• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 16 juli 2012 - 0:45 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Tegen jou ja, maar niet tegen mij. Dat is allemaal gekomen na het 'incidentje' van vroeger. Maar dat is iets tussen Quince en mij." zegt hij en glimlacht licht naar mij.
    "Meen je dat? Quince zei namelijk dat de ruzie jouw schuld is." antwoord ik, vooral om hem uit de tent te lokken over dat incidentje.


    Your make-up is terrible

    Aiden Rodriques

    "Meen je dat? Quince zei namelijk dat de ruzie jouw schuld is."
    Ik kijk haar aan.
    "Heeft hij lopen lullen?" Vraag ik en maak van mijn handen vuisten.
    "Ja oké, het klopt, door mij is het gekomen." Zeg ik dan en lach.
    "Had hij maar beter moeten opletten." Grinnik ik en bijt op mijn lip om niet in lachen uit te barten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Angelica Wolfe

    "Heeft hij lopen lullen?" vraagt hij en balt zijn vuist. "Ja oké, het klopt, door mij is het gekomen. Had hij maar beter moeten opletten." grinnikt hij en bijt op zijn lip. Mijn mond vertrekt.
    "Ik heb hem uitgehoort maar hij wilde niets vertellen verder." antwoord ik om hem uit de problemen te houden.
    "Weet je Aiden, je bent een slecht persoon. Echt heel slecht. Ik heb nu al spijt van onze deal. Maar ik hou me er aan als jij je er ook aan houd." Met die woorden sta ik op.
    "Die trapt verdiende je."


    Your make-up is terrible

    Aiden Rodrigues

    "Weet je Aiden, je bent een slecht persoon. Echt heel slecht. Ik heb nu al spijt van onze deal. Maar ik hou me er aan als jij je er ook aan houd. Die trapt verdiende je." Zegt Angelica nadat ze op is gestaan.
    Ik grom even.
    "Ik houd me er ook wel aan, want die kant met jou wil ik niet mislopen." zeg ik en vergeet de opborrelende woede. Ik grijns even. Mooi niet dat ik die kans ga mislopen. Ik negeerde expres de opmerking over de trap.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    Ik kijk naar de jongen en knik. 'Nou, ik hoor wel als je toch mijn hulp nodig hebt'zeg ik tegen hem en loop de kamer uit. Als hij het niet wou vertellen kon ik ook niks doen.

    Angelica Wolfe

    Ik houd me er ook wel aan, want die kant met jou wil ik niet mislopen." zegt hij en ik zucht geërgerd.
    "Helaas, ik wil die wél mislopen." mompel ik. Ik loop snel de eetzaal op, de twee trappen naar boven. Mijn hakken weerklinken in de bijna lege gangen. Ik open snel mijn kamerdeur en sluit hem gehaast achter me.


    Your make-up is terrible

    Quince Rodriques

    "Nou, ik hoor wel als je toch mijn hulp nodig hebt." Zegt hij en loopt de kamer uit.
    Dat duurde wel lang voor hij wegging, maar hij is weg. Ik bijf even naar buiten kijken.
    Was het goed wat ik deed tegen Aiden? Ja natuurlijk was het dat!

    Aiden Rodriques

    "Helaas, ik wil die wél mislopen." Hoor ik Angelica mompelen en ze loopt weg.
    "O dat wil je niet." Grijns ik en sta ook op. Even een bezoekje aan Quince brengen denk ik.
    Ik loop de trap op richting Quince zijn kamer, ik zie, volgens mij een van de docenten. "Hoi, meneer." Zeg ik en klop op de deur, alsof om beleefd te zijn dat hij. Ik glimlach even gespeelt naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    Ik kijk naar de jongen en glimlach. 'Heey dat lijkt me geen slim idee'mompel ik als die bij de deur van Quince staat. 'Wat wil je gaan doen?'vraag ik aan hem. Ik herken hem wel,daar had Quince ruzie mee.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2012 - 22:07 ]

    Quince Rodriques

    Er word op mijn deur geklopt maar ik negeer het. De eerste de beste die nu binnenkomt, nomatter wie, krijgt een snauw.
    Ik blijf naar buiten kijken.

