• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?


    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat


    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 15 en 20)
    Reden van verblijf:
    Karakter:
    Uiterlijk:
    Extra:

    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Myscha Jae Lachesis
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Eva Graspriet
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Oké, laatste ;d]

    Nathan Deleon

    'Wat... voel jij?' vroeg ze zachtjes, nadat ik zag dat ze op haar lip beet. Ik dacht na over de woorden die ik moest zeggen.
    'Wat ik voel moet je nu echt niet vragen,' zei ik met een zenuwachtig lachje.
    'Maar ik voel.. Me vaag.. De woorden die jij zei verbaasde mij. De woorden die jij daarvoor zei leken het tegenovergestelde dan wat je nu zei. Ze verbazen mij en ik vind ze leuk.' Ik keek eventjes omlaag naar haar hand die ngo steeds op zijn plek lag.
    'Ik vind jou leuk,' zei ik zachtjes en voelde mijn wangen gelijk een stuk roder worden. 'Wederzijdse genot,' zei ik nog een stuk zachter 'Dat zei jij toch? Wederzijdse genot en liefde.. Volgens mij miste ik dat echt.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    'Wat ik voel moet je nu echt niet vragen,' zei ik met een zenuwachtig lachje.
    "Maar ik voel.. Me vaag.. De woorden die jij zei verbaasde mij. De woorden die jij daarvoor zei leken het tegenovergestelde dan wat je nu zei. Ze verbazen mij en ik vind ze leuk. Ik vind jou leuk." zegt hij zachtjes en als ik naar hem kijk zie ik dat zijn wangen rood zijn.
    "Wederzijdse genot." zegt hij nog een stuk zachter. "Dat zei jij toch? Wederzijdse genot en liefde... Volgens mij miste ik dat echt."
    "Sorry als ik je in de war maakte. Het is gewoon moeilijk om erover na te denken en te zeggen wat je echt voelt. Ik ben daar niet zo goed in." antwoord ik zacht en ook mijn wangen worden langzaam rood als ik besef wat ik allemaal toegegeven heb, voor het eerst in mijn leven.
    "En ja, wederzijds genot en liefde. Ik ben blij dat je dat miste..." Ik haper eventjes. "Ik weet alleen niet... of het wel eh- allemaal bij mij te vinden is." Ik sla mijn ogen neer en trek mijn knieën op.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Sorry als ik je in de war maakte. Het is gewoon moeilijk om erover na te denken en te zeggen wat je echt voelt. Ik ben daar niet zo goed in,' zei ze zachtjes. Ik keek haar weer aan en zag dat ook haar wangen rood werden.
    'En ja, wederzijds genot en liefde. Ik ben blij dat je dat miste... Ik weet alleen niet... of het wel eh- allemaal bij mij te vinden is,' zei ze. Ze sloeg haar ogen neer en trok haar knieën op. Lichtelijk verbaasd keek ik haar aan.
    'M-maar je zei dat je het fijn vond voelen e-en dat ik speciaal voor je was. Dat is toch iets?' vroeg ik zachtjes. Nou was ik diegene die een hand op haar been legde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "M-maar je zei dat je het fijn vond voelen e-en dat ik speciaal voor je was. Dat is toch iets?" vraagt hij zacht en legt een hand op mijn been.
    "Natuurlijk is dat iets." mompel ik naar hem. "Maar dit is pas dag één dat we hier zijn. Ik weet niet hoelang we hier zitten maar daarna scheiden onze wegen weer. En daarbij ben ik niet zo geweldig in liefde en affectie tonen." probeer ik hem rustig uit te leggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk is dat iets,' mompelde ze naar mij. 'Maar dit is pas dag één dat we hier zijn. Ik weet niet hoelang we hier zitten maar daarna scheiden onze wegen weer. En daarbij ben ik niet zo geweldig in liefde en affectie tonen.' Ik zuchtte eventjes.
    'Wie zegt dat onze wegen hierna moeten scheiden..' mompelde ik zachtjes. 'Wat heeft het dan voor nut van dit alles?' vroeg ik zachtjes. Ik stond op en ik ging voor Beck staan.
    'Misschien had ik dan naar je moeten luisteren in het begin en dat dit alles gewoon een slecht idee was...'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wie zegt dat onze wegen hierna moeten scheiden... Wat heeft het dan voor nut van dit alles?" vraagt hij zacht en staat op om voor mij te gaan staan. Ik kijk hem vragend aan.
    "Misschien had ik dan naar je moeten luisteren in het begin en dat dit alles gewoon een slecht idee was..."
