• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:29 ]

    -

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 19:13 ]

    [Noëmi en Fred weten dat Luca die bladeren in z'n tas heeft. En nog dat vlees wat Noëmi had gevangen ^^]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Risus schreef:
    [Noëmi en Fred weten dat Luca die bladeren in z'n tas heeft. En nog dat vlees wat Noëmi had gevangen ^^]


    [klopt als een pimpelpaarse bus ^^]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    Ik lachte, 'Ik heb er twee.' zei ik en gaf het oudere mes aan Noëmi. 'Klinkt goed, Als we dien nou eens..' Ik fronste toen ik iets in Noëmi's pijlenkoker zag glimmen. Het was één van míjn pijlen met vergif. Hoe kwam ze daaraan. Ik griste het uit haar koker. 'Hoe kom jij hieraan?!' Mijn pijlen waren anders dan die van haar, ik had ze zelf gemaakt. Zij van de Hoorn gepakt. Ik had nog één vergiftigde pijl over nadat ik die jongen had geraakt, Matthew geloof ik.

    [ Ghehe ^^ ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Prisoner schreef:
    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    Ik lachte, 'Ik heb er twee.' zei ik en gaf het oudere mes aan Noëmi. 'Klinkt goed, Als we dien nou eens..' Ik fronste toen ik iets in Noëmi's pijlenkoker zag glimmen. Het was één van míjn pijlen met vergif. Hoe kwam ze daaraan. Ik griste het uit haar koker. 'Hoe kom jij hieraan?!' Mijn pijlen waren anders dan die van haar, ik had ze zelf gemaakt. Zij van de Hoorn gepakt. Ik had nog één vergiftigde pijl over nadat ik die jongen had geraakt, Matthew geloof ik.

    [ Ghehe ^^ ]


    [omg, awesome idee ;P maar mijn pijlen zijn ook zelfgemaakt haha x'D]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Klinkt goed. Als we die nou eens -'
    Ze zweeg en fronste. Onverwachts griste ze een pijl uit mijn koker.
    'Wat de hel!?' Met een ruk draaide ik me van haar af, maar ze had de pijl al uit mijn koker gegrepen.
    'Hoe kom jíj hier aan!?' vroeg ze, met de pijl in haar hand, die anders was dan degenen die ik zelf had gemaakt - de pijl die Matthew had gedood. Of hem in ieder geval zo dusdanig verzwakt was dat het zijn dood was geworden, uiteindelijk.
    Mijn blik werd onmiddellijk donker toen ze er naar vroeg en met een stalen gezicht rukte ik het ding uit haar handen.
    'Deze pijl vermoordde mijn vriend. Ik vermoed dat de punt vergiftigd is.'
    Ik streek even afwezig over het hout van de pijl, terwijl mijn gedachten razendsnel teruggingen naar de zorgzame Matt. Zijn knappe gelaat trok zich onmiddellijk voor mijn netvlies. Ik knipperde even om het heden weer helder te krijgen, terwijl ik de pijl terug in mijn koker stopte.
    'Ik heb gezworen de pijl terug te schieten naar degene die Matt doodde.'
    De klank van mijn stem was gevuld met rancune, pijn en verdriet. De blik in mijn ogen was spottend en gekwetst, maar mijn ogen fonkelden vervaarlijk in hun kassen.
    Ik haatte degene die Matt's leven beëindigd had. Deels omdat ik de dood haatte, maar ook deels omdat ik meer gaf om hem dan ik aan mezelf toe wilde geven. Ik zuchtte even en greep de bladeren opnieuw, die uit mijn handen waren gevallen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 19:29 ]

    [Laat Jonah en Daniël maar op zoek gaan naar de rest...]
    Freya Aprilynne, district 11

    Ik legde voorzichtig mijn rugzak onder Luca's hoofd en ging ook op zoek naar takken met veel bladeren voor hutten. Ik had zo veel mogelijk voedsel verzameld in mijn rugzak, dus daar moesten we ons geen zorgen om maken.

    Frederick Smith, district 12

    Ik zocht naar het middelpunt van het bouwsel en begon er een klein vuurtje te maken om ons allemaal wamn te houden, we moesten allemaal iets doen...


