• • - T H E R E V E N G E G A M E S - •





    Can you survive 'till the end?

    - U I T L E G -
    Katniss en Peeta hebben de opstand verloren, het Capitool is weer aan de macht gekomen en de genadeloze moorden beginnen weer. Na een tijdje lijkt de stilte en koelte terug te zijn gekeerd, tótdat er bekend wordt gemaakt dat de jaarlijkse Hungergames weer voor de deur staan. Maar plots, één dag vóór de reaping komt er een verplichte uitzending die iedereen moet kijken, waarbij iedereen's hart in zijn keel stokt. The revenge games. Vol afschuw moeten de bewoners te horen krijgen hoe verschrikkelijk de spelen dit jaar zullen worden...



    Inschrijvingen/rollentopic.


    WAAR BEGINNEN WE?
    De tributen zijn de Arena ingegooid.



    - R E G E L S-
    ~Strategieën of manieren om te overleven mogen NIET openbaar in het topic worden gepost, doe dit via PB! Zo blijft alles onvoorspelbaar. (de kaart wordt naar alle tributen gestuurd, zodat jullie zelf jullie koers kunnen beslissen)
    ~Noem GÉÉN namen van de plaatsen waar je naar toe trekt, hou het bij 'bos' of 'bergen' of 'grot' 'meer', etc.
    ~Iemand tegenkomen zonder toestemming van de ander mag. Maar ga geen wonderen tafereel uitvoeren waarbij je doet alsof je gelijk al kunt winnen!
    ~Spreek niet voor de ander. Hou het bij je EIGEN personage.
    ~Vermoorden mag alleen met toestemming van de ander.
    ~Alleen de spélmaker mag voor het bovennatuurlijke gevaar zorgen. Hierbij horen ook dingen zoals Mutilaten, vuur, onweer, etc.
    ~De dagen, tijden en nachten worden bepaald door de spelmaker.
    ~Aan het eind van de avond zal er boven aan de lucht, zoals ook in het boek wordt geschreven, te zien zijn wie er zijn vermoord. Dit wordt gepost door de spelmaker.
    ~Over de uitslagen en doden kan niet worden gecorrespondeerd.
    ~Tributen kunnen sponsoren krijgen. Dit wordt beoordeeld door de spelmaker aan de hand van actitiviteit, spraakzaamheid en manier van spelen. Per 5 sponsoren kunnen de mentoren er voor kiezen om een gift te sturen, dit doet de spelmaker.
    ~De spelmaker houdt via PB contact met mentoren.
    ~Vanaf het moment dat de spelen begonnen zijn en de tributen de arena in zijn, kunnen mentoren géén contact met de tributen krijgen.
    ~16+ toegestaan, alleen overdrijf niet.
    ~Blijf realistisch.





    HOORN DES OVERVLOEDS:
    PER TRIBUUT MOGEN ER 2 DINGEN WORDEN GEPAKT. MENSEN MET MEERDERE PERSONAGES; HOU HET EERLIJK, ZODAT JE MEDETRIBUTEN OOK EEN KANS HEBBEN.

    -1 ZILVEREN TAS BEVAT: SLAAPZAK, 3 RUNDVLEESREPEN, EEN LEGE VULFLES
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GOUDEN TAS BEVAT: SLAAPZAK, NACHTKIJKER, 10 CRACKERS
    -1 GROENE TAS BEVAT: 20 CRACKERS EN LEGE VULFLES
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 RODE TAS BEVAT: LEGE VULFLES, 2 VUURSTENEN, GEDROOGD MAÏS
    -1 BLAUWE TAS BEVAT: KLEINE CAMOUFLAGE TENT, WARMTE ABSOBERENDE JAS, 5 -GEDROOGDE CRACKERS
    -1 GELE TAS BEVAT: 10 CRACKERS, 5 RUNDVLEESREPEN, 1 LEGE VULFLES EN KLEIN KARTELMESJE
    -1 BRUINE TAS BEVAT: PAK ROZIJNEN 50 STUKS, 1 KLEIN MESJE, 5 KLEINE BRODEN, LEGE VULFLES
    -1 PAARSE TAS BEVAT: SLAAPZAK, VULFLES, 10 RUNDREPEN, KLEIN KARTELMESJE, 2 KLEINE BRODEN
    -1 ROZE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, STUK PLASTIC, 15 CRACKERS EN VULFLES, 1 KLEIN BROODJE
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 ZWARTE TAS BEVAT: NACHTKIJKER, EHBO-DOOS, 10 CRACKERS
    -1 LEMMET MES GEKARTELD KORT
    -1 LEMMET MES GEKARTELD LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT LANG
    -1 LEMMET MES GESCHERPT KORT
    -1 BOOG MET 15 PIJLEN
    -1 BOOG MET 20 PIJLEN
    -1 BOOG MET 10 PIJLEN
    -1 KNUPPEL MET STUDS EN SPIKEN
    -1 BOOMERANG



