• Hallo!

    Wie heeft er hier ratten? En hoeveel ratten heb je? Waar komen je ratten vandaan? In wat voor kooi zitten ze? En wat voor kleur en oorstand hebben je ratten? En welke kleur en oorstand staat er op je verlanglijstje voor je volgende ratten?Hoe vonden je ouders en vrienden je ratten? Zijn jullie aan gemeld op het rattenforum? zo nee, snel doen dan ! ;D En natuurlijk wat zijn de namen van je ratten? En van zelf sprekend : 'foto's'

    xxxxx



    Dit zijn Ritsel en Dizzy. Het zijn 2 vrouwtjes. Ritsel is een dumbo oor husky en Dizzy is een gewoon oor zwarte. Ze leven in een Ferplast Jenny met verschillende plateaus en natuurlijk hangmatjes! Ze zijn geboren in april 2011 en sinds het moment dat ik ze heb wil ik er niet meer vanaf! Stiekem wil ik nog een russisch blauwe berken dumbo, want die zijn zo mooi. <3 Mn ratten komen uit een pretnest. Maar mn volgende ratten gaan uit een Rattery komen! En stiekem wil ik nog een nieuwe kooi alleen die kost zonder korting 350 euro :p! Namelijk de Critter Nation 162 Double. Mijn moeder is zelf gek van knaagdieren dus van haar mocht het gelijk, Van mijn vader mocht het pas toen ik beloofde om minder boven te zitten. Die belofte heb ik trouwens niet waar gemaakt haha! Mijn zusje heeft ook nog 2 mannen ratten, maar die wil er graag vanaf haha. Ook haar ratten zitten in een Ferplast Jenny. Verder heb ik in totaal 27 dieren beetje veel, maar super gezellig! Mijn hamsters hebben laatst een aquarium gekregen dus ze zijn weg uit die verveelende tralie kooitjes! Ook heb ik nog cavias op mijn kamer staan en 2 muizen. Nouhe. Ik denk niet dat veel mensen dit gaan lezen omdat het een vreselijk lang verhaal is geworden vind ik zelf xd. Dus vertellen jullie nu maar wat ;D

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 0:34 ]

    Wauw, ik ben zelf ook dol op ratten, maar helaas... Dat gaat er niet inzitten gezien ik ook al een konijn heb en ik mijn liefde en aandacht niet in twee diersoorten tegelijk kan steken. Maar als ik de kans kreeg dan zou ik ze zeker weten aanschaffen. Ze doen me altijd een beetje denken aan Emilie Autumn, die is ook dol op ratten. Ze noemt haar fans dan ook Plague Rats, haha.


    Searching heavens for another earth

    Haha awh, Ratten zijn echt de leukste dieren vind ik zelf. Al zijn de mijne niet heel erg knuffelig. Ik kan niet meer zonder ze. met nader in zien. Ze zijn best verslavend :p! Als je op het rattenforum eens die kasten bekijkt met fleecedekens en shit nou je schrikt je kapot haha! Misschien is er voor jou in de toekomst nog plek voor een 2tal of meer ratten ;D?

    Ik heb een ratje. een ervoor gehad die is bijna twee en een half jaar overleden en mijn broer zijn ratje is pas overleden



    Dit is mijn Lemoky :) Ik heb geen idee wat voor soort het is.
    Mijn vorige ratje was een husky maar daar heb ik alleen fotos van op mijn mobiel en mijn broer zijn ratje was een dumbo. Hij heeft nu een slang :s
    Ze heeft gewoon een grote tralies ratten kooi.
    Ik ben gek op mijn moky. Ze is hartstikke lief beurt me altijd op als ik me sad voel soms wel een beetje té hyperactief. Ze is begint helaas al oud te worden met haar twee en een half jaar. Zou geen nieuwe willen als ze overleden is omdat ik gewoon geen tijd heb maar geniet van der nu ik nog kan (H)


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Awh ik vind der mooi! Jammer dat de andere twee ratjes zijn overleden. Misschien is het wat om een 'leenratje' er bij te halen? Dat heeft iemand op het rattenforum ook gedaan, zodat haar oude man niet alleen zal sterven. En nadat haar eigen rat was gestorven mocht zijn tijdelijke vriendje terug naar de opvang. Want volgens mij kwam die daar vandaan. - kan het mis hebben? - Goed om te weten dat de mijne niet de enigste zijn die in mn shirt kruipen :p!

