• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:29 ]

    [zie vorige pagina]

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 14:20 ]

    [Ik kan niet reageren met Jens. Vriendin is nog bij me, dus sleur hem maar mee ofzow.]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Jonathan Walker || district 11
    'Daniel??' zeg ik zacht en vragend. Ik ben mijn hele oriëntatie kwijt. Ik heb geen idee waar ik ben. ' Daniel? Waar ben je?' zeg ik ietsje harder. Voor mijn ogen komen zwarte vlekken. Langzaam val ik op de grond neer. Ik merk hoe ik buiten bewustzijn raak.

    ( ik ben vanaf vandaag tot volgende week zondag naar Parijs dus jonah is bewusteloos iemand moet hem maar meenemen ofzo)


    Friendship is like peeing on yourself: everyone can see it, but only you get the warm feeling that it brings.

    [Als Daniël Freya zoekt regelt ze het wel...]


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    [Laten we het meisje een week openlaten, als niemand haar dan neemt, mag ik der dan? Ik heb mijn personages, dus ik laat de anderen eerst de kans...]
    Frederick Smith, district 12
    'No? Wat heb jij gedaan?!' riep ik geschrokken, ik rende naar haar toe en bekeek het gat van een pijl, dit leek veel te veel op Mats wonde...
    'Help, iemand! Het komt allemaal goed, No!'


    Freya Aprilynne, district 11

    Ik siste naar Frdderick dat 'ie stiller moest zijn, maar schoot hem toch te hulp.
    'Hè bah, hebben jullie magneten in je lichaam ofzo? Iemands pijlen hebben nu haar en die andere jongen geraakt!' zuchtte ik paniekerig. Bladeren. Fuck, ik had ze in de rugzak gestopt die Daniël bij zich had. Ik duwde mijn beide handen in elkaar gehaakt op de wonde om het bloeden tegen te houden.
    'Fred, Alex, jullie herinneren je die bladeren nog die ik bij Matthew gebruikt heb? Ik moet ze hebben, maar sneller of het loopt met haar ook zo af!'


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    ( oeh. Noemi droomt over matthew ;wbw )


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Risus schreef:
    [Ik kan niet reageren met Jens. Vriendin is nog bij me, dus sleur hem maar mee ofzow.]


    [Dat komt goed! ;D]

    Artemis Sapphire Stone || District 7

    'Oke, ik ga eerst en lijd de weg oke?' zei ik. Blijkbaar stemde Steef in aangezien hij meteen. 'Laten we gaan dan!' riep. Ik knikte en klom meteen de eerste boom die ik tegen kwam in. Ik hielp de andere twee omhoog en keek om me heen. Ik bukte wat en sprong van de één op de andere tak. 'De dichtstbijzijnde berg is wel een heel stuk verderop.' Zuchtte ik en zag het water onder ons steeds stijgen. We kwamen langs het meer en zagen twee mutilanten. Ik schrok, ze bewaakte het bos en ik wenkte de jongens om stil te zijn. 'Probeer zo rustig mogelijk te springen.' zei ik zachtjes en sprong, toen ik de tak wou pakken greep ik mis en kon ik nog net de tak met één hand grijpen. Mijn angst om te gaan verdrinken werd groter en groter en ik wist niet meer wat ik moest doen. Ik wou gillen, maar wist dat als ik dat zou doen we meteen ten onder zouden gaan. Ik kon er net niet bij met mijn andere hand en toen ik heen en weer probeerde te waaien hoorde ik een luidde krak. 'Shit.' siste ik en ik zag één van de mutilanten zich omdraaien.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Oke, ik ga eerst en lijd de weg oke?" zegt Artemis.
    Ik knik en hijs mijn boek een eindje op en zet mijn riem strakker, zodat mijn broek in ieder geval niet afzakt tijdens het klimmen.
    Artemis klimt in de dichtbijzijnde boom en helpt eerst Jens en daarna mij omhoog. Voorzichtig springt ze van de ene op de andere tak. Jens volgt en ook ik doe mijn best om haar bij te houden.
    "De dichtbijzinde berg is wel een heel stuk verderop," zucht Artemis. "Probeer zo rustig mogelijk te springen," zegt ze zacht.
    Ik kijk om me heen waarom ze dat zegt en zie dat er twee multilanten bij het meer lopen. Plotseling hoor ik een tak kraken en ik zie dat Artemis het moeilijk heeft.
    "Heb je al hulp nodig?" vraagt ik zacht, met een kleine grijns.
    Artemis klimt verder en er klinkt nog meer gekraak. "Shit," hoor ik haar sissen.
    Ik werp een blik naar beneden en zie één van de panters zich omdraaien. Voorzichtig klim ik verder en verlies grip, doordat de tak spekglad is geworden door het vele regenen. Ik val een stuk naar beneden en kom op een andere tak terecht, waar ik me direct aan vast klamp. "Fuck," mompel ik en zie dat de zojuist omgedraaide multilant deze kant op loopt.
    "En nu?" vraag ik en kijk naar Artemis.

