• Vanaf half 8! Dan zullen Assassin en ik jullie vermaken tot in de avonduurtjes. We zullen het over verschillende onderwerpen hebben, waaraan jullie ook je eigen bedragen kunnen leveren. Er zal lekkere muziek gedraaid worden en ja, jullie kunnen ook verzoekjes doen.

    Informatie over verzoekjes:
    We nemen álleen zippyshares aan of dingen die erop lijken. Dus dingen die je gewoon meteen kan downloaden, zonder account. Let hier alsjeblieft op, klik zelf de link even aan. Dan krijg je als het goed is deze pagina.
    Hoe zoek je een Zippyshare? Typ dan in op Google: Artiest + titel + zippy/zippyshare. Het is vaak één van de eerste linken die je te zien krijgt. Wij kunnen alleen maar MP3's, WAV's en dat soort dingen afspelen. Geen M4A's, MP4's en zo door.
    We nemen per persoon maar een paar verzoekjes aan. En verder geldt dat als een artiets al is aangevraagd en iemand vraagt deze opnieuw aan zal dat liedje een erg lage prioriteit hebben waardoor de kans dat we het liedje afspelen erg klein is.


    Klik hier voor de radio



    Problemen:
    Kun je maar heel kort luisteren, bijvoorbeeld maar een seconde? Doe dan eens CTRL + F5, als dat nog niet helpt probeer dan eens de radio te openen in Windows Media Player. Dit kun je doen door op de Windows Media Player knop te drukken. Dit lost meestal het probleem op.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2019 - 23:01 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Bij mij werkt het trouwens niet. Ik heb hetzelfde probleem als op het eind van jullie vorige uitzending. Ik kan zo 1 seconde luisteren en daarna veranderd het in 'stopped'. Dus dan kan ik niet echt luisteren. )=


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    Bij mij werkt het trouwens niet. Ik heb hetzelfde probleem als op het eind van jullie vorige uitzending. Ik kan zo 1 seconde luisteren en daarna veranderd het in 'stopped'. Dus dan kan ik niet echt luisteren. )=

    Druk eens op CTRL + F5 en kijk of hij het dan doet. Anders moet je de radio openen via bijvoorbeeld WMP. Dit kun je doen door op de WMP knop te drukken.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Druk eens op CTRL + F5 en kijk of hij het dan doet. Anders moet je de radio openen via bijvoorbeeld WMP. Dit kun je doen door op de WMP knop te drukken.

    Verversen had ik ook al gedaan hoor. =P
    Via WMP lukt het wel, al is het niet in WMP zelf, maar dan ze je geen comments ofzo. :Y)

    Maar maakt niet uit. ^^

    [ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 19:16 ]


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Heel stiekem luister ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Scandal schreef:
    (...)
    Verversen had ik ook al gedaan hoor. =P
    Via WMP lukt het wel, al is het niet in WMP zelf, maar dan ze je geen comments ofzo. :Y)

    Maar maakt niet uit. ^^

    De reacties kun je ook hier vinden: klik


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik schrok me dood toen het liedje wisselde.

    Kaien schreef:
    Heel stiekem luister ik.

    Het is niet meer zo stiekem als je dat zegt (cat)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Het is niet meer zo stiekem als je dat zegt (cat)


    Lees het dan ook niet!


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Lees het dan ook niet!

    Als jij het niet gezegd had, had ik het niet geweten.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)
    Als jij het niet gezegd had, had ik het niet geweten.


    Gewoon niet lezen ;d.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ashley Tisdale. Whoa.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    PRETTY RECKLESS! =D


    help

    Wow, ik wist niet dat dit bestond, maar wel een erg leuk idee! Ik luister!


    Stenenlikker

    Ik luister.


    Ex astris, sciencia

    ik heb een verzoekje (:. Wings-Little mix


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see