• Me moeder was achter mij bezig met de was opvouwen. Ik zat zo heel rustig achter de pc, beetje met me oordopjes van de box aan het spelen [/ja verveling.] Ineens zie ik iets op me schoot vallen dat van boven af kwam. En het leek precies op twee vieze enge spinnen aan elkaar. Dus ik helemaal gek en hysterich worden. Ik vloog van me stoel af. En ja hoor, staat me moeder een beetje te huilen van het lachen achter mij. Toen kwam ik erachter dat het gewoon stof ofzo was, toen het stil lag op de grond. Mijn moeder vond het leuk, om het even op mijn schoot te gooien. Omdat ze weet dat ik doodsbang ben voor spinnen. Ik moest gewoon huilen van bangheid! -.- Terwijl me moeder zowat plat ging van het lachen.

    Gemeen he! =O
    wahha.
    Nu kan ik er eigenlijk wel om lachen.
    Maar omg, wat schrok ik me kapot!

    Nog meer mensen hier, met ouders die af en toe flink gemeen kunnen zijn?

    [ bericht aangepast op 23 maart 2010 - 12:15 ]


    Sometimes it's best not to care.

    Niet mijn ouders, maar mijn broertje. Die heeft er echt een handje van om me te laten schrikken.


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Joselyne schreef:
    Niet mijn ouders, maar mijn broertje. Die heeft er echt een handje van om me te laten schrikken.

    Wahha, irritant he o.O
    Wat doe ie dan? n.n


    Sometimes it's best not to care.

    Hahahaha sorry haha :')

    Ik niet.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Ravel schreef:
    Hahahaha sorry haha :')

    Ik niet.


    x]
    Ja lach maar hoor. *steekt neus in de lucht*
    Ik schrok echt ! :'$


    Sometimes it's best not to care.

    Embrace schreef:
    (...)
    Wahha, irritant he o.O
    Wat doe ie dan? n.n

    Hij kan heel zachtjes lopen. Dan gaat ie ineens achter me staan en zegt ie iets in mijn oor. Nou dan schiet ik echt een meter de lucht in x'D
    En hij heeft een keer een pop gemaakt van een broek en shirt van mijn vader en die in mijn bed gelegd. Toen ging hij weg en kwam ik thuis (ik was dus alleen thuis). Mijn bed is op een verdieping boven in mijn kamer, dus ik ging in het donker de trap op naar mijn bed en zag dus 'iemand' in mijn bed liggen. Mijn god, ik ben nog nooit zo erg geschrokken x'D


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    Haha, dat vind ik best wel grappig :'D


    Never run out of reasons to smile...

    Joselyne schreef:
    (...)
    Hij kan heel zachtjes lopen. Dan gaat ie ineens achter me staan en zegt ie iets in mijn oor. Nou dan schiet ik echt een meter de lucht in x'D
    En hij heeft een keer een pop gemaakt van een broek en shirt van mijn vader en die in mijn bed gelegd. Toen ging hij weg en kwam ik thuis (ik was dus alleen thuis). Mijn bed is op een verdieping boven in mijn kamer, dus ik ging in het donker de trap op naar mijn bed en zag dus 'iemand' in mijn bed liggen. Mijn god, ik ben nog nooit zo erg geschrokken x'D


    Wahha, OMG! x]
    Lekker flauw.
    n.n


    Sometimes it's best not to care.

    Pearls schreef:
    Haha, dat vind ik best wel grappig :'D


    Wahaha, ja nu vind ik het ook wel grappig. Maar net niet, had tranen van angst! x]


    Sometimes it's best not to care.

    Whahaha.

    Mijn broertje. Maar ik schrik niet zo snel, dus meestal lukt het hem niet. Ik laat hem vaker schrikken:Y) Dus zoveel last heb ik er niet van:Y)


    To live would be an awfully big adventure

    Ik schrik heel snel O-o

    maarja. vooral mijn broertje is erg. --'


    I hope you die :3

    Joselyne schreef:
    (...)
    Hij kan heel zachtjes lopen. Dan gaat ie ineens achter me staan en zegt ie iets in mijn oor. Nou dan schiet ik echt een meter de lucht in x'D
    En hij heeft een keer een pop gemaakt van een broek en shirt van mijn vader en die in mijn bed gelegd. Toen ging hij weg en kwam ik thuis (ik was dus alleen thuis). Mijn bed is op een verdieping boven in mijn kamer, dus ik ging in het donker de trap op naar mijn bed en zag dus 'iemand' in mijn bed liggen. Mijn god, ik ben nog nooit zo erg geschrokken x'D
    HAHAHAH, jouw broer is grappig ;o Maar wel sneu voor je. (flower)


    it's so empty living behind these castle walls

    Ik laat mijn beste vriendin altijd schrikken wanneer ze aan de kast (in de klas staat). Dan ga ik achter haar staan en met een heel lage stem: "I'm batman." zeggen :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Joselyne schreef:
    (...)
    Hij kan heel zachtjes lopen. Dan gaat ie ineens achter me staan en zegt ie iets in mijn oor. Nou dan schiet ik echt een meter de lucht in x'D
    En hij heeft een keer een pop gemaakt van een broek en shirt van mijn vader en die in mijn bed gelegd. Toen ging hij weg en kwam ik thuis (ik was dus alleen thuis). Mijn bed is op een verdieping boven in mijn kamer, dus ik ging in het donker de trap op naar mijn bed en zag dus 'iemand' in mijn bed liggen. Mijn god, ik ben nog nooit zo erg geschrokken x'D


    Ik vind dat zielig voor jou, maar wel geniaal van hem :X


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Pearls schreef:
    Haha, dat vind ik best wel grappig :'D

    WTF O_O
    dat is ernstig
    dat heb ik ook een keer gehad >.<


    Smile with your heart.