    Daniel Thomas King- District 9
    Wanneer ik zie dat Jonah bewusteloos is, trek ik hem snel het land op. Ik probeeer mond op mond, maar dat heb ik nog nooit gedaan dus ik weet niet hoe het moet. Mijn vader heeft het me geprobeerd te leren, maar toen werd ik opeens getrokken in de boete en nu wens ik dat ik meer tijd had. Langzaam scan ik het water en de berg met mijn ogen. Dan krijg ik Freya in het oog. Ik preobeer Jonah op te tillen en als dat niet lukt, besluit ik om hem onder een boom te leggen, zodat ik naar Freya toe kan om haar hulp te vragen.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Artemis Sapphire Stone || Dsitrict 7

    Ik slik als Steef hetzelfde overkomt. 'Ik had graag je hulp aangenomen.' gaf ik toen toe en zuchtte. 'Ik probeer naar jou toe te komen.' zei ik en liet me vallen. Ik pakte de tak, maar doordat die te glad was viel ik in het meer onderons. Ik kon een gil niet onderdrukken en ik was bang dat ik zou verdrinken, net als toen. Ik kreeg water in mijn longen en probeerde moeizaam omhoog te komen, ik raakte in paniek en ook het controle over het zwemmen én mijn ademhaling kwijt. Ik voelde me duizelig worden en ik raakte uitgeput en kon haast geen adem meer halen.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Mijn gezicht was wit getrokken en de wond was groen met bloed wat eruit stroomde.
    'Nee!' hoorde ik in de verte. Ik draaide me om, ik was in de arena terwijl ik nog steeds de ene wond had. Ik hoorde overal alles om me heen zoemen grommen waardoor ik fronste. 'Waar komt dat nou vanda- Destiny ! Kijk uit !' hoorde ik twee stemmen door elkaar. Ik draaide me met een ruk om en zag Rowan en Josh me beiden wegduwen. Rowan werd gevolgd door een stel tijger mutilanten en Josh door een stel trackerjackers. Ik schrok me wild en wou mijn pijlen trekken, maar ik had niks. Helemaal niks. Ze vielen beiden voor me op de grond en ik kon helemaal niks doen. Tranen welden in me op en ik stortte me naast hun.
    Ik voelde dat mijn temperatuur met volle toeren omhoog ging en ik had hoge koorts. Ik lag nog steeds bewusteloos bij de boom en kon niks meer doen.

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 0:43 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ann Rose Morrinson || District 2.

    Met moeite zwom ik naar de bergen. Het water was ijskoud. Ik stopt even en sbegon maar te lopen. Al snel stopte ik. Dit was hopeloos. Ik begon weer opnieuw te zwemmen en ik voelde mijn knie ergens tegenaan stoten. Ik vloekte binnensmonds en zag dat het de grond was. Ik zuchtte opgelucht en begon moeizaam de helling op te lopen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "'Ik had graag je hulp aangenomen," geeft ze toe.
    Daar heb ik haar. Je moet door de harde buitenkant heen prikken voordat ze enig aandacht aan je schenkt.
    "Ik probeer naar jou toe te komen," zegt ze en pakt een andere tak.
    Ik wil net zeggen dat ze dat niet moet doen, maar het is te laat. Artemis valt naar beneden, in het meer waar twee multilanten omheen lopen.
    "Shit!" mompel ik en er volgen nog een aantal scheldwoorden.
    Plotseling bedenk ik me iets. Ik trek mijn riem uit de riemlussen van mijn broek en vraag ook aan Jens of hij zijn riem aan me wil geven. Hoog in de boom knoop ik beide riemen aan elkaar en knoop er nog een stuk touw - dat ik gebruikte om Lisa vast te binden - aan elkaar. Dit alles leidt tot een tweeënhalf meter lang sterk touw.
    Ik laat me nog één tak zakken en zit nu precies boven het meer.
    "Artemis!" schreeuw ik luid om boven de regen en de wind uit te komen. Ik laat het touw voorzichtig zakken richting haar hoofd. "Grijp het touw vast!" brul ik naar beneden.
    Ondertussen maak ik een gebaar naar Jens dat hij zo meteen moet helpen om haar op te trekken.

    Artemis Sapphire Stone || District 7

    'Artemis!' hoor ik vaagjes. Mijn hoofd tolt en ik weet niet als het echt is of niet. 'Grijp het touw vast!'
    Het is Steef.
    Ik probeer weer helemaal helder na te denken terwijl ik weer moeizaam omhoog probeer te zwemmen. Mijn longen zijn gevuld met water en als ik weer boven ben zie ik lichtjes een touw zweven. Ik probeer het te grijpen maar in twee pogingen lukt het niet. Ik probeer het nog een derde keer en kan het vastpakken. Ik haal diep adem en kucht. Het gevoel dat ik zou moeten braken was groot en ik begon mijn longen uit te hoesten. Ik voel me nog steeds duizelig en licht in mijn hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.