• De Knuffeligste Footies
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.
    ~

~
    Shipnames
    Marlien, Kimsley, Chernando, Claas, Chafael, Amando, Demiano, Listian, Saomi, Sanká

[ bericht aangepast op 12 juli 2012 - 22:17 ]

The odds are néver in our favor.

VanDerVaart schreef:
    Pff, ik wil echt een keer naar Walibi

Ben je daar nog nooit geweest:O

~

Zo, mijn pc doet weer normaal, voor zolang als het duurt.

Normal girl at day, Catwoman at night.

Bundesliga schreef:
    Zo, mijn pc doet weer normaal, voor zolang als het duurt.

Is het gelukt:)

~

Khedira schreef:
    (...)

Ik ook niet hoor, hahaha. Vroeger woonde ik een kwartier er vandaan, toen was het nog wel SixFlags, maar ik ben er nog nooit geweest. (:

Her heart was a secret garden and the walls were very high.

Aria schreef:
    (...)
    Ik ook niet hoor, hahaha. Vroeger woonde ik een kwartier er vandaan, toen was het nog wel SixFlags, maar ik ben er nog nooit geweest. (:

Ik ben er met school 2 keer geweest en een keer met vrienden:) Echt super vet daar serieus(nerd)

~

Khedira schreef:
    (...)

Jawel, maar dat is alweer 8 jaar geleden, toen heette het nog Six flags xD

Walibi. Pff. Geen reet aan gewoon. Maar ik ben sowieso al anti-pretpark.

T0RRES schreef:
    Walibi. Pff. Geen reet aan gewoon. Maar ik ben sowieso al anti-pretpark.

Nee niet? =O Ohh ik vind het altijd wel gezellig om met vrienden naar pretparken te gaan =3!

ars moriendi

Ik vind de Efteling leuk, hihi. *O*

Aria schreef:

Daar ben ik al zo vaak geweest hihi

Pretparken vind ik walgelijk. Alleen de waterattracties vind ik leuk, daar blijft het bij. En het spookhuis. Ik ga altijd wel mee met mensen, maar meer voor de winkeltjes die in de pretparken zijn. Maar in attracties ga ik nooit. Ben bij Disney ook nergens in geweest.

Aria schreef:

Jaa ik ook! (: Maar daar ben ik de afgelopen paar jaar véél te vaak naar toe geweest, haha. ^^ Toevallig afgelopen maand nog *met mijn Sloveense uitwisselingsstudente (:

[ bericht aangepast op 14 juli 2012 - 20:51 ]

ars moriendi

Ik ben nog maar drie keer in m'n leven naar de Efteling geweest, hahahaha. Wel 27 keer naar het Dolfinarium... Obsessed.

Dolfinarium vind ik wel leuk. Maar dierentuinen vind ik ALTIJD leuk. Ik hou echt van dierentuin, heerlijk <3

Mijn ouders hadden op bijna allee dierentuinen een abonnement en in mijn basisschoolperiode ging ik bijna elke week wel naar een dierentuin c:

Aria schreef:
    Ik ben nog maar drie keer in m'n leven naar de Efteling geweest, hahahaha. Wel 27 keer naar het Dolfinarium... Obsessed.

Ik ga niet heel vaak naar pretparken, want op een gegeven moment wil je niet meer met je ouders gaan (en die hebben ook niet altijd zin om erheen te gaan, vooral mn pa niet) en ik heb saaie vrienden die nooit ergens heen willen, dusja:Y)