Trusten schatjes xoxo-]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:10 ]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:09 ]

    [ Neeej ;[[]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    Ik schreeuwde, ze lagen nu beiden in mijn armen en waren gestorven. De tranen gleden over mijn wangen en ik kon het niet geloven. Niet alweer, niet allebei. Mijn tranen waren alleen te zien in mijn droom, van buiten was ik gewoon een ijlend kind dat helemaal wit zag en bewusteloos op de grond lag.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'He,' werd er vlak naast me zacht gezegd. Daardoor kwam ik uit mijn gedachtes en ging weer verder waar we gebleven waren. Toch bleef ik met mijn gedachte bij de gil zitten. Misschien omdat die van een bekende was geweest. Maar dat zou raar zijn, want ik had geen mensen in de Arena die ik kende, op Esmee na. Ik schudde even mijn hoofd om weer wakker te worden en drukte een kus op Esmee's linkerwang. Daarna één op haar rechterwang, vervolgens een op haar neus om te eindigen bij haar mond.
    Het was zo makkelijk om meisjes te gebruiken. Er was eigenlijk pas één meisje waarbij ik dat niet had gedaan, maar wel tot zoenen was geleid. Destiny. Wacht eens even.
    'Destiny!'


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa