• Hallo!
    Mij leek het een leuk idee om een Degrassi RPG te beginnen, vanaf seizoen 10. Ik weet alleen niet of jullie dit ook leuk vinden en of er iemand mee zou doen? (:
    En ik ben net nieuw op Q dus ik weet eerlijk gezegd niet allemaal hoe dit werkt dus is er iemand die me wilt helpen of tips geven of zoiets?
    En oja, vinden jullie het beter om of 1) zelf een karakter te verzinnen en dan gewoon de originele personages erin te laten zodat je er zelf mee kan 'schrijven' zonder dat iemand anders dat speelt of 2) een bestaand iemand spelen?
    Laat me weten wat je vindt! :D


    It matters not who you love, where you love, why you love, when you love or how you love, it matters only that you love

    Ik vind Degrassi wel geweldig gehe, dus ik zou best wel mee willen doen.

    En, ehm, ik zou denk ik met 'bestaande' mensen spelen. Als je zonder doet dan is het meteen zo anti degrassi, vind ik dan. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik ben het eens met diegene boven maar. Ik zou zeker mee doen.(H)


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Cadenza schreef:
    Ik vind Degrassi wel geweldig gehe, dus ik zou best wel mee willen doen.

    En, ehm, ik zou denk ik met 'bestaande' mensen spelen. Als je zonder doet dan is het meteen zo anti degrassi, vind ik dan. (:


    Okey! Maar ik bedoelde meer dat je een nieuw karakter maakt en dan gewoon naar Degrassi gaat als het ware. Dus dat je gewoon vriendinnen kan worden met weetikveel wie, Alli ofzo, en verliefd kan worden op Sav ofzo. Snap je? :D


    It matters not who you love, where you love, why you love, when you love or how you love, it matters only that you love

    Ik heb geen idee wat dat is


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Mulberry schreef:
    (...)

    Okey! Maar ik bedoelde meer dat je een nieuw karakter maakt en dan gewoon naar Degrassi gaat als het ware. Dus dat je gewoon vriendinnen kan worden met weetikveel wie, Alli ofzo, en verliefd kan worden op Sav ofzo. Snap je? :D

    Oh okay, ja, kan opzich ook. (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Cadenza schreef:
    (...)
    Oh okay, ja, kan opzich ook. (:


    Okey, dus jij bent voor gewoon een oud karakter spelen? :D


    It matters not who you love, where you love, why you love, when you love or how you love, it matters only that you love

    Niiicee. Dacht er laatst ook aan om zo'n RPG aan te maken, hihi. Maar mij maakt 't op zich niet uit of de 'bestaande' personages erin komen of niet, want ik wil toch een eigen personage aan maken en geen 'bestaande'. But sign me in, zodra je 't rollentopic aan gaat maken.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb liefst de oude karakters zeg maar, om te spelen. :)


    Surely it was a good way to die, in the place of someone else, someone I loved. Noble, even. ~ Bella Swan

    Mulberry schreef:
    (...)

    Okey, dus jij bent voor gewoon een oud karakter spelen? :D

    Ja (:


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Het topic is er! http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137230


    It matters not who you love, where you love, why you love, when you love or how you love, it matters only that you love