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez|| Dsitrict 1

    Ik keek Noëmi aan, deels kon ik haar begrijpen, maar dat is dus de reden waarom wij ook niet op konden schieten. Het liefst hadden we elkaar vermoord. Ik keek haar aan en draaide me om met mijn rug. 'De pijl is inderdaad vergiftigd.' zei ik toen en keek haar aan. Ik wist niet goed hoe ik dit moest doen maar ik har mijn boog wel gelijk vast gespannen. 'Zo te horen betekende Matthew, zo heette hij toch? Veel voor je.' Ik moest denken aan Josh die noodlottig was gestorven. Ik zuchtte.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    'De pijl is inderdaad vergiftigd,' antwoordde ze pas na een tijdje en plotseling spande ze haar boog en richtte het op mij. Razendsnel greep ook een pijl - de vergiftigde pijl - en spande mijn boog.
    'Zo te horen betekende Matthew, zo heette hij toch? Veel voor je.' Ze klonk kalm, maar ik besefte plotseling iets. Iets afschuwelijks.
    Had zij hem neergeschoten!?
    'Dat deed hij inderdaad,' antwoordde ik gespannen, terwilj mijn gedachten razendsnel tekeer gingen. 'Ik mocht hem erg graag.'
    Ik twijfelde even voordat ik verder ging. 'Schoot jij hem neer?' vroeg ik toen brutaal.

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || District 1

    Hmm, hoe zal ik dit formuleren? Ach, ik begin wel bij de brand. 'Toen jij mij had neergeschoten met je pijlen in mijn arm.' en wees er even naar. 'Je weet wel, toen met de brand?' Ik probeerde rustig over te komen wat me aardig goed lukte. 'Toen wou ik je terug schieten. Maar door de rook heb ik blijkbaar Matthew neergeschoten.' zei ik en keek haar aan. 'Ja, ik heb Matthew neergeschoten.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ pam pam pam paaaaam. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [oooh nooo! *spanning*]

    Noëmi Crowe || District 12

    'Toen jij mij had neergeschoten met je pijlen in mijn arm - je weet wel, toe met die brand? Toen wilde ik terug schieten, maar door de rook heb ik blijkbaar Matthew neergeschoten. Ja, ik heb Matthew neergeschoten.'
    Ik verstijfde, terwijl mijn ogen begonnen te vlammen. 'Jij schoot mijn vriend neer? Ik schoot alleen uit zelfverdediging! Ik probeerde mijn vrienden te redden! Het was enkel een waarschuwingsschot!'
    Mijn stem klonk luid en weergalmde over de vlakte - het zou me niets verbazen als de rest mijn stem zou horen.
    'Jullie waren degenen die ons in de val probeerden te lokken!' Mijn stem klonk woedend en kil. 'Jullie zetten die trap voor ons!'

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 20:42 ]

    Destiny Alexia Fernandes Rodriguez || Dsitrict 1

    Ik keek haar boos aan. 'Mijn schot was ook alleen maar uit zelfverdediging. Wees blij dat jij beide armen nog kan gebruiken. Mijn ene arm daar kan ik bijna niks mee!' Ik keek haar aan. 'En ja ik schoot jou vriend neer, net als hoe iedereen in deze arena elkaar heeft neergestoken, geschoten of in elkaar heeft geramd.' Ik had geen begrip meer voor haar en mijn ogen stonden weer kil, mijn gevoel was weer weggestopt en ik spande mijn boog. 'Waarschuwingsschot?' Ik lachte. 'Dan was het mis en niet raak.'
    Ik had al mijn spullen bij me en keek Noëmi aan. 'Weet je, wees blij dat jij niet degene bent die nu dood is.'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Noëmi Crowe || District 12

    'I'm hard to kill.'
    Met vlammende ogen blikte ik op haar neer. 'En dat waarschwuingsschot.. je stond in de weg. Het is je eigen schuld dat je geraakt bent. Je stond zelf in de weg.'
    Ik schudde mijn hoofd. 'Het is ongelofelijk dat we elkaar mochten - voor even. Laten we elkaar niet meer in de weg lopen, oke?'
    Ik schuifelde langzaam achteruit, zonder mijn wapen te laten zakken.
    'Ik ga terug naar de anderen.'

    [ik ga wel filmkijken hihi, dus ik reageer traag]

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    "Jou. Ik noem jou zwak, liefje," zegt Artemis glimlachend.
    "Waag het om dat nog een keer te zeggen!" zeg ik waarschuwend. "Ik ben níet zwak," vervolg ik luid.
    "Doe dat nog één keer en dan hak ik je kop er wel af," waarschuwd ze me.
    Ik haal even diep adem en kijk haar aan. "Oké, ik zal het niet nogmaals doen," zeg ik tegen haar.
    "Wees even blij dat ik jullie help," zegt ze en kijkt naar Jens. "Ik heb mijn messen weggezet en als Steefje hier zich rustig houdt, gebruik ik ze niet," zegt Artemis.
    "Ik wil enkel jouw hulp als je me in mijn waarde laat. En als jij me in m'n waarde laat, laat ik ook jou in je waarde," zeg ik tegen tegen haar.