• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Frey
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    NEW TOPIC

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Micael Adrian Whittemore ~ Demon
    Verveeld loop ik de kantine in. Mijn spullen had ik al naar mijn kamer gebracht waar mijn kamer genoot, een weerwolf, al lag te slapen. Mijn blik glijdt de kantine door en blijft hangen op een meisje dat een boek aan het lezen is. Een jongen zit bij haar op de tafel maar ze praten niet. Ik loop op het stel af en laat me bij hun aan tafel zakken. Op de kaft van het boek staat Stephen King. 'Is het een interessant boek?' vraag ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rylie Jazlyn Salome - Sterveling.
    Er was een jongen op mijn tafel gaan zitten waar ik aan zat, maar ik was zo in het boek verdiept dat ik er niets op zei en ook niet op lette. Mijn chocoladebruine ogen gleden razendsnel over de regels en ik sloeg alweer een bladzijde om.
    'Is het een interessant boek?' Hoor ik opeens en ik frons even lichtjes, terwijl ik mezelf afvraag of het tegen mij is of ik gewoon te diep in het boek zat en het niets te betekenen heeft. Even schud ik mijn hoofd en besluit toch voor de zekerheid op te kijken, als ik een jongen zien staan, kijk ik even bedenkelijk naar hem.
    'Stephen King is mijn favoriete schrijver, dus ja.' Antwoordde ik hem, terwijl ik mijn wijsvinger over mijn volle lippen wrijf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Micael Adrian Whittemore ~ Demon
    Het meisje zegt dat Stephen King haar favoriete schrijver is. Iets wat je niet zo snel verwacht bij een meisje. En zo te ruiken is ze sterfelijk.
    'En wat is je favoriete boek van hem?' vraag ik aan haar op een toon die laat blijken dat ik geïnteresseerd bent. 'Het boek dat je nu aan het lezen bent of een ander boek?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyson Rush.
    'Is het een interessant boek?' hoor ik een mannelijke stem zeggen. Deze gozer is er net bij het meisje komen zitten.
    'Stephen King is mijn favoriete schrijver, dus ja.' Antwoordde ze terug op de vraag van de jongen. Ik fronste hierbij mijn wenkbrauwen. Ah, erg interessant. Een horror-liefhebber, dus. Ik lachtte minachtend. Toen ik aan kwam lopen en plaats nam op de tafel bij het meisje rook ik al dat ze een sterveling is. Dit is erg interessant. De school moet betere research doen. Niet dat ik het erg vind – dit wordt een erg speciaal schooljaar.
    'En wat is je favoriete boek van hem?' vraagt de jongen geintresseerd. 'Het boek dat je nu aan het lezen bent of een ander boek?'
    Net op dat moment komt de kantinevrouw eraan lopen met mijn glas met namaakbloed. “Je hoeft er niet voor te betalen. Dit krijg je van de school zelf,” zei ze met een knipoog.
    “Mooi, was het eigenlijk ook niet van plan. Zou echte moeten krijgen in plaats van het neppe spul.” Antwoordde ik haar minachtend. Al kon ze hier natuurlijk niets aan doen, maar was al chagrijnig genoeg om deze tijd.
    Ik nam een slok van mijn drinken en voelde hoe het bloed zich naar binnen sijpelde en ik genoot hiervan.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:28 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rylie Jazlyn Salome - Sterveling.
    Mijn blik laat ik weer naar de pagina glijden waar ik was gebleven, maar als ik zijn geïnteresseerde toon hoor, kijk ik verbaasd op. Zat hij nou een spelletje te spelen of was hij oprecht geïnteresseerd in wat ik las en ervan vond?
    'Het boek dat je nu aan het lezen bent of een ander boek?' Ik laat een licht gegrinnik horen en sla even bedachtzaam mijn ogen neer, voordat ik deze weer in die van hem boorde en mijn hoofd één keer schudde. 'Mijn favoriete boek van hem is Carrie, het gaat over een zeventienjarig meisje met telekinetische gaven.'
    Ik zuchtte en liet mijn blik weer afdwalen naar de pagina, maar hierna keek ik naar de jongen die op de tafel zat en daarna opeens de kantinevrouw zijn kant op kwam. Wat kreeg hij nu weer? Er kwam een erg verwarde blik in mijn bruine ogen en ik keek naar hoe de jongen dronk van een rode vloeistof. Sinds wanneer mocht je alcohol op school?

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 23:37 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Rylie Jazlyn Salome - Sterveling.
    Mijn blik laat ik weer naar de pagina glijden waar ik was gebleven, maar als ik zijn geïnteresseerde toon hoor, kijk ik verbaasd op. Zat hij nou een spelletje te spelen of was hij oprecht geïnteresseerd in wat ik las en ervan vond?
    'Het boek dat je nu aan het lezen bent of een ander boek?' Ik laat een licht gegrinnik horen en sla even bedachtzaam mijn ogen neer, voordat ik deze weer in die van hem boorde en mijn hoofd één keer schudde. 'Mijn favoriete boek van hem is Carrie, het gaat over een zeventienjarig meisje met telekinetische gaven.'
    Ik zuchtte en liet mijn blik weer afdwalen naar de pagina, maar hierna keek ik naar de jongen die op de tafel zat en daarna naar de kantinevrouw liep. Wat kreeg hij nu weer? Er kwam een erg verwarde blik in mijn bruine ogen en ik keek naar hoe de jongen dronk van een rode vloeistof. Sinds wanneer mocht je alcohol op school?

