• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:29 ]

    [Streef >.< En natuurlijk word er over Luca niets gezegd. Puh. (cat) Joke. Love UU.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Haha sorry Luca is the sweetest! U know i like him ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Ik merk nu pas, mijn auto correctie op mijn tel gaf 'Streef' aan ]

    Artemis Stone || District 7

    "Je kunt het, Artemis," zegt hij met een kleine glimlach. Ik draaide me even om en glimlachte terug. Hij viel wel mee. Ik wierp nog een blik op de jongens en liep voorzichtig en op mijn hoede verder.
    Mijn hart sloeg bij iedere krak of inzakking door ons gewicht een slag over en ik slikte. Ik haalde diep adem en kalmeerde mezelf, we waren het meer gepasseerd en ik voelde me weer meer en meer op mijn gemak.
    Ik sprong sneller en behield ook mijn evenwicht. 'Na de volgende twee bomen zijn we bij de berg.' zei ik snel en glimalchte.
    Het lag gewoon aan het meer én het water.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Als ik het over Noëmi heb kijkt hij me met een ruk aan.
    'Niet weer die meid, toch?' Ik keek hem aan en knikte pijnlijk.
    'Nog even volhouden,' fluisterde hij als laatste, voordat hij het bos in rende om het blad te zoeken. Ik was nu alleen met Esmee, maar die zou niet veel doen. Ik denk dat ze nu namelijk wel slim genoeg is om mij niks aan te doen, anders zou haar dístrict genoot haar wat aan doen. Ik zuchtte, 'Kom op Ro, schiet op.' mompelde ik. Ik wierp een blik op mijn wond. Het etterde en alles sputte eruit. Van bloed tot het gif.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Dit is de langste RPG waar er echt 'veel' mensen nog aan meedoen, tenminste tussen mijn topics xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steef Philippe Rogers || 2.

    Artemis kijkt van mijn naar Jens en springt weer van tak naar tak.
    Ik spring haar achterna als een soort aapje. Plotseling ga ik met mijn hoofd door een spinneweb heen. "Gadver," mompel ik en veeg de kleverige draden van mijn gezicht.
    Even rustig als daarnet klim ik verder.
    "Na de volgende twee bomen zijn we bij de berg,"
    Ik knik als teken dat ik haar verstaan heb. "Mooizo, want mijn armen beginnen lam te worden," zeg ik en schud ze even los, waarbij ik wiebel op de tak waar ik op sta. Direct grijp ik de tak boven me vast. Dat is niet voor herhaling vatbaar.

    Artemis Stone || District 7

    Als ik abrupt stop kijk ik zuchtend. 'Niemand is toch bang voor spinnen?' Mompel ik dan en slik even. Ik laat de jongens even kijken en slik. 'We moeten denk ik hoger klimmen.' Ik was niet bang voor spinnen, vond het alleen vies. Ik zucht en kijk Steef aan. 'Wil je er doorheen of er bovenlangs.vraag ik dan en kijk naar de enorme spinnen voor ons. Ze k komen onze kant op en ik slik. Zeg aub er bovenlangs.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Risus schreef:
    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    "Dank je" Met een dankbare blik grijpt ze het blad uit mijn hand en drukt het tegen haar wond aan. Haar gezicht vertrekt eerst, maar later kun je aan haar zien dat het vele malen beter voelt. "Da's beter" Zegt ze uiteindelijk.
    Ze krabbelt overeind en wankelt even. Wanneer ze goed staat, steekt ze haar hand naar me uit en ik kijk even van de hand naar haar ogen en weer terug. "Kun je overeind komen?" Vraagt ze dan en ik haal even nonchalant mijn schouders op. "Ik kan het proberen.." Mompel ik om me vervolgens via mijn goede voet en de hulp van Noëmi langzaam omhoog werk. "Zoals je ziet, ja. Maar waarom?" Ik kijk haar even vragend aan.


    Noëmi Crowe || District 12

    Ik grinnikte onwillekeurig. 'Omdat je water nodig hebt.'
    Ik gebaarde naar het waterlandschap om ons heen. 'En aangezien we meer dan genoeg hebben, ben ik van plan om je naar het eind van deze berg te slepen en je te laten drinken.'
    Ik greep zijn pols en trok hem mee. 'Persoonlijk heb ik zelf ook wat nodig. Ik ben uitgedroogd.'

    Prisoner schreef:
    [ Dit is de langste RPG waar er echt 'veel' mensen nog aan meedoen, tenminste tussen mijn topics xd ]


    [klopt, bij mij ook :P]

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Ze grinnikt even. "Omdat je water nodig hebt"
    Ik schud mijn hoofd even. "Ik heb geen water nodig" Kuch ik, waarna ik mijn rugzak beetpak en hem over mijn schouder heen zwaai. Ik vertrouw niemand met deze bladeren. Ook al weten ze vast niet waar ze voor dienen. "En aangezien we meer dan genoeg hebben, ben ik van plan om je naar het eind van deze berg te slepen en je te laten drinken" Ze grijpt mijn pols vast en voor dat ik het weet, hinkel ik achter haar aan. Stiekem hoop ik dat ik Destiny tegen kom, zodat ik haar het blad kan geven. "Persoonlijk heb ik zelf ook wat nodig. Ik ben uitgedroogd" Geeft ze als tweede reden. "Als je zo graag wilt dat ik drink, doe ik het wel. Maar niet voor mezelf.."


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [ Ik vind Luca lief :3 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    [ Ik vind Luca lief :3 ]


    [ Whoop whoop. 'T is ook een sweetie <3' Hij wilt 't beste voor andere, wat niet altijd goed uitpakt voor zichzelf >.< ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    (...)

    [ Whoop whoop. 'T is ook een sweetie <3' Hij wilt 't beste voor andere, wat niet altijd goed uitpakt voor zichzelf >.< ]


    [Haha, echt een schatje. Maar laat Rowan maar niet denken dat hij Des wat aandoet ;D]

    Rowan James Biggerstaff || District 4
    Eenmaal in een dichtbegroeid stuk keek ik verwoed om me heen. Gefrustreerd draaide ik rondjes om mijn as, bekeek elk blad wat ik zag even. Alles zag er hetzelfde uit. Groen, groen en nog eens groen. Het begon te draaien voor mijn ogen, dus moest ik even gaan zitten. Ik nam een grote teug lucht in en bekeek het blad in mijn handen zorgvuldig. Nog steeds werd ik er niet veel wijzer van. Radeloos stromde ik terug naar de open plek, greep Esmee en trok haar een stukje mee.
    'Weet jij iets van bladeren?'

    [Ik heb slecht nieuws. Zaterdag ga ik op vakantie tot 22 augustus en ik ben bang dat ik daar geen wifi (of iig heel weinig) zal hebben )': Maar als het er is, zal ik het eerst hier naar kijken.]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Haahah Ah wat zielig voor Esmeexd .

    Enne niet erg, ik moet even kijken want ik zou ook nog misschien op vakantie gaan. ]

    [ bericht aangepast op 2 aug 2012 - 21:18 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik vind het awesome dat hij nog steeds niet stilgevallen is, na 20 topics, dat zie je niet vaak, en iedereen spreekt met iedereen, niet in minigroepjes of per 2! Moge hij nog lang duren!]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...