• Vanaf half 8! Dan zullen Assassin en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt. Wij kunnen alleen maar MP3's, WAV's en dat soort dingen afspelen. Geen M4A's, MP4's en zo door.
    We nemen per persoon maar een paar verzoekjes aan. En verder geldt dat als een artiets al is aangevraagd en iemand vraagt deze opnieuw aan zal dat liedje een erg lage prioriteit hebben waardoor de kans dat we het liedje afspelen erg klein is.


    Klik hier voor de radio



    Problemen:
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5, als dat nog niet helpt probeer dan eens de radio te openen in Windows Media Player. Dit kun je doen door op de Windows Media Player knop te drukken. Dit lost meestal het probleem op.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 23:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    http://www37.zippyshare.com/view.jsp?locale=nl&key=79394669


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Oh wacht, t mag niet meer.(cat)


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik zei niks (cat)

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:24 ]

    Of Monsters and Men - Little Talks


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Gancanagh schreef:
    Of Monsters and Men - Little Talks

    Die doet het niet, sorry.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ah man, ik vind dit echt rot voor jullie.

    Wij zijn ermee gekapt. Wij offeren onze avond op voor jullie en het enige wat jullie doen is niet naar ons luisteren en op ons zeuren. Dat pikken wij niet en daarom kappen wij nu ook gewoon. Sorry voor de mensen die zich wel netjes gedroegen, ik vind het heel vervelend voor jullie, maar zo willen wij niet verder. Allemaal nog een fijne avond.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nooo, zo jammer. D: Ik snap het best wel hoor, wat een kinderachtig gedoe ook allemaal.

    Wat fijn dat we zulke volwassen mensen hebben op Quizlet. Damn, grow up.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    En blijkbaar vind Danie het nog leuk ook dat we ermee gekapt zijn. Dat noem ik nou echt stank voor dank.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Jullie ook nog een fijne avond verder!

    Ugh, Dankje Danie om alles te verpesten.


    Ex astris, sciencia

    Jaa, toen jullie specifiek met mijn naam vroegen of ik wou ophouden snapte ik de hint wel (cat) Jammer.

    I want to punch some people.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.