• Hallo!

    Wie heeft er hier ratten? En hoeveel ratten heb je? Waar komen je ratten vandaan? In wat voor kooi zitten ze? En wat voor kleur en oorstand hebben je ratten? En welke kleur en oorstand staat er op je verlanglijstje voor je volgende ratten?Hoe vonden je ouders en vrienden je ratten? Zijn jullie aan gemeld op het rattenforum? zo nee, snel doen dan ! ;D En natuurlijk wat zijn de namen van je ratten? En van zelf sprekend : 'foto's'

    xxxxx



    Dit zijn Ritsel en Dizzy. Het zijn 2 vrouwtjes. Ritsel is een dumbo oor husky en Dizzy is een gewoon oor zwarte. Ze leven in een Ferplast Jenny met verschillende plateaus en natuurlijk hangmatjes! Ze zijn geboren in april 2011 en sinds het moment dat ik ze heb wil ik er niet meer vanaf! Stiekem wil ik nog een russisch blauwe berken dumbo, want die zijn zo mooi. <3 Mn ratten komen uit een pretnest. Maar mn volgende ratten gaan uit een Rattery komen! En stiekem wil ik nog een nieuwe kooi alleen die kost zonder korting 350 euro :p! Namelijk de Critter Nation 162 Double. Mijn moeder is zelf gek van knaagdieren dus van haar mocht het gelijk, Van mijn vader mocht het pas toen ik beloofde om minder boven te zitten. Die belofte heb ik trouwens niet waar gemaakt haha! Mijn zusje heeft ook nog 2 mannen ratten, maar die wil er graag vanaf haha. Ook haar ratten zitten in een Ferplast Jenny. Verder heb ik in totaal 27 dieren beetje veel, maar super gezellig! Mijn hamsters hebben laatst een aquarium gekregen dus ze zijn weg uit die verveelende tralie kooitjes! Ook heb ik nog cavias op mijn kamer staan en 2 muizen. Nouhe. Ik denk niet dat veel mensen dit gaan lezen omdat het een vreselijk lang verhaal is geworden vind ik zelf xd. Dus vertellen jullie nu maar wat ;D

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:34 ]

    Ik reageer wel niet meer op jou. Ik word er namelijk moe van om steeds alles te herhalen.

    hoi, heeft niemand verder ratten. :D?

    Ik vind ze uberschattig, mijn ouders daarintegen niet.. ):


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Nieuwe foto van Dizzy!

    Ik had een paar jaar geleden een geweldig ratje, Kiko. DIe luisterde echt naar zijn naam als ik hem riep en ging op commando terug in en uit zijn kooi (ik liet hem de hele dag openstaan). Hij ging ook overal met mij mee naar toe, het was echt een schatje, maar helaas heb ik hem maar een jaartje gehad want we hebben hem moeten laten inslapen door een longontsteking, ik was er echt kapot van :c

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 0:21 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times.

    Nee, nooit gehad. Ben niet zo'n rattenfan ofzo, ik wou vroeger altijd een slang als huisdier. Lijkt me nog steeds erg mooi, maar ik vind het zo sneu dat zo'n beest in zo'n klein rotkooitje zou zitten, wachtend tot iemand 'm een keer een paar muizen voert x'].


    No growth of the heart is ever a waste

    Mijn vriendin heeft woestijn ratjes. Echt geweldig schattige beestjes waar je best veel mee kunt doen. Spijtig genoeg mag ik zelf geen huisdieren houden, anders had ik er zelf ook wel een of twee gekocht n_n


    Tell me I'm a screwed up mess, that I never listen ~

    Zonde dat ratten zo snel sterven indd. En Slangen zijn ook indd mooi.


    k wilde ook woestijnratjes/gerbils. Alleen die knagen zich blijkbaar overal uit, waardoor mijn moeder er bang van werd en dus geen gerbils meer mag :p! Dus daarom word mn volgende huisdier een Dikstaartgerbil :p Voor foto's Duprasi googlen haha.

    [ bericht aangepast op 16 sep 2012 - 0:38 ]

    Dit is mijn lieve ratje: Jazz.


    Awwh, Je rat is schattigg. :3

    Ja, ik vind haar ook echt een cutiepie hoor hahaha. Alleen soms denkt ze dat mijn vinger eten is en bijt ze er zacht in lollol.


    Hahaha jaa, Dan pakken ze die met hun pootjes en dan like hap. Alleen ze bijten indd niet door :p! Wat voor kooi heb je ;D?