    DISTRICT 1: VROUW & MAN
    DISTRICT 2: VROUW & MAN
    DISTRICT 3: VROUW & MAN
    DISTRICT 4: VROUW & MAN
    DISTRICT 5: VROUW & MAN
    DISTRICT 6: VROUW & MAN
    DISTRICT 7: VROUW & MAN
    DISTRICT 8: VROUW & MAN
    DISTRICT 9: VROUW & MAN
    DISTRICT 10: VROUW & MAN
    DISTRICT 11: VROUW & MAN
    DISTRICT 12: VROUW & MAN
    DISTRICT 13: VROUW & MAN




    Rollen.

    District 1:
    Destiny Alexia Fernandes Rodiguez • Prisoner
    Josh Philip Adams • xFreedom
    Mentor: Mira Johnson • x Desire

    District 2:
    Ann Rose Morrinsson • xheart
    Steef Philippe Rogers • Blanche
    Mentor: --

    District 3:
    Hester June Adams • Y0L0
    Kevin James Stepford • 4Everdeen
    Mentor: --

    District 4:
    Esmee McCane • Jessiiicaa
    Rowan James Biggerstaff • Y0LO
    Mentor: Reina van Meren •Targaryen

    District 5:
    Kaya Adriana Fae • Targaryen
    Mike Berton • x Desire
    Mentor: --

    District 6:
    Aphrodite Elizabeth Haliburton • Thirlwall
    Luca Naud Myron Clinton • xFreedom
    Mentor: --

    District 7:
    Artemis Sapphire Stone • Prisoner
    Timber Thompson • LostDreamz
    Mentor: Michell Phantom • x Desire

    District 8:
    Yoëlla Ann Miya Blake • x Desire
    Matthew James Morisson • Prisoner
    Mentor: --

    District 9:
    Kiara Felicia Anderson • xEPONINEx
    Daniel Thomas King • Thirlwall
    Mentor: Christian John Connan • Cresseyde

    District 10:
    Rosaly Hayley • Willeke1d
    Reed Brooks Carlton Jaquan • FlorisXD
    Mentor: Malenista Eyiel Ethril Ennolil • JW

    District 11:
    Freya Persyn • Cresseyde
    Jonathan walker • Targaryen
    Mentor: Nolan Griffiths • Clint - opgevolg door Claire Allison Caverly • Vanderwaal

    District 12:
    Noëmi Crowe • Jessiiicaa
    Frederick Smith • Cresseyde
    Mentor: Celia Sarah Pendon • 4Everdeen

    District 13:
    Alexandria Mellisande Giglia Lukia Viloki • 4Everdeen
    Jens William Emberson • xFreedom
    Mentor: Annabeth December Claire • Cresseyde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 20:29 ]

    [Byebye liefies! Gonna miss you for 2 days!]


