• Hallo iedereen ^^ Dit is alweer het VIERDE topic xd. Weet trouwens iemand waar xEques is?

    Als je je nog wilt inschrijven, kan dat hier.


    Regels:
    - Max. 3 personages per persoon
    - Geen gevloek en gescheld(Ships of flut mag wel, of: Ik vloekte.)
    - Je mag reserveren, maar vul hem dan binnen 3 dagen in.
    - Typ alleen wat je eigen speler zegt(dus niet: Toen ik vroeg hoe het ging, zei ze: 'Goed.')
    - Graag met leestekens schrijven.
    - Minimaal 3 regels per bericht. (geld alleen voor de RPG!)
    - Probeer minstens 1 keer per week te posten.
    - Ooc tussen () of []
    - Bestaande rollen ook invullen!
    - Zelfverzonnen rollen hoef je niet te reserveren. Leraren wel!
    - Zet de naam van het personage boven het stuk wat je gaat typen, dan is het duidelijk vanuit wie dat word gezegd.
    - Andere personages niet vermoorden!


    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 21:01 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Summer

    "zo dus Snape is afwezig...oke dan" zegt hij en kijkt weer naar mij. Ik haal mijn schouders op "Er zal wel iets zijn dat wij niet weten..tenminste nog niet" zeg ik terwijl ik hem nog steeds aankijk.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    "Er zal wel iets zijn dat wij niet weten..tenminste nog niet" zegt ze en ze blijft me aankijken "ik denk het..." een naar gevoel neemt me over zou Snape wat voor ons verborgen houden? of nog erger zou ze weten dat er wat ergs zou gaan gebeuren...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Verzet je gedachten, maak je niet zo druk en geniet gewoon nog even" zeg ik glimlachend. "Straks op school denk je daar maar weer aan", want misschien is er wel niets"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Scorpius

    Verzet je gedachten, maak je niet zo druk en geniet gewoon nog even" zegt ze glimlachend. "Straks op school denk je daar maar weer aan", want misschien is er wel niets" ik schiet in de lach "ja inderdaad, mischien is er wel iets" het was een lekker moment om dat nu te zeggen, ik was aan het peikeren over dat er misschien dingen gingen gebeuren en dan komt zij aan... ik begin weer te lachen om het idee, maar mischien was het geen slecht idee om er maar even niet over te denken...zo dat probeerde ik wat niet echt lukte.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    James

    Ik knik als Jasmine zegt dat ze even handschoenen gaat zoeken. Ik loop naar binnen en zie Mason liggen. Ik loop rustig naar hem toe en ga op zijn bed einde zitten. 'Hoi ijdeltuit!' zeg ik en ik kijk hem aan. 'Hoe gaat het nu? ' ik glimlach even. 'Het spijt me dat ik je tegen die boom liet aanknallen. Ik... Ik werd nogal afgeleid.'

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:54 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Summer

    "ja inderdaad, mischien is er wel iets" zegt hij. ik haal mijn schouders op "Misschien zei ze het alleen maar doordat gesprek van vanmiddag dat als we wat willen weten we het kunnen vragen aangezien ze nu wel weet hoe we zijn" zeg ik. Ik zie dat hij eraan blijft denken. "Wat kan ik doen om te zorgen dat je er niet aandenkt en gewoon even plezier maakt"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (Mason was al wakker geworden hoor)


    Happy Birthday my Potter!

    (ow xd ff aanpassen)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    "Dat zou best kunnen" stem ik in, weer klinkt de stem van Summer "Wat kan ik doen om te zorgen dat je er niet aandenkt en gewoon even plezier maakt" ik kijk haar nu aan en haal me schouders op "ik heb echt geen idee" ik glimlach.


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Summer

    "Komt op je kunt soms echt stressen zonder goede reden" zegt ik lachend. "Ik herken je op somiie momenten gewoon echt niet"
    "ik heb echt geen idee" zegt hij. Ik kijk hem met puppy-ogen aan "Alsjeblieft doe het voor mij"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    (aangepast ow volgensmij kwam xEques de dertigste weer terug.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Scorpius

    Opeens kijkt Summer me met haar grote blauwe puppy-ogen aan "alsjeblieft doe het voor mij" met grote kijk ik naar Summer "je weet dat ik daar niet tegen kan" ik zucht en laat mijn hoofd hangen "oke oke ik ga het proberen, maar op een voorwaarde...dat je nooit maar dan ook nooit meer zo kijkt naar me" ik begin nu te lachen en schud m'n hoofd "ik kan daar echt niet tegen" plak ik daar snel achteraan.

    [ik moet gaan WEEE (huil) tot morgen denk ik...moet alleen wel van 11 tot 1 op school zijn om me boeken in te leveren en rapport enzo... droedels(flower)(doeg)]

    [ bericht aangepast op 11 juli 2012 - 22:57 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Jasmine Ophelia Algera

    Moeilijk kijk ik de kamer rond. Handschoenen vallen ook heel erg op, dus ik moet echt iets anders verzinnen. Ik open mijn hutkoffer en rommel er wat in. Dan valt mijn oog op de huge make-up koffer die ik van mijn moeder altijd voor de zekerheid moet meenemen.
    'Je weet immers maar nooit wat er gebeurt en een vrouw moet er hoe dan ook goed uit zien,' imiteer ik mijn moeder. Ik maak de koffer open en vind bijna gelijk wat ik zoek. Ik kan de uhm.... tatoeages makkelijk camoufleren. Voorzichtig smeer ik het vreselijke spul op mijn hand en arm. Langzaam verdwijnen alle slangen uit het zicht. Het tovert een glimlach op mijn gezicht. Niemand die iets door zal hebben.
    Als ik klaar ben, ren ik snel naar de ziekenzaal. Daar is het aardig druk. Alle Potters zijn er en ook Professor Stafler. Stilletjes sluip ik naar binnen en ga op een stoel wat verder bij het bed vandaan zitten.


    Happy Birthday my Potter!

    [ is goed en tot morgen]

    Summer

    Ik kijk hem met een onschuldige glimlach aan "Ik weet dat je daar niet tegen kan" zeg ik. "Mhm, ik weet wel meer dingen en ik ken je ook langer dan vandaag dus dat is wel weer een voordeel". Ik denk na "Ik beloof niet dat ik nooit meer zo kijk want zo'n blik heeft ook voordelen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mason

    Ik kreun en ga wer liggen. Ik ben echt kotsmisselijk. Opeens komt er een jongen tegenover mij ziten. Hij zegt iets en grrijnst. Ik kan er niet meer tegen! Het is vreselijk. Ik steek langzaam mijn hand uit en begin dan aan zijn oor te trekken. 'Kikker! Kikker!' roep ik rond.

    [srry vior spsllingfouten,kzit op mob en kheb geen zin om te verbeteren...]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''