• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE

[ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 13:53 ]

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Hoi guuuuuys, back from work.

- completly dead -

I'm boredd..

ars moriendi

Huntelaar schreef:

I'm boredd..

Zal ik zo dan nog maar een stukje van Fall and Rise uploaden? (wbw)

Aria schreef:
    (...)
    Zal ik zo dan nog maar een stukje van Fall and Rise uploaden? (wbw)

YESS... Bring it..!

ars moriendi

Hahaha, topchauffeur. Ik zou ook bang zijn, Huntie heeft al 2 auto's in de prak gereden, lololol x'D

"Can I run her over?"

"CAN I?"

[ bericht aangepast op 18 juli 2012 - 20:56 ]

ars moriendi

Huntelaar schreef:
    (...)
    YESS... Bring it..!

'K zal 'em zo activeren, eerst even wat aanpassingen maken hier en daar und voila. Hoe zit het met jouw steamy hoofdstuk?

T0RRES schreef:
    Ik word hier echt niet goed van. Ik kon altijd perfect muziek downloaden en nu niet meer. Nu staat mijn nummer wel op m'n mp3 maar spoelt die gelijk door naar het volgende nummer. En dat doet die bij alle nummers die ik wil downloaden.

Heb je al gebprobeerd hem te resetten ??

Aria schreef:
    (...)
    'K zal 'em zo activeren, eerst even wat aanpassingen maken hier en daar und voila. Hoe zit het met jouw steamy hoofdstuk?

Nog niet aan geschreven to be honest.. D; Morgenvroeg denk ik, voordat ik moet werken!

ars moriendi

Huntelaar schreef:

Hahaha, topchauffeur. Ik zou ook bang zijn, Huntie heeft al 2 auto's in de prak gereden, lololol x'D

"Can I run her over?"

"CAN I?"

HAHAHAHA DAT GEZICHT. OMYGOD.
    "Can I?!?!" Yea sure bby, yes you can. Hahahaa.

Huntelaar schreef:
    (...)
    Nog niet aan geschreven to be honest.. D; Morgenvroeg denk ik, voordat ik moet werken!

Morgenvroeg pas?! How the hell must I survive? :Y)

Aria schreef:
    (...)
    HAHAHAHA DAT GEZICHT. OMYGOD.
    "Can I?!?!" Yea sure bby, yes you can. Hahahaa.

I am going to marry that guy, of hij nou wil of niet. (cat)

@Kim: Goshh it's gonna be a motherfucking sexscene ;O Ik heb al toestemming van een mod ((A)) om het extra steamy te maken. (nerd)

ars moriendi

VanDerVaart schreef:
    Heb je al gebprobeerd hem te resetten ??

Ik ben bang dat die het dan helemaal niet meer doet. Ik heb zo'n goedkoop prulletje van 5 bij 5 cm dat ik al jaren heb. Lol. Ik moet echt eens iets beters kopen want ik luister de hele dag door muziek.

Huntelaar schreef:
    I am going to marry that guy, of hij nou wil of niet. (cat)

@Kim: Goshh it's gonna be a motherfucking sexscene ;O Ik heb al toestemming van een mod ((A)) om het extra steamy te maken. (nerd)

Je moet me beloven dat het steamy word. En kinky. En niet van: Hij gooit me op bed ... de volgende ochtend werd ik wakker.
    Ik HAAT het als mensen dat overslaan, de rest word toch ook uitgebreid geschreven?

T0RRES schreef:
    (...)
    Je moet me beloven dat het steamy word. En kinky. En niet van: Hij gooit me op bed ... de volgende ochtend werd ik wakker.
    Ik HAAT het als mensen dat overslaan, de rest word toch ook uitgebreid geschreven?

HAHA Word je eerst helemaal lekker gemaakt, skippen ze de seksscene :'D Hahaha, ik ga mijn best doen. -wbw- Wordt wel de eerste keer dat ik ooit een seksscene schrijf, dus my god.. dat word nog wat.. ;D

ars moriendi