    "Everything you see exists together in a delicate balance." -Mufasa

    [ Wordt het serieus een cliffhanger u mean ;cc

    Aahh, veel plezier lief ! xoxo]

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:25 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Y0L0 schreef:
    Rowan James Biggerstaff || District 4
    'He,' werd er vlak naast me zacht gezegd. Daardoor kwam ik uit mijn gedachtes en ging weer verder waar we gebleven waren. Toch bleef ik met mijn gedachte bij de gil zitten. Misschien omdat die van een bekende was geweest. Maar dat zou raar zijn, want ik had geen mensen in de Arena die ik kende, op Esmee na. Ik schudde even mijn hoofd om weer wakker te worden en drukte een kus op Esmee's linkerwang. Daarna één op haar rechterwang, vervolgens een op haar neus om te eindigen bij haar mond.
    Het was zo makkelijk om meisjes te gebruiken. Er was eigenlijk pas één meisje waarbij ik dat niet had gedaan, maar wel tot zoenen was geleid. Destiny. Wacht eens even.
    'Destiny!'


    Esmee McCane || District 4

    Hij drukte een paar kussen op mijn gezicht. Ik wilde hem net eentje teruggeven, toen hij plotseling zijn hoofd hief en Destiny's naam riep. Geïrriteerd keek ik op.
    'Destiny - seriously?'
    Loslaten kon ik niet, als ik dat deed zouden we allebei een andere kant op drijven. Daarom greep ik een tak en liet mijn andere rond Rowan's nek rustten en keek hem fronsend aan.

    Prisoner schreef:
    [ Wordt het serieus een cliffhanger u mean ;cc

    Aahh, veel plezier lief ! xoxo]


    [haha ja indd. Veel plezier :D]

    [Ik ben echt blij dat deze RPG niet zomaar uitgestorven is!]
    Freya Aprilynne, district 11

    Daniël kwam naar me toe gerend, ik nam hem bij zijn schouders en drukte hem kort tegen me aan. Er zaten nog medicijnen in de tas die hij bij zich had. 'Waar is Jonah, liefje?' vroeg ik, half bezorgd terwijl ik de baderen verkruimelde en in mijn halfvolle vulfles gooide. Ik schudde ze snel en gooide het goedje in de wonde.
    'Bijblijven Noëmi...' zuchtte ik zacht.

    Frederick Smith, district 12

    'No, blijf wakker. Wat doet ze toch?' zuchtte ik toen ik het meisje zag prutsen.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Noëmi Crowe || District 12

    Er werd iets in mijn wond gedrukt. Het prikte. Ik kreunde even van de pijn en blikte op de bloedende wond. Nadat de schroeiende pijn voorbij was, leek dat ietsjes te verlichten.
    'No, blijf wakker! Wat doet ze toch?' zuchtte Fred en hij wierp een blik op Freya.
    'Ik weet niet wat je doet,' rolde er moeizaam over mijn lippen heen, 'maar het verminderd de pijn wel.'
    Ik probeerde overeind te komen, maar onmiddellijk trok zich daar weer een steek door mijn schouder. 'Auw,' mompelde ik.

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Artemis kijkt me aan. "Oh echt joh, waarom dan? Kan je me wel gelijk uitschakelen," zegt ze.
    Ik schud mijn hoofd. "Waarom zou ik jou vermoorden?" Het klinkt wel vragend, maar zo bedoel ik het niet. "Je wilt ons helpen vluchten en dan denk je dat ik jou ga vermoorden? Ik heb al iemand de dood in geholpen en ik hoef niet nog iemand te vermoorden. Alleen als het echt moet," zeg ik tegen haar.
    Het verbaasd me dat ze haar hoofd op mijn borst laat liggen, dat had ik namelijk niet verwacht.
    "Laten we maar verder gaan en naar die berg gaan-" Ik wijs in de verte en praat verder: "Anders dan verzuipen we hier," zeg ik.

    Luca Naud Myron Clinston. || District 6.