    Aiden Rodriques

    "Heey, dat lijkt me geen slim idee." Zegt de docent, ik kijk hem aan.
    "Wat wil je gaan doen?" Vraagt hij dan.
    Ik zucht even. "Ik wil alleen even kijken hoe het met mijn neefje is, en vragen waarom hij mij nou die trap gaf." Lieg ik glashard en kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    Ik kijk hem aan, Misschien moet hij toch is wat vaker oefenen met liegen.Ik knik en kijk hem aan. 'Oke is goed. ga je gang, vindt je het erg als ik ook binnenkom?'vraag ik aan hem en kijk een beetje schijnheilig.

    [God, nooit geloofd iemand mijn personage Gromm]

    Aiden Rodriques

    "Oke is goed. ga je gang, vindt je het erg als ik ook binnenkom?"
    Ik kijk hem aan.
    "Ja, dat vind ik erg, dit is iets tussen mij en Quince, iets in de familie." Zeg ik en leg mijn hand al op de deurkruk.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [slechte leugenaar dus :P]
    Ryan
    'Ja, dat vind ik erg, dit is iets tussen mij en Quince, iets in de familie'zegt hij en ik trek mijn wenkbrauw op. Owja, is met elkaar vechten in de familie? Ik doe net alsof ik het begrijp en knik. 'Oke, ik snap het ik zal jullie met rust laten'zeg ik en loop een paar passen veder.

    Aiden Rodrigues

    "Oké, ik snap het ik zal jullie met rust laten." Zegt hij en loopt een paar passen weg.
    Ik grijns en open de deur.
    "Zo zo neefje. Waar was die trap nou voor nodig, ik wilde het goedmaken." Zeg ik schijnheilig en loop naar hem toe.
    Quince draait zich om en haalt uit, ik pak zijn polsen met gemak vast.
    "Nou ja zeg." Zeg ik verontwaardigd en ik duw hem achterover op zijn bed.
    "Doe even rustig." Zeg ik en ga op hem zitten. "Rot op!" Roep hij en geeft me een knietrap in mijn rug, ik bijt op mijn kaken.
    "Je moet je bek houden, je hebt lopen lullen hé!" Zeg ik en kijk hem aan.
    "Ga van me af!" Roept Quince dan. Ik zucht geïrriteerd.
    "Als jij dat mooie koppie van je wil houden ga je normaal tegen me doen." Dreig ik naar hem.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ryan
    Ik was gelijk omgedraaid toen die kamer inliep en kijk via het gleufje mee.Ik loop gauw de kamer binnen en haal de jongens uit elkaar. 'Hey!'roep ik boos en kijk naar Aiden, dan weer naar Quince.

    Aiden Rodriques

    "Hey!" Hoor ik als we uit elkaar gehaald worden.
    Ik grom, kan ik dan nooit even alleen met Quince zijn? Ik wilde hem nog vanalles voorstellen, maarja, komt hij er weer tussen.
    "Doei." Zeg ik en loop de kamer uit, hopelijk ben ik duidelijk genoeg geweest tegen Quince en gaat hij nadenken.
    Ik loop de trap stampend op en maak een MJ move. Grijnzend loop ik verder.
    "Angelica!" Roep ik lachend, omdat ik weet dat zij op deze verdieping verblijft, ik open mijn kamerdeur en ga naar binnen.

    Quince Rodriques

    Ik kijk naar Aiden die de kamer uitloopt.
    "Dank je." Zeg ik tegen de docent en laat me achterover op bed vallen.
    Het komt toch nooit goed denk ik.
    "Ik dacht even dat hij me ging slaan." zeg ik dan. Al was ik de eerste die dat wilde doen, maar ach.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.