• Vanaf half 8! Dan zullen Assassin en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt. Wij kunnen alleen maar MP3's, WAV's en dat soort dingen afspelen. Geen M4A's, MP4's en zo door.
    We nemen per persoon maar een paar verzoekjes aan. En verder geldt dat als een artiets al is aangevraagd en iemand vraagt deze opnieuw aan zal dat liedje een erg lage prioriteit hebben waardoor de kans dat we het liedje afspelen erg klein is.


    Klik hier voor de radio



    Problemen:
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5, als dat nog niet helpt probeer dan eens de radio te openen in Windows Media Player. Dit kun je doen door op de Windows Media Player knop te drukken. Dit lost meestal het probleem op.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 23:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    leuke kat(lol) en leuke kamer

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 22:15 ]


    When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.

    DarkSavior schreef:


    Het is net alsof ze zo zit van "I'll be watching you"


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Why almost my username? D:
    Ik vind je niet lief meer Mitch D:













    Oké, oké, toch wel :3


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Behalve dan dat ze een bitch is en zichzelf geweldig vind (cat)


    Isn't that every cat?

    Vain schreef:
    (...)

    Isn't that every cat?

    Mijn drie katten niet..?


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Dat was het daaaan. Fijne avond nog allemaal!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    I AM A PIRATE

    fucking pirates. C:

    Vain schreef:
    (...)

    Isn't that every cat?


    die van mij ook niet. Ze zijn schatjes.
    Al ken ik wel een kat die wel zo is.
    Maar dat poesje is wel echt superschatig!
    Maar gaan jullie vanavond nog draaien?
    Zoja, dan ga ik luisteren als ik kan.


    Stenenlikker