    Nou mijn eerste ratje (diegene voor haar) was al overleden voor ik haar kreeg (hersentumor) daarna kreeg ik haar. Toen had me broer de zijne al maar ze hebben altijd in aparte kooien gezeten want ja die van me broer mocht de mijne niet echt. en die is overleden aan een gigantische tumer op haar zij. Echt zielig dat ding was groter dan zij was.
    en dankjewel :) het is inderdaad een mooi meidje
    haha nou dat doen bijna alle ratten schat,


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Oh, dus je hebt eigenlijk alleen ratten gehad die alleen zaten? Waar komen je ratten vandaan als k vragen mag ;D? Uit een Rattery, pretnest, opvang of dierenwinkel? Laatst was ik ook in de dierenwinkel zon cute ratje he. Maar k mag ze niet van me zelf mee nemen :p! Of alle ratten dat doen weet ik niet, want dit zijn pas mn eerste twee ratjes haha!

    Uit de dierenwinkel. Want ze zijn allemaal aparte tijden gekomen. Eerst had ik die husky en die was al ruim een half jaar, misschien zelfs al meer richting een jaar toen me broer de zijne kreeg en mijnes was een jaloers kreng als het op andere dieren aankwam en pas toen deze overleden was kreeg ik Lemoky en me broer zijn ratje die had het jaloerse gedrag overgenomen :p

    Ik heb in totaal 5 gehad (me zussen 2 toen ik nog klein was) en goede vrienden van me hebben ook ratten; dus geloof me als ik zeg dat alle ratten dat doen haha. Het is lekker warm he, Toen ik moky kreeg was ze 6 weken oud. zo groot als de helft van mijn handpalm en ze heeft drie dagen alleen maar in mijn bh liggen slapen. Daarna werd ze hyper as fuck


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Haha, Ze zijn inderdaad het begin heel rustig en daarna worden ze druk. :p! Op het rattenforum zie je ook gewoon perfecte foto's nou het duurt bij mij een eeuwig heid voor dat ik mooie foto's heb haha! En ik ben zelf nog niet te vreden over de foto die ik daar heb geplaatst. Ook deze vind ik niet heel erg mooi.

    ik vind dat wel een mooie foto hoor


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Dankjewel. Heb jij toevallig een rattenkooi Remi? Zon zwarte met grijze deurtjes en tralie plateaus? Gewoon een vraagje omdat die kooien vaak worden aangeraden door de dierenwinkel.

    ehm nee. Ik heb geen idee welke rattenkooi het is. Het is een fel gekleurde met tralies en een platou wat tevens der slaapplek is met daarboven een fel gekleurde bovenkant


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ik kan me geen voorbeeld van die kooi in beelden eigenlijk. Wat zijn de afmetingen?

    joh ik zou het echt niet weten...
    het is geen gigantische kooi maar groot genoeg voor haar alleen. Daarnaast ze zit er toch amper in

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 1:18 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Okeoke, ik zou graag deze kooi willen voor mn meisjes. http://www.fretten.nl/index.php?main_page=product_info&cPath=32_123_124&products_id=750
    Echt liefde voor die kooi haha.



    # K ben trouwens slapen, want ik heb vreselijke hoofdpijn. Slaaplekker alvast!

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 1:27 ]

    Ik heb er twee gehad, één van mij en één van mijn broertje, maar de mijne ging dood en toen hebben we de andere teruggebracht, want die ging ook half dood van eenzaamheid, echt zielig.
    Maar het zijn inderdaad echt leuke dieren ^^


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.