• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 13:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:


    Zo'n gaaf stukje. Serieus. Charlize is zo geweldig.


    mygod die ogen:O


    ~

    Ik heb veelste veel verhalen inactief staan. En ik kom precies 4 credits te kort voor de spotlight. (krul)

    T0RRES schreef:
    Ik heb veelste veel verhalen inactief staan. En ik kom precies 4 credits te kort voor de spotlight. (krul)

    Ah, als ik credits had, had ik wel even wat gedoneerd aan je, hihi. Ik heb ongeveer 5 stukjes klaarliggen voor Fall and Rise trouwens. *O*


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ah, als ik credits had, had ik wel even wat gedoneerd aan je, hihi. Ik heb ongeveer 5 stukjes klaarliggen voor Fall and Rise trouwens. *O*

    Maar als mod kan je altijd verhalen in de spot zetten (';

    - En ik ben hard bezig met denken over welke verhalen ik ga verwijderen -
    Maar ik vind het altijd zo sneu als ik abo's moet teleurstellen (alhoewel ik vaak niet snap dat ik uberhaupt abo's heb)

    T0RRES schreef:
    (...)
    Maar als mod kan je altijd verhalen in de spot zetten (';

    - En ik ben hard bezig met denken over welke verhalen ik ga verwijderen -
    Maar ik vind het altijd zo sneu als ik abo's moet teleurstellen (alhoewel ik vaak niet snap dat ik uberhaupt abo's heb)

    Wie zegt dat? Hahahah.
    Ah, denk er gewoon even goed over na! Als ik teveel stories begin, haak ik ook altijd sneller bij allemaal af. Vandaar dat ik nu alleen nog aan Fall and Rise schrijf.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    Ik heb veelste veel verhalen inactief staan. En ik kom precies 4 credits te kort voor de spotlight. (krul)


    Zal ik 1 voor je in de spot zetten? Ik heb nog wel veel credits:$


    ~

    Ik ga naar m'n werkje toe, tot vanavond chickas. x


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Wie zegt dat? Hahahah.
    Ah, denk er gewoon even goed over na! Als ik teveel stories begin, haak ik ook altijd sneller bij allemaal af. Vandaar dat ik nu alleen nog aan Fall and Rise schrijf.

    Ik dacht dat een andere mod dat ooit eens vertelde aan me (';

    Khedira schreef:
    Zal ik 1 voor je in de spot zetten? Ik heb nog wel veel credits:$

    Ahw, dat is zo lief van je! Maar ik kijk eerst even welke verhalen ik bewaar en niet. Maar als mijn Channing Tatum verhaal af is, zou je die dan in de spot willen zetten (ik vind eigenlijk dat ik dit niet van je kan vragen en ook zeggen als je het niet wilt hè!)

    Babes ik ga even helpen hier:) Tot vanaaf(K)(flower)


    ~

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ahw, dat is zo lief van je! Maar ik kijk eerst even welke verhalen ik bewaar en niet. Maar als mijn Channing Tatum verhaal af is, zou je die dan in de spot willen zetten (ik vind eigenlijk dat ik dit niet van je kan vragen en ook zeggen als je het niet wilt hè!)


    Tuurlijk wil ik dat wel doen:) Ik heb nog meer dan 30 credits ofzo en ik gebruik ze eigenlijk niet:$ Dus laat maar weten wanneer ik dat kan doen:D


    ~

    Ben er weer (:

    Weet iemand nog vrouwelijke beroemdheden die er schattig uitzien?

    T0RRES schreef:
    Weet iemand nog vrouwelijke beroemdheden die er schattig uitzien?

    Paris Hilton Grapje XD
    Ik zou het echt niet weten
    Brenda Song ??

    [ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 15:57 ]

    T0RRES schreef:
    Weet iemand nog vrouwelijke beroemdheden die er schattig uitzien?

    Olsen twins geval, Lauren Conrad, Emma Stone, Kaley Cuoco.


    The odds are néver in our favor.

    Oh, wacht. Ik neem Miranda Kerr wel, zij ziet er wel schattig/lief uit.