• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~






    ~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

    [ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:17 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ozil schreef:
    (...)

    Alles goed met jullie? Ik was zo lang niet hier (oké, een paar dagen, maar toch.xd)

    Met mij gaat het goed
    mn computer deed raar sinds gisteren, hij ging niet uit, dus he de stekker eruit getrokken, en vandaag kon interdet niet opgestart worden, lag niet aan de verbinding, die was goed
    hij deed gewoon helemaal niks, en mn mail kon ik ook niet openen, heel vreemd
    en hoe is het met jou ??

    Khedira schreef:
    Hee everyone(flower)

    Hi Naomi :)

    Hi Emmely&Naomi!


    ars moriendi

    HOI IEDEREEN.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ozil schreef:
    (...)

    Alles goed met jullie? Ik was zo lang niet hier (oké, een paar dagen, maar toch.xd)


    Ja met mij wel goed:) Het is steeds in ons topic een beetje dood omdat er een stuk of wat weg zijn:$


    ~

    Ik trek ook altijd types aan die van alles willen ondernemen of die het tegenovergestelde willen van wat ik wil.

    Bundesliga schreef:
    HOI IEDEREEN.

    HOI MARJOLIEN.
    Ik geef je een waarschuwing, omdat je geen hele post mag schrijven met enkel hoofdletters. (wbw) Ik voel me zo badass nu. Hahahaha oké, fop.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Khedira schreef:
    (...)

    Ja met mij wel goed:) Het is steeds in ons topic een beetje dood omdat er een stuk of wat weg zijn:$

    Ja, nogal erg dood
    er wordt bijna niks gepost hier

    Aria schreef:
    (...)
    HOI MARJOLIEN.
    Ik geef je een waarschuwing, omdat je geen hele post mag schrijven met enkel hoofdletters. (wbw) Ik voel me zo badass nu. Hahahaha oké, fop.


    Zo, eindelijk contact hiero.


    Normal girl at day, Catwoman at night.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    VanDerVaart schreef:
    Ja, nogal erg dood
    er wordt bijna niks gepost hier

    Inderdaad. Maar als iemand wilt kletsen, ben ik online op msn. _O_

    T0RRES schreef:
    (...)
    Inderdaad. Maar als iemand wilt kletsen, ben ik online op msn. _O_


    Mijn hele PC deed kut dus was hier sowieso weinig.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aria schreef:
    (...)
    HOI MARJOLIEN.
    Ik geef je een waarschuwing, omdat je geen hele post mag schrijven met enkel hoofdletters. (wbw) Ik voel me zo badass nu. Hahahaha oké, fop.


    ars moriendi

    Een orgasme voor je oren. Hij kwam pas op de radio en sindsdien kan ik niet stoppen met luisteren.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ja, nogal erg dood
    er wordt bijna niks gepost hier


    Komt ook omdat het vakantie is enzo denk ik;) Overdag kunnen we niet zoveel online. Tenminste sommigen en natuurlijk zijn er nog een paar weg:)


    ~