• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.

    MEETINGTOPIC,
    DIE MANNSCHAFT VS. ORANJE


    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 13:53 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Eigenlijk heb ik best zin om te schrijven.

    Ik ook...

    Bundesliga schreef:
    Moi eem.

    Lees even je gastenboek bericht, HAHA. Ik heb zo iets leuks, eigenlijk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Amy, heb je al veel vragen gehad sinds je een mod bent? Of veel ruzies moeten oplossen? Of is het eigenlijk best wel een rustig leventje? (krul)

    T0RRES schreef:
    Amy, heb je al veel vragen gehad sinds je een mod bent? Of veel ruzies moeten oplossen? Of is het eigenlijk best wel een rustig leventje? (krul)

    Hahaha, ruzies oplossen doen moderators niet, maar bemiddelaars en verder valt het wel mee, soms is het druk, soms rustig. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Hahaha, ruzies oplossen doen moderators niet, maar bemiddelaars en verder valt het wel mee, soms is het druk, soms rustig. (:

    Oké. Ik vraag me het namelijk altijd af hoe het is om mod te zijn. c:

    Hebben jullie ook dat soms random woorden gelinkt zijn en dat als je daar met je muis opgaat je een of andere advertentie krijgt?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    Hebben jullie ook dat soms random woorden gelinkt zijn en dat als je daar met je muis opgaat je een of andere advertentie krijgt?

    Ik heb dat soms bij Tumblr.


    The odds are néver in our favor.

    Ik kan verdomme vrijdag TDKR niet zien omdat die stomme vriendinnen geen geld hebben jezus. -_-


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Bundesliga schreef:
    Ik kan verdomme vrijdag TDKR niet zien omdat die stomme vriendinnen geen geld hebben jezus. -_-

    Misschien is dat wel beter; is het tenminste niet zo druk..


    The odds are néver in our favor.

    Bundesliga schreef:
    Ik kan verdomme vrijdag TDKR niet zien omdat die stomme vriendinnen geen geld hebben jezus. -_-

    Je kan altijd nog alleen gaan? Hoewel dat een stuk saaier en minder gezelliger is.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Je kan altijd nog alleen gaan? Hoewel dat een stuk saaier en minder gezelliger is.


    ik ga vrijdagavomd naar snowwhite and the huntsman:) weet iemand of die leuk is?


    ~

    Khedira schreef:
    ik ga vrijdagavomd naar snowwhite and the huntsman:) weet iemand of die leuk is?

    JA. EINDELIJK. Serieus, je gaat echt geen spijt van die film krijgen. Ik vond die film zó gigantisch geweldig!

    T0RRES schreef:
    (...)
    JA. EINDELIJK. Serieus, je gaat echt geen spijt van die film krijgen. Ik vond die film zó gigantisch geweldig!


    ik had trailer gezien ja :) hij lijkt me echt heel vet. Nu weet ik wel zeker dat hij amazing is :D


    ~

    Wesley gaat nu ook al om met Paris Hilton.

    T0RRES schreef:
    Wesley gaat nu ook al om met Paris Hilton.


    OMG xD hoe weet je dat :O


    ~