• Mijn vader heeft in het houthok net een baby spitsmuisje gevonden en nu zit hij bij ons op de tafel, maar er waren verder geen ouders bij en ik weet nu niet wat ik ermee moet..


    "I shut my eyes in order to see.'

    Wij hadden ook muizen gwn in een kooi stoppen met voer en goed verzorgen
    alleen onze muizen moesten terug naar school maar heeft het diertje al haren

    Wij hadden ook muizen gwn in een kooi stoppen met voer en goed verzorgen
    alleen onze muizen moesten terug naar school maar heeft het diertje al haren

    Ja, maar mijn vader heeft er nog een gevonden en daar hebben we hem nu maar bij gezet..


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Ja, maar mijn vader heeft er nog een gevonden en daar hebben we hem nu maar bij gezet..

    Kee ja das wel handiger want muizen zitten niet graag alleen

    Ik zou hem in een kooi stoppen en goed verzorgen, want nu hb je grote kans dat ze het niet gaan overleven...


    -

    Die optie valt dus al weg omdat wij twee katten hebben en omdat mijn ouders dat niet echt graag hebben :').


    "I shut my eyes in order to see.'

    Die optie valt dus al weg omdat wij twee katten hebben en omdat mijn ouders dat niet echt graag hebben :').

    Arme muizen nja gwn veel succes

    http://www.quizlet.nl/foto.php?id=117176

    Le muis.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Omg, wat een schatje :') Maar kun je hem niet gewoon terugstoppen waar je hem gevonden hebt? Zie dat zijn ouders eten gaan zoeken waren of zo, dan zijn ze nu ferm in de war.


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Omg, wat een schatje :') Maar kun je hem niet gewoon terugstoppen waar je hem gevonden hebt? Zie dat zijn ouders eten gaan zoeken waren of zo, dan zijn ze nu ferm in de war.

    Dat hebben we nu ook gedaan ja. Gewoon weer terugstoppen op de plek waar die gevonden is, alleen mijn vader heeft het hokje weggehaald dus ze liggen nu alleen nog maar onder een steen.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Dat hebben we nu ook gedaan ja. Gewoon weer terugstoppen op de plek waar die gevonden is, alleen mijn vader heeft het hokje weggehaald dus ze liggen nu alleen nog maar onder een steen.

    Lijkt me erg koud zo'n steen

    (...)
    Dat hebben we nu ook gedaan ja. Gewoon weer terugstoppen op de plek waar die gevonden is, alleen mijn vader heeft het hokje weggehaald dus ze liggen nu alleen nog maar onder een steen.

    Je moet wel oppassen dat ze niet te veel naar jullie ruiken. (Niet negatief bedoelt fso :')) Maar als kleine diertjes teveel naar mensen ruiken, dan kunnen de ouders hen afstoten. En een hokje? =P


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    (...)
    Je moet wel oppassen dat ze niet te veel naar jullie ruiken. (Niet negatief bedoelt fso :')) Maar als kleine diertjes teveel naar mensen ruiken, dan kunnen de ouders hen afstoten. En een hokje? =P

    Ja daar dacht ik ook al aan, maar we zien wel hoe het gaat.


    "I shut my eyes in order to see.'

    (...)
    Ja daar dacht ik ook al aan, maar we zien wel hoe het gaat.

    Hopelijk komt alles goed ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Hoop 't ook.


    "I shut my eyes in order to see.'

    ik zou het houden en verzorgen!

    en er natuurlijk mijn bomma mee bang maken^^


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover