• Ik heb dus een idee voor een verhaal in mijn hoofd, maar ik weet niet of het zin heeft er hier op quizlet aan te beginnen, dus ik kijk even of er enthousiasme voor is.

    Voorbeeldstukje:
    Fel rukte hij aan de touwen om zijn polsen die hem op zijn plaats hielden. Zijn neus was inmiddels als gewend aan de ranzige lucht in het donkere, bedompte kamertje, maar zijn wil was het nog lang niet eens met het vastzitten.
    Hij vloekte. Het was verdomd warm. Zijn donkere haar kleefde aan zijn voorhoofd en het mouwloze shirt dat hij droeg zat aan zijn bovenlijf geplakt, dat door zijn gejaagde ademhaling vluchtig op en neer ging.
    Al zijn spieren waren tot het uiterste gespannen.
    Een deur ging zacht krakend open en een tochtvlaag streek plagerig over zijn lichaam. Hij vloekte opnieuw.
    "Laat me gaan!" riep hij schor. Vanuit het duister weerklonk een zacht lachen.
    "Dat zal niet gaan, lieve jongen."
    "Wat moet je verdomme van me?" Nigel was nu furieus en had er veel voor over om de klootzak die hem hier had gebracht volledig te verbouwen, iets waar hij met zijn gespierde lijf ook prima to in staat zou zijn.
    Hij voelde iets kriebelen in zijn hals. Het wachten, de duisternis en de spanning werkten op hem in waardoor hij van zoiets kleins onwillekeurig al schrok.
    "Van jou? Niet al te veel. Het gaat me eigenlijk om dat lieve meisje waar je zoveel mee omgaat."
    Nigel trok wit weg.
    "Je raakt haar met geen vinger aan!" snauwde hij hees.



    Plot; via een kamp waar ze geen van allen vrijwillig heen gegaan zijn ontmoeten de rebelse Nigel en de stille Mary elkaar. Ze raken bevriend en doen een ontdekking die verkeerde mensen boosmaakt. Na hiermee de politie te hebben geholpen een redelijk obscuur plan te verijdelen, blijkt dat een van de betrokkenen heeft weten te ontkomen. Hij zint op wraak en houdt met name Nigel verantwoordelijk, die hij via Mary probeert te treffen.

    Dus, zien jullie er wat in of niet?


    Don't run away this time and die like a man.

    DOEN. 8D


    (>'-')># (>'#'<) (>^-^)>

    Dank je ^^


    Don't run away this time and die like a man.

    Zeker doen!!


    First things first, but not necessarily in that order

    inderdaad gewoon doen!


    Don't call me crazy, because I am a little bit different.

    Eeeen hij staat er ^_^


    Don't run away this time and die like a man.

    Merlonie schreef:
    DOEN. 8D


    Life is full of fake people

    Dat moet je zeker doen ja ;D
    Succes met schrijven!

    Ohjaa, nog een klein vraagje,
    zouden jullie allemaal willen stemmen voor mijn vriendin op tumblr? $
    ze is nu op vakantie en kan dus zelf niks doen.. daarom probeer ik stemmers voor haar te vinden, zodat ze misschien wint. Vond ik wel een leuke verrassing voor als ze terugkomt! (:
    Dit is de link: http://whitecr0w.tumblr.com/
    De poll staat linksboven &&' haar tumblr-naam is 'Chocolaaatje'!
    Dankjulliewel alvast <3

    Love. x