    Lieve schat, de kantinevrouw kwam zíjn kant op lopen. (":


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb het al aangepast, gehe. ;$ En zat het gewoon in zo'n doorschijn verpakking a lá Vampire Diaries, of wat?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    Ik heb het al aangepast, gehe. ;$ En zat het gewoon in zo'n doorschijn verpakking a lá Vampire Diaries, of wat?

    Jeps. In zo'n soort verpakking, net zoals dat ze bij de Starbucks hebben. :P


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Micael Adrian Whittemore ~ Demon
    'Carrie,' mompel ik nadenkend terwijl het meisje verward naar de jongen kijkt die iets een doorzichtige verpakking drinkt. Duidelijk een vampier.
    'Is er van Carrie geen film gemaakt?' vraag ik. Ik dacht tenminste van wel maar die film heb ik dan tenminste nooit gezien. 'Ik ben Micael trouwens,' stel ik mezelf voor.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Rylie Jazlyn Salome - Sterveling.
    'Is er van Carrie geen film gemaakt?' Mijn blik naar de jongen met het verdachte doorzichtige verpakking word onderbroken als ik de andere jongen zijn stem hoor en kijk dus ook naar hem.
    Ik knik op zijn vraag en antwoord dan, 'Twee zelfs.' Grijns ik lichtjes en bekijk hem eventjes als hij zichzelf voorstelt. Niet slecht, bedenk ik me, maar er is iets aan hem waar ik mijn vinger niet op kan leggen.
    Even zucht ik bedenkelijk als ik het niet kan verzinnen en lik even over mijn lippen, waarna er een klein scheef grijnsje erop plaats nam. 'Rylie,' Antwoordde ik enkel terug, waarna ik snel nog een blik op de andere jongen stuurde.
    Hij was raar. Waarom dronk hij alcohol op school en bracht de kantinevrouw dat zelfs?


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik reageer morgen, ga nu slapen x]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Tyson Rush, vampier.
    Het gesprek tussen de twee had ik al niet meer gevolgd sinds ik merkte hoe al mijn zintuigen zich versterkten door het namaakbloed, dat zich naar binnen had geglipt. Dit deed me goed. Al wist ik wel dat ik met echt bloed pas echt al mijn zintuigen tot volle sterkte had en met namaakbloed.. tsja, dat was maar jammer genoeg – een soort middel om geen 'zielige mensjes aan te vallen'.
    Ik zuchtte en nam nog een slok ervan. Al bleef ik nog wel even zitten op de tafel. Ik ging pas weg als ik dat wilde.
    'Rylie,' hoorde ik het meisje zeggen. Ah, dus zo heet ze. Ik grinnikte.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 0:15 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rylie Jazlyn Salome - Sterveling.
    De jongen op wie ik mijn blik gericht had en die van het rode 'sap' drinkt, grinnikte en ik rolde even mijn ogen, waardoor ik geïrriteerd mijn boekenlegger tussen de pagina's legde (wat een foto was met mijn beste vriend en wat we in een foto-cabine hadden gemaakt) en het boek toen dichtklapte.
    'Wat is er zo grappig?' Mijn stem klonk helder, duidelijk en in mijn blik was een sterke oplettendheid te zien. Als hij op de tafel ging zitten waar ik aan zat, mocht hij heus wel wat zeggen. Anders dan vroeg hij erom als hij het gesprek afluisterde en zulke leuke binnenpretjes had.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Tyson Rush, vampier.
    'Wat is er zo grappig?' Hoor ik een duidelijke stem zeggen van achter me vandaan. Ik keek om en zag het meisje me aankijken.
    De beker was nu halfvol en ik nam nog een grote slok van mijn drinken waarop een valse glimlach op mijn gezicht kwam. Mijn ogen werden voor een glimp rood, maar deze knipperde ik weg. Ik likte over mijn tanden, waarbij deels van mijn hoektanden tevoorschijn kwamen.
    “Nothing really.” Zei ik kortaf.
    Ik had totaal geen zin in gesprekken. Zeker niet met stervelingen, want deze zorgen ervoor dat ik misschien mijn concentratie verloor en straks echt een van ze aan zou vallen.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rylie Jazlyn Salome - Sterveling.
    De jongen draaide zich om, hij leek van Aziatische afkomst en erg zeker van zichzelf, aangezien er een valse glimlach op zijn lippen kwam. Even dacht ik te zien dat zijn ogen een glimp rood hadden, maar toen hij met zijn ogen knipperde en het weg was, liet ik het maar varen voor wat het was.
    Mijn ogen vernauwde ik half toen hij even over zijn tanden likte, waarbij er deels scherpe hoektanden te voorschijn kwamen. Wait - dat heeft vast niets te betekenen, right? Niet dat hij mij bang kan maken met dat arrogante uiterlijk en karakter van hem.
    'Nothing really.' Zijn gedrag en het antwoord dat wel erg kortaf was, liet me even opkijken. Zou ooit pijn zijn gedaan en daarom zo zijn geworden, net zoals ik? Die niet echt iets van iemand moet hebben..
    'Houd je binnen pretjes dan bij je,' Antwoordde ik gewaagd naar hem terug met een uitdagende blik in mijn ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.