    Wanneer ik de stekende pijn van mijn voet weer voel, merk ik dat ik wakker ben. Mijn ogen open ik daarom langzaam, maar ik zie niemand. Dezelfde nachtmerrie, als die ik ik in de tent had. Snel spring ik op, maar door mijn voet val ik weer op de grond. 'Ik móet ze zoeken' spreek ik mezelf toe, waarna ik voort kruip, richting het water. Eenmaal bij het water, spreiden mijn ogen zich wagenwijd open. Destiny, Noëmi, Freya, Fred, Alex en Yoëlla liggen in het water. Drijven in het water. "Noëmi! Freya! Word wakker!" Probeer ik te roepen, maar er komt geen geluid uit mijn mond. Alleen maar zacht gepiep. "Destiny! Fred!" Tevergeefs. Alweer geen geluid. Door de helse pijn denk ik dat het echt is, maar wanneer er een zachte windvlaag komt, begin ik te rillen en open ik vrijwel direct mijn ogen. Een opgeluchte zucht rolt over mijn lippen, maar de blik in mijn ogen staat meteen bezorgd wanneer ik Noëmi naast me zie liggen met een grote wond. "Zeg me dat dit alweer een nachtmerrie is" Mompel ik, terwijl ik mijn rugzak naar me toe haal.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Daniel Thomas King- District 9
    Iets aan Freya doet me aan mijn moeder denken, op een goede manier. Helemaal wanneer ze me liefje noemt. Ik slik en wijs naar de boom 'hij ligt bewusteloos onder die boom. Daar heb ik hem verborgen, zodat niemand hem zou kunnen vinden en vermoorden. Ik was in paniek en wist niet meer wat ik moest doen, dus ben ik jou gaan zoeken,'zeg ik waarna mijn blik van haar naar het meisje op de grond. Ze probeert overeind te komen maar dat lukt haar niet. 'sorry, ik had het zelf op moeten lossen, jij bent hier druk bezig,' zeg ik terwijl ik weer naar Freya kijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Noëmi Crowe || District 12

    'Zeg me dat dit alweer een nachtmerrie is,' mompelde Luca kreunend en ik draaide mijn hoofd naar hem toe.
    'Ik ben bang van niet,' reageerde ik en ik trok een gezicht toen er opnieuw een pijnscheut door mijn schouder trok, terwijl ik voorzichtig overeind ging zitten. 'Destiny schoot me neer.'
    Ik ademde scherp in en uit proberend de pijn bewust onder controle te houden.

    [ Hey hey hey..Het was puur uit zelfverdediging ja gheh ]

    Artemis Philomena Stone || District 7

    Als ik helemaal op adem ben haal ik mijn hoofd lichtjes van zijn borst af. 'Het spijt me.' mompel ik dan en ga verder van hem af zitten. Het zat goed, ik had het even niet meer koud en voelde me even veilig van het water. Ik keek naar beneden en slikte, niet alweer. Normaal zeggen mensen dat je van je angst af moet komen door het te ervaren maar nee. Bij mij heeft het nog verder geholpen. Ik keek Jens aan. 'Laten we maar gaan.' mompelde ik toen en keek Steef aan. 'Moet ik weer voorop gaan?' vraag ik dan rustig terwijl ik hem aankijk.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [muwhahahaaa.]

    Jessiiicaa schreef:
    [muwhahahaaa.]


    That's mean Jess...niet lief ;cc


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Steef Philippe Rogers || District 2.

    Artemis haalt haar hoofd van mijn borst af. "Het spijt me," mompelt ze en gaat een stukje van me af zitten.
    Ik wil zeggen dat ze zich niet hoeft te verontschuldigen, maar ik hou mijn mond. Een Rogers laat nooit zijn emoties zien, behalve als het echt moet.
    "Laten we maar gaan," zegt ze met een blik op Jens en draait haar hoofd dan naar mij. "Moet ik weer voorop gaan?" vraagt ze en kijkt me aan.
    "Dat mag jij weten. Ik wil ook wel voorop gaan," zeg ik tegen haar en werp een blik op Jens.

    Prisoner schreef:
    (...)

    That's mean Jess...niet lief ;cc


    [oops! *kijkt onschuldig* Dessie schoot No ook neer hoor ;O en ik wil verder posten maar Freya is er niet! *kijkt zielig*]