• ik heb dus wel wat vriendinnen in myn klas gemaakt ;; 4 om precies te zijn demi,kristel,susan[se is gestopt met slaan o_O] en Nadieh. ik vind persoonlijk nadieh wel het aardigst maar ze is heel irritant en kinderachtig enz. en de anderen ergeren zich eraan. maar mag niet iedereen zichzelf zijn?
    dat is wat ik denk maar goed.

    ook vinden ze me ''emo'' als ik mijn th-shirt aantrek of mijn haar in een ander kapsel ga knippen zoals ik het wil hebbe. ik vind die lui dus egt nie spore. ik mag tog doen wat IK Wil ?!
    naja x3


    We can only learn to love by loving.

    Nicol,Het is duidelijk dat zij je niet accepteren zoals je bent,Als ik jou was zou ik gewoon je tokio hotel t-shirt aantrekken..Want als ze echte vrienden zijn accepteren ze het wel,En even voor de duidelijkheid,Dat meisje blijft echt niet voor eeuwig kinderachtig probeer haar beter te leren kennen^^


    Pictures fade away, but memories are forever

    Jep idd en dat "emo" gedoe doet mij denken aan een ding vandaag in Joepie. Er was zo een meisje en ze werd gepest doordat ze "emo" was. Altans, ze VOND van haar eigen dat ze "emo" was. Weetje wat ze zei? Zo zei ze. Joepie had zo'n vraag van; Wat is "emo" dan eigenlijk? En dat meisje zo van; "Emo" is een muziekstyl. Ik zat daar zo van Oo "emo" ik géén muziekstijl! Dat is iets wat je 'in je hebt' enzoo geen muziekstijl. Njah what ever dat is niet wat hier moet gezegt worden.
    Je doet idd wat jij wil en niet wat andere willen want dan ben je jezelf niet meer!

    goed zo, doe lekker wat je wilt!
    doe ik ook...

    Je mag toch doen wat je wilt, je moet niet altijd luisteren naar anderen.
    Als zij je niet accepteren zoals je zelf wilt zijn, dan is er denk ik ook niets aan.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Tuurlijk mag je godverdomme doen wat je wil!
    Negeren die seutjes

    (Woops sorry voor het taalgebruik :X)


    Take My Hand Take A Breath ...

    Tuurlijk mag je godverdomme doen wat je wil!
    Negeren die seutjes

    (Woops sorry voor het taalgebruik :X)

    weetje ik vind jouw aardig O_o


    We can only learn to love by loving.

    Nicol,Het is duidelijk dat zij je niet accepteren zoals je bent,Als ik jou was zou ik gewoon je tokio hotel t-shirt aantrekken..Want als ze echte vrienden zijn accepteren ze het wel,En even voor de duidelijkheid,Dat meisje blijft echt niet voor eeuwig kinderachtig probeer haar beter te leren kennen^^

    ^^ x3 hihi (A) i like tugba x3


    We can only learn to love by loving.

    Just be yourself, want als ze dat niet accepteren zijn ze t ook absoluut niet waard!

    en blijf gewoon lekker je TH-Shirt dragen!


    i need you like a heart needs a beat.

    (...)
    weetje ik vind jouw aardig O_o



    Wtf Dude?

    IEDEREEN VIND MIJ AARDIG (cat)[/ego]

    xD


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)


    Wtf Dude?

    IEDEREEN VIND MIJ AARDIG (cat)[/ego]

    xD


    ^^ O_o dan vindkjouw nie meer aardig x3 dan is het nie iedereen x3 JEEHH x3
    nee grapjuhh x3


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ^^ O_o dan vindkjouw nie meer aardig x3 dan is het nie iedereen x3 JEEHH x3
    nee grapjuhh x3


    Jij gemeen zijn ik ween nu (huil)


    Take My Hand Take A Breath ...

    (...)

    Jij gemeen zijn ik ween nu (huil)

    O_o
    nie huilee x33


    We can only learn to love by loving.

    Je moet gewoon zoals de rest zegt; jezelf zijn :X Een meisje op mijn school accepteerde me al vanaf het begin, ze zei wel over een paar dingen ik zou dat dus nooit doen , Moet jij weten dacht ik altijd x'D Ze is echt zo'n meisje dat helemaal met de mode mee gaat maar wel aardig.. :D Maar dit gaat nu even niet om mij.. Gewoon jezelf zijn dat is het enige beste advies dat ik je kan geven (H)

    Je moet gewoon zoals de rest zegt; jezelf zijn :X Een meisje op mijn school accepteerde me al vanaf het begin, ze zei wel over een paar dingen ik zou dat dus nooit doen , Moet jij weten dacht ik altijd x'D Ze is echt zo'n meisje dat helemaal met de mode mee gaat maar wel aardig.. :D Maar dit gaat nu even niet om mij.. Gewoon jezelf zijn dat is het enige beste advies dat ik je kan geven (H)


    ^^ x3 maar die meiden waark mee omga die lache mensen die anders sijn uit enz. :X


    We can only learn to love by loving.

    Zij mijn topic gesluiten ik boos nu (huil)


    Take My Hand Take A Breath ...