    "Soms heb ik wel gelijk." zeg ik met een zwak glimlachje. "Maar we hebben buiten deze hekken gewoon te verschillende levens. Ik ga straks terug naar mijn vrienden, wat ga jij dan doen? Ik ben niet van plan om straks normaal te doen en te gaan werken en op zoek te gaan naar huisje boompje beestje. Daar ben ik niet voor gemaakt."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Soms heb ik wel gelijk. Maar we hebben buiten deze hekken gewoon te verschillende levens. Ik ga straks terug naar mijn vrienden, wat ga jij dan doen? Ik ben niet van plan om straks normaal te doen en te gaan werken en op zoek te gaan naar huisje boompje beestje. Daar ben ik niet voor gemaakt.' Ik keek haar aan toen ze dat zei en schudde toen lichtjes mijn hoofd.
    'Ik verwacht ook niet dat je dat later gaat doen,' mompelde ik. 'En wat ik hierna ga doen weet ik niet. Misschien een beetje reizen.. Een brandje en een brandje daar..' Ik zuchtte. 'Maar als jij zegt dat onze wegen scheiden.. Dan kan ik net zo goed nu gaan..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik verwacht ook niet dat je dat later gaat doen." mompelt hij. "En wat ik hierna ga doen weet ik niet. Misschien een beetje reizen... Een brandje hier en een brandje daar... Maar als jij zegt dat onze wegen scheiden... Dan kan ik net zo goed nu gaan..."
    "Zie je, jij hebt ook hele andere plannen." murmel ik beschuldigent. "Maar we kunnen het toch leuk maken zolang we hier zitten? Het beste ervan maken..." vraag ik smekend en ik kijk hem recht aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Zie je, jij hebt ook hele andere plannen. Maar we kunnen het toch leuk maken zolang we hier zitten? Het beste ervan maken...' zei ze. Ze klonk smekend en ze keek mij recht aan. Bedenkelijk keek ik haar aan.
    'Mijn plannen zijn nog niet eens zeker,' mompelde ik en keek eventjes omlaag. 'Maar het word aan het eind alleen maar moeilijker als onze wezen als nog scheiden,' zei ik zachtjes. 'Aan de ene kant wil ik wel.. Maar aan de andere kant.. Ik weet het niet..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Mijn plannen zijn nog niet eens zeker." mompelt hij en kijkt eventjes omlaag. "Maar het word aan het eind alleen maar moeilijker als onze wegen als nog scheiden. Aan de ene kant wil ik wel... Maar aan de andere kant... Ik weet het niet..." Ik zucht zacht.
    "Dan ligt de beslissing bij jou." Ik pak zijn hand vast en vouw mijn vingers er om heen en kijk hem aan met de zieligste blik die ik kan oproepen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dan ligt de beslissing bij jou,' zei ze nadat ik haar zachtjes hoorde zuchten. Ze pakte mijn hand beet en vouwde haar vingers erom heen. Ik beet zachtjes op mijn lip en keek eventjes in de ogen van Beck. Haar blik maakte het er echt niet makkelijker op.
    'Ik weet het niet,' piepte ik zachtjes. 'I-ik moet denk ik eventjes denken..' Ik boog voor over en drukte een klein kusje op haar wang.
    'Ik wil namelijk wel.. Maar ik ben ook bang..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het niet." piept hij zachtjes. "I-ik moet denk ik eventjes denken..." Hij buigt voor over en drukt een klein kusje op mijn wang. Mijn hart begint meteen sneller te kloppen.
    "Ik wil namelijk wel... Maar ik ben ook bang..." Ik sta gelijk op en vlij mijn lichaam tegen die van hem aan, alsof hem dat van gedachte doet veranderen.
    "Bang voor een gebroken hart?" vraag ik zacht.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze stond op en vlijde haar lichaam tegen die van mij aan. Mijn adem stokte eventjes voor een moment.
    'Bang voor een gebroken hart?' vroeg ze zachtjes. Ik schudde lichtjes mijn hoofd en duwde haar met tegenzin ietsjes van mij af.
    'Eerder voor een verlaten,' fluisterde ik naar haar toe. 'Het spijt me..' zei ik zachtjes. Ik draaide mijzelf om en begon richting de deur te lopen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij schud zijn hoofd en duwt me iets van hem af. Het doet me meer dan ik zou denken, een pijnlijk gevoel van afwijzing bonkt door mijn hart.
    "Eerder voor een verlaten." fuistert hij. "Het spijt me..." zegt hij zacht en draait zich om en loopt weg. Gepijnigt kijk ik hem na en laat ik me op het bankje zetten. Tranen vullen mijn ogen terwijl ik het helemaal niet wil. Just move on, Riks. Hij gaat weg.
    "Blijf alsjeblieft." fluister ik achter hem aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Blijf alsjeblieft,' hoorde ik haar achter mij fluisteren. Ik beet op mijn lip en slikte eventjes. Ze wou wel dat ik bleef.. Bij de deur bleef ik eventjes staan en twijfelde nog eventjes of ik mij zou omdraaien of niet. Toch opende ik de deur en liep ik naar binnen. De deur sloot ik achter mij en keek ik eventjes achterom naar Beck. Ze zat op het bankje. Het was ergens nogal pijnlijk om haar